Mikä exäsi ällöttävä tai ärsyttävä tapa/piirre oli ainakin osasyy eroon?
Eksälläni oli tapana kaivaa nenää ja syödä räkää kun luuli ettei kukaan näe.
Istui myös vessanpytyllä ovi auki.
Molemmat tavat romuttivat kyllä tehokkaasti kaiken erotiikan ja olivat osasyy eroon.
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
No tää on enemmänkin teko kuin tapa tai piirre mutta kuvastaa kyllä häntä. Lähti lainaamaan siskoltani autoa että hakee mut ja vauvan synnäriltä ni jotenkin oli päätyny p4n3maan mun siskoo. Ilmettelin miks niin kauan kesti...
Ja teit tollasen kanssa lapsen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tuo kuorsaus on tuttu. Meillä ei eroa vielä mutta nukutaan eri rakennuksissa yöt. Ei auttanut muu.
Itse oon vielä suht tuoreessa suhteessa ja tästä myös tullut ongelma.. todella raivostuttavaa tiedän ettei tee tahallaan, mutta kyllähän tuo pidemmän päälle alkaa rassaamaan, mies myös jättää oven auki kun käy pissalla ekä oikein ymmärrä tätä. Ei minua kiinnosta kuulla toisen lorinaa ja töräytyksiä 🤦🏼♀️ Miksi on niin vaikea laittaa se ovi kiinni?? Jos tää nyt vielä etenee siihen että kakkosellakin ovi auki niin pitänee keskustella :D minua ei kiinnosta tällainen ”läheisyys” kenenkään kanssa.
Mikset ole jo keskustellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perushommaa haistella käytettyjä pikkareita, grow up.
M37Vierailija kirjoitti:
Ällöin kävi haistelemassa pyykkikorista mun likaisia alusvaatteita, jäi pari kertaa kiinni.
Mikä siinä kusen, valkovuodon ja pierujen hajussa kiinnostaa?
Seksuaalinen halu, fetissi tjs. Vaikka ei itselle nappaa samoin ilmenevä seksuaalisuus, pitäisi nyt kuitenkin ymmärtää jos toiselle nappaa. Onhan näitä erilaisia tapoja: sidonta, anaali, seksi julkisella paikalla, suuret ikäerot, nahka, s/m, kimppa jne. runsaasti erilaisia ilmentymiä. Hyvä, että erositte. Voi kumpikin etsiä itselleen seksuaalisesti sopivamman.
N55
Keittiön sotkeminen. Kaikki vetokahvat jossain limassa/paskassa. Astioiden kerääminen tiskialtaaseen vaikka on pesukone. Koskaan ei siivonnut sotkujaan keittiössä, uutta vain vanhojen päälle. Varmaan ymmärretty miksi exä.
Teini-iässä alkaneen kymmenvuotisen suhteen aikana mies ei muuttunut riittävästi. Pysyi poikana.Olisin itse halunnu lapsia,mutta ei niitä voinut toisen lapsen kanssa tehdä. Mies halusi aina töiden jälkeen mennä jätkien kanssa hakkaan pelikonetta tai lasillisille ja muutenkin aika kului tietokoneella pelaten ja myyntityötä tehden eli palkkakik oli aina mitä sattuu. Auton se sai itselleen ostettua ja yhteinen kämppäkin hommattiin,kun minä puskin asian läpi.
Se lapsellisuus siinä oli se pääsyy eroon.
Tuosta kun toivuin, löysin muuten ihanan miehen, mutta seksi oli alusta saakka tosi rajua ja kivuliasta. Sellaista "pohjaan" rynkytystä, joka sattui aivan järkyttävän paljon joka kerta. Usein asiasta puhuin, mutta koskaan se ei muuttunut ja lisäksi siltä kesti aina todella kauan tulla. Ne oli pitkiä minuutteja.
Huonot vitsit ja tilannetajuton käytös.
Vierailija kirjoitti:
Kerran exä masturboi vieressäni kun olin nukkumassa. Heräsin siihen kun sänky alkoi yhtäkkiä hieman tutisemaan ja huomasin kuinka miehen käsi käy vimmatusti peiton alla.
En enää kokenut miestä sen jälkeen ollenkaan haluttavana, alkoi lähinnä ällöttää.Mies saa totta kai tyydyttää itseään, jos siltä tuntuu, mutta en halua olla näkemässä.
Melkein sama tarina. Ainut vaan että kyseessä oli nainen joka masturboi. Enemmän harmitti ettei voinut vihjata että haluaisi jotain, kun olin vielä hereillä.. V-käyrä oli katossa.
Exä jäkätti kaikesta. Helkkarin kova ääni ja vain hänen tapansa oli oikea. Yök. Onnea vain uudelle muijalle.
Pilkkasi lapsen r-vikaa lausumalla r:n l:nä. Joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei käydä vessassa ovi auki. Siksi liittomme voikin hyvin. En tajua miksi pitäisi käydä paskalla puolison edessä?
M39
Kyllä puolison kanssa pitäisi pystyä paskalla käymään. Meillä on kaks wc-pyttyä, että voidaan käydä samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenän kaivuu ja rään syöminen. Hyi kuvotus, en pystynyt suutelemaan kun sain tietää. Munalla naamaan läpsiminen. Vinkuminen että saisi, ja kun ei irronnut alkoi nylkyttämään (tätä tapahtui vaikka esimerkiksi ohikulkiessa, liimautui kylkeen ja piti kiinni etten päässyt irti ja nylkytti kuin rakkikoira). En osannut laittaa ruokaa, tuli kyttäämään miten maustan ruuan ja miten teen sen, samalla nalkutti ettei noin eikä näin. Samaa teki tiskaamisen kanssa, tuli taakse arvostelemaan. En saanut pukea mieleisiäni vaatteita päälle ja kerran kun ostin vaaleat farkut itselleni, pillahti itkuun koska ei voi sietää vaaleita farkkuja.
Vahti syömisiäni, ei antanut minun syödä ruokaa vaan kielsi syömästä ja joskus vei lautasen nenän edestä kun katsoi että olen syönyt tarpeeksi. Siinä muutama mitkä heti tuli mieleen.
Onkohan meillä sama eksä? :D eräs nuoruuteni poikaystäväni oli ihan samanlainen, nylkytyksiä myöten. Lisäksi ei osannut käydä koskaan pesulla, lopulta sitten kun viikon jälkeen meni suihkuun, seisoi veden alla minuutin ja siinä se. Ei peseytynyt mitenkään tai edes kastellut koko vartaloa. Saippua ja deodorantti olivat "homoa", hampaita ei voinut harjata edes silloin kun ne mätänivät suuhun. Minun piti ajaa kaikki karvat kaikkialta mutta hänen ei tarvinnut trimmata mitään, koska sekin olisi homoa :)
Usein arvosteli piikitellen mm. ruuanlaittoani ja ulkonäköäni, saattoi ruuasta sanoa että muuten hyvää, mutta kana oli raakaa (vaikka tarkoituksella paistoin helvetin ylikypsäksi). Hassua että itse tiskatessaan korkeintaan huljutti kylmässä vedessä astiat eikä koskaan käyttänyt astianpesuainetta. Ulkonäöstä taas huomautteli jokaisesta karvasta ja näpystä. En saanut käyttää olkapäätä paljastavaa paitaa, enkä hameita koska jalkani olivat paksut.
Ja joo, kielsi syömisenkin. Itse ahmi vieressä kaksi pitsaa ja maha senkun kasvoi, mutta minä en saanut syödä tai mies masentui :DD
Miten pitkään olit tuon hurmurin kanssa? Anteeksi kun tuomitsen, olen kyllä itsekin katsonut ihan kamalia tyyppejä luvattoman pitkään.
3 vuotta muistaakseni. Olin nuori ja mies muutoin henkisesti väkivaltainen ja manipuloiva, onnistui tietenkin tuhoamaan itsetuntoni miltei totaalisesti. Kesti pitkään, että sain kerättyä voimia eroon, silloinkin sain pitkään kuunnella itsemurhalla yms. uhkailua. Pääsin lopullisesti hänestä eroon kun löysi uuden uhrin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenän kaivuu ja rään syöminen. Hyi kuvotus, en pystynyt suutelemaan kun sain tietää. Munalla naamaan läpsiminen. Vinkuminen että saisi, ja kun ei irronnut alkoi nylkyttämään (tätä tapahtui vaikka esimerkiksi ohikulkiessa, liimautui kylkeen ja piti kiinni etten päässyt irti ja nylkytti kuin rakkikoira). En osannut laittaa ruokaa, tuli kyttäämään miten maustan ruuan ja miten teen sen, samalla nalkutti ettei noin eikä näin. Samaa teki tiskaamisen kanssa, tuli taakse arvostelemaan. En saanut pukea mieleisiäni vaatteita päälle ja kerran kun ostin vaaleat farkut itselleni, pillahti itkuun koska ei voi sietää vaaleita farkkuja.
Vahti syömisiäni, ei antanut minun syödä ruokaa vaan kielsi syömästä ja joskus vei lautasen nenän edestä kun katsoi että olen syönyt tarpeeksi. Siinä muutama mitkä heti tuli mieleen.
Onkohan meillä sama eksä? :D eräs nuoruuteni poikaystäväni oli ihan samanlainen, nylkytyksiä myöten. Lisäksi ei osannut käydä koskaan pesulla, lopulta sitten kun viikon jälkeen meni suihkuun, seisoi veden alla minuutin ja siinä se. Ei peseytynyt mitenkään tai edes kastellut koko vartaloa. Saippua ja deodorantti olivat "homoa", hampaita ei voinut harjata edes silloin kun ne mätänivät suuhun. Minun piti ajaa kaikki karvat kaikkialta mutta hänen ei tarvinnut trimmata mitään, koska sekin olisi homoa :)
Usein arvosteli piikitellen mm. ruuanlaittoani ja ulkonäköäni, saattoi ruuasta sanoa että muuten hyvää, mutta kana oli raakaa (vaikka tarkoituksella paistoin helvetin ylikypsäksi). Hassua että itse tiskatessaan korkeintaan huljutti kylmässä vedessä astiat eikä koskaan käyttänyt astianpesuainetta. Ulkonäöstä taas huomautteli jokaisesta karvasta ja näpystä. En saanut käyttää olkapäätä paljastavaa paitaa, enkä hameita koska jalkani olivat paksut.
Ja joo, kielsi syömisenkin. Itse ahmi vieressä kaksi pitsaa ja maha senkun kasvoi, mutta minä en saanut syödä tai mies masentui :DD
Näitä taitaa olla kokonainen sisarusparvi, jos ketjua on uskominen. :D Omakin ex vaati, että sheivaan kaikki karvat pois, koska muuten ei pysty katsomaan minua alasti ja harrastamaan seksiä. Itse ei osannut edes peseytyä, kun suihkun ja saunan jälkeen jäi lakanalle istuessa persvaon muotoinen paskatahra.
Kertoo kyllä jotain teidän miesmausta, jos näiden mielestä suihkussakäynti on "homoa". Niitä sellaisia totisen totisia tosimiehiä, pitivät ehkä jopa nahkatakkia ja polttivat tupakkaa.
Ainakin oma "totinen tosimieheni" oli narukätinen nörtti eikä mikään machoileva pullistelija. Ei sitä silloin nuorena ollut niin vahva, että olisi ymmärtänyt toisen alistavan ja manipuloivan käytöksen. Mutta voin sanoa, että tuon tapauksen jälkeen ei ollut ketään "epänormaalia" :D
Höpötti alinomaa siitä, miten hänellä rahaa ja minulla ei. Tämän lisäksi, oli pihi ja sammutteli valoja kokoajan perässäni, ja kävi järjestelemässä astianpesukoneen aina uudelleen jäljiltäni. Katseli iltaisin typeriä pieruvideoita eikä koskaan innostunut oikein mistään, mitä ehdotin.
Oli ihana, älykäs, tuuheatukkainen seksiä pursuva magneetti kohdatessamme. Alkoi kaljuuntua vauhdilla 5 vuoden yhdessäolon jälkeen. Hiukset ovat älykkyyden mittari, joten erosin hänestä vaikka se oli henkisesti vaikeaa. Kyseessä sentään oli elämäni suurin rakkaus. Mutta en halunnut olla loppuelämääni kaljun, tyhmän, kuolaavan vihanneksen kanssa. Vaikea päätös oli ja sattuu vieläkin. Miksi näin kävi??? 😭😭😭
Tupakanpoltto tuntui vuosi vuoden jälkeen vastenmielisemmältä.
Stereotyyppinen naiskäytös. Juuri kaikkein karikatyyrimäisimmässä lapsellisuudessaan, vailla mitään kasvua aikuisuutta ja vastuun ottamista kohti.
E i v a a n j a k s a .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä taitaa olla kokonainen sisarusparvi, jos ketjua on uskominen. :D Omakin ex vaati, että sheivaan kaikki karvat pois, koska muuten ei pysty katsomaan minua alasti ja harrastamaan seksiä. Itse ei osannut edes peseytyä, kun suihkun ja saunan jälkeen jäi lakanalle istuessa persvaon muotoinen paskatahra.
Kertoo kyllä jotain teidän miesmausta, jos näiden mielestä suihkussakäynti on "homoa". Niitä sellaisia totisen totisia tosimiehiä, pitivät ehkä jopa nahkatakkia ja polttivat tupakkaa.
Ainakin oma "totinen tosimieheni" oli narukätinen nörtti eikä mikään machoileva pullistelija. Ei sitä silloin nuorena ollut niin vahva, että olisi ymmärtänyt toisen alistavan ja manipuloivan käytöksen. Mutta voin sanoa, että tuon tapauksen jälkeen ei ollut ketään "epänormaalia" :D
Narukätinen nörtti alisti, aika nolo.
Menkoissa ei ole mitään ällöttävää.