Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä exäsi ällöttävä tai ärsyttävä tapa/piirre oli ainakin osasyy eroon?

Vierailija
08.01.2022 |

Eksälläni oli tapana kaivaa nenää ja syödä räkää kun luuli ettei kukaan näe.

Istui myös vessanpytyllä ovi auki.

Molemmat tavat romuttivat kyllä tehokkaasti kaiken erotiikan ja olivat osasyy eroon.

Kommentit (256)

Vierailija
161/256 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloinen piheys. Siinä vaiheessa, kun se piheys menee oikeasti ihan överiksi niin alkoi mitta tulla täyteen ja jätin sen saiturin.

Olisi pitänyt tajuta jo ensimmäisellä vierailulla hänen luonaan, kun kysyi montako arkkia vessapaperia käytin vessareissullani tai kun hän tarjosi minulle vettä jugurttipurkista että ei ei ei.

4v myöhemmin olin nähnyt jo kaiken mitä ei voi kukaan edes uskoa. Ja tämä ihmiseltä joka tienaa nettona päälle kymppitonnin kuussa, varaa hänellä olisi ollut mihin vain.

Harmi, että sain hänen kanssaan 2 lasta ja joka kuukausi marisee miksi hänen pitää maksaa elatusmaksuja, kun eihän lapset hänen mielestään kuluta rahaa.

Vierailija
162/256 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin aseksuaali, yritti alussa mutta vuosia nukkui sohvalla. Täydellinen kyvyttömyys ymmärtää puhetta, ja sovittuja asioita. Kaikki piti useaan kertaan toistaa. Oma-alotteisuuden puute, äitinsä oli passannut pilalle. Epäsosiaalinen, hieman hidasälyinen. Jankkasi pikkuasioista loputtomiin. Tylsä, istui lähinnä sohvalla plaraamassa kännykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/256 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että olisin itsekkään mikään malliyksilö eksäni mielestä ja suhteessa oli paljon ongelmia jotka kasautuivat ajan saatossa, mutta...

Lopulta ero kulminoitui omalta osaltani siihen, että ex oli ihan ylisotkuinen. Siis todella, uskomattoman, käsittämättömän, kerrassaan mahdottoman sotkuinen.

Minä siivosin meillä kotona melkein 2 vuotta yksin. Käytännössä kuljin perässä imurin kanssa.

Kaikki vaatteet oli metrin korkuisessa kasassa lattialla ja toinen samanlainen kasa oli pyykkihuoneessa. Astiat sekä ruokailun, että ruuanlaiton tai leivonnan jäljiltä aina pitkin keittiötä. Tiskipöydällä, lavuaarissa, keittiönpöydällä ja joskus jopa keittiön ulkopuolella. Kaikki pöytätasot aina aivan ääriään myöten täynnä tavaraa ja jopa jotain homehtuvia leipiä tai hedelmiä jossain random paikoissa vaikka olkkarissa.

Lakanoita ei vaihtanut ikinä oma-aloitteisesti jos en erikseen pyytänyt. Pyykkejä pesi käytännössä kerran kuukaudessa yhden koneellisen. Ei imuroinut koskaan. Ei mopannut koskaan. Ei pessyt mattoja koskaan. Ei. Yhtään. Mitään..... Edes etäisesti siivoamiseen liittyvää.

Niin ja meillä oli koiria myös, eli karvoja oli ihan v'tusti joka paikassa kaiken tämän päälle.

Eroon oli tosiaan monta syytä ihan molemmissa, mutta paloin lopulta itse loppuun käymällä koulua, olemalla töissä ja sitten vielä "kotiin" lapsenvahdiksi illalla, kunnes taas sama rumba jatkuu.

Olin liian nuori adoptoimaan lapsen.

Note to self: Ei enää sotkuista naista kaitsettavaksi, ikinä.

Vierailija
164/256 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käydä vessassa ovi auki. Siksi liittomme voikin hyvin. En tajua miksi pitäisi käydä paskalla puolison edessä?

M39

Oli minustakin aivan uskomatonta, kunnes tutustuin nykyiseen mieheeni. Otin kuitenkin tavakseni mennä sulkemaan oven joka kerta, kun hän jätti sen auki tai raolleen vessaan mentyään. Lopulta mies alkoi sulkea oven ihan itse. Oli kyllä ehtinyt asuakin parisuhteessa naisen kanssa ennen minua, eli ei ollut siitä kiinni että olisi ollut kokemattomuuttaan tyhmä.

Vierailija
165/256 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten, siis miten päädytte yhteen noiden kerran viikossa suihkussa käyvien ihmisten kanssa? Vai degeneroituvatko ne sellaisiksi vasta yhteenmuuton jälkeen?

Kiinnostaisi myös että eikö näitä ihmisiä itseään häiritse se haju ja tahmainen iho. Hyi, hyi, hyi. Itseä häiritsee jo jos en pääse kerran päivässä suihkuun, vaikken olisi edes käynyt lenkillä. Tuntuu hyvältä olla puhdas ja freessi!

Vierailija
166/256 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei mihinkään yhteen asiaan ole koskaan itellä tullut, mutta kyllä mä kanssa kyllästyin siihen ettei aikuinen mies saa roskia roskiin. Siis saa kirjeen ja jättää kirjekuoren pöydälle, syö viimeisen leivän ja jättää leipäpussin pöydälle jne. ad infinitum.  Rupesin sitten jossain vaiheessa puhumaan että mikä on kun sanon että laita roskat roskiin etkä silti laita, ei suostunu aluksi kommentoimaan. Kyselin aina välillä uudestaan että mikä on ongelma kun taas on pöydät täynnä roskia. Lopulta kai väsytin hänet sanomaan jotain että "no meillä maalla miehillä on aina tärkeää tekemistä ulkona niin ettei ole aikaa eikä tarvitse sisällä tehdä mitään" ja jäin monttu auki ihmettelemään :D Kyl mä jotenkin ymmärrän että toinen vaikka niittää jotain ruohoa pihalla ja toinen imuroi sisällä, mutta sitä en kyllä ymmärrä että roskia ei laita miehet roskiin edes, kun sekin on naisten sisähommaa kuljeskella aikuisten ihmisten perässä laittelemassa roskia roskiin :D Lienee sinkkuna nykyään jossainpäin Suomea roskaisessa asunnossa.. 

Vierailija
167/256 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin oksettavia tarinoita että aloin kyseenalaistaa, uskaltaako tässä enää treffeille ja tutustumaan uusiin potentiaalisiin miehiin. Mitä jos siellä tulee vastaan montakin täällä kuvailtua tapausta? 🤮

Vierailija
168/256 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävät:

-Pesemättömät hampaat. Saattoi olla monta päivääkin putkeen pesemättä, kun ei viitsinyt. Sitten ihmettelee, kun en halunnut enää suudella. Sanomalla ei tullut muutosta.

-Peseytymättömyys. Saattoi olla esim. koko viikonlopun käymättä suihkussa.

-Ruuan äänekäs mussutus, ryystäminen ja hotkiminen.

Ärsyttävät:

-Laiskuus ja uusavuttomuus. Mitään ei saanut omatoimisesti aikaan (eikä pyydettäessäkään), kaikessa olisi pitänyt joka kerta olla kädestä pitäen neuvomassa (ja vahtimassa että tulee tehdyksi) ja siitä huolimatta ei seuraavalla kerralla muka taas osannut. kaikessa piti yrittää mennä siitä, missä aita on matalin jos ei saanut kokonaan luistettua.

-Siivottomuus. Edes omia jälkiä ei saanut aikaiseksi siivota, koska eihän kotonakaan tarvinnut. Jonkun muun hommaa. Likaiset astiat voi jättää ympäri kämppää ja vaatteet lattialle...

-Nettiriippuvuus. Vei kaiken vapaa-ajan ja muut asiat jäi tekemättä. Laskin, että istui työt mukaan lukien päivässä koneella 14-16 tuntia (aamulla ennen töitä, töissä ja töiden jälkeen koko ilta. Koneen käynnistys aamulla ja töistä tullessa ensimmäinen asia, jonka teki)

-Jatkuva lattian rummuttaminen jaloilla tietokoneella istuessa

-Erittäin äänekäs kuorsaus (kehitti aika merkittävän ylipainon suhteen aikana.Alussa ei tuota korinaa ollut)

-Hengittäminen henkeä haukkomalla

-Täydellinen tilannetajuttomuus. Piti itseään poikkeuksellisen älykkäänä ja mainosti sitä. Kuvitteli, että kaikki muut ihailevat häntä ja haluavat jatkuvasti kuulla kaiken, mitä hänellä on sanottavanaan. Muita ei osannut kuunnella ja koko ajan hirveä pätemisen tarve.

-Valehtelu ja vastuun pakoilu. Valehteli pienimmistäkin asioista (loppujen lopuksi pettämisestään) viimeiseen asti ja aina kun jäi valheesta kiinni niin, ettei enää pystynyt puhumaan itseään tilanteesta ulos, syytti muita (minua)

Suhde kesti yli 12 v, eli ihan liian kauan.

Vierailija
169/256 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä helmiä ollut miehinä=) Ja itse olen ollut sinkku melkein koko ikäni...  M47

Vierailija
170/256 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöminen ja haukkuminen

Vierailija
171/256 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut lapsia.

Vierailija
172/256 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei halunnut lapsia.

erosit koska ei halunnut lapsia? 

Vierailija
173/256 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen. Pahinta on se kun itsekin alkaa tissuttelemaan mukana niin, ettei enää edes ymmärrä kyseenalaistaa sitä. Hyvinvointini kasvoi kohisemalla kun erottiin.

Muutenkin sellainen ylioptimointi kaikessa nautinnonhalussa; lapselle hermostuttiin jos se tuli 'häiritsemään' illan herkkuhetkeä ja auta armias jos koitin patistella nukkumaan viikonloppuyönä tai heräämään aamulla.

Vierailija
174/256 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttava negatiivinen halventava puhetyyli esim. anoppilassa. Tuntui että esitti jotenkin muiden ihmisten läsnäollessa, vaikka olisi luullut että olisi ollut minun puolellani, mutta päinvastoin korosti itseään ja kovaan ääneen ikäänkuin mollasi minua.

Vierailija
175/256 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
176/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
177/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoan holtiton mättäminen. Niin paljon en ruokaa saanut tehtyä, etteikö se olisi samana päivänä ollut syöty. Ikinä ei mitään jäänyt seuraavalle päivälle vaan kaikki oli imuroitava heti ja jos ei heti jaksanut, niin vähän ajan päästä. Ihme pakkomielle. Kerran huomautin asiasta, niin mies totesi, että:" Pitääkö mun olla nälässä?" Ei tarvitse, mutta kiva olis ollut jos sitä ruokaa olis muutkin voineet syödä vaikka toisen annoksen.

Vierailija
178/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitä mieltä että  sauna kaksi kertaa viikossa riittää pesytymiseen, oli ilmeisesti kasvanut junttiperheessä jossa oli keskiviikkosauna ja lauantasauna  eikä vettä muuten tuhlattu.  Tuohon liittyen pesi hampaat vain iltaisin eikä lankannut, hampaat oli ihan keltaruskeat ja   kynnellä kaiveli  ruua tähteitä välistä,  hyi vi""u. En lopulta en  voinut suudella miestä.

Syy, miksi olimme yhdessä melko pitkään oli se että tapaamisemme oli kuin romanttisesta leffasta: Irtokoira, joka ei ollut meistä kummankaan jäi auton ale ja mies uhrasi omat menossa viedäkseen vieraan koiran eläinlääkäriin  vieraan naisen kanssa.  Mies oli siis tdella suurisydäminen ja eläinrakas.

Vierailija
179/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu! Miten te ootte pystyneet?? Aivan s**tanan oksettavia tapauksia näissä!

Vierailija
180/256 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toosa haisi hirveälle. Yritin joskus vihjata, mutta sanoi vaan ettei muut ole valittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi