apua avioeron kanssa
Siis miten mä ihan käytännössä haen sitä eroa? Löysin jopa sen kaavakkeen netistä, mutta mihin mä sen nyt toimitan? Ihan fyysisestikö se viedään ja minne?? Auttakaa ennen kuin mä muutan mun mieleni!
Kommentit (11)
Lähetän sinulle täältä rohkeutta ja voimaa!
Anna olla, ja keskity positiivisuuteen. Hoida parisuhdetta, älä luovuta. Leivo vaikka juustokakku ja sitten istutte pöytään keskustelemaan epäselvät asiat läpi. Kyllä se siitä :)
Voit myös lähettää sen paperin käräjäoikeuteen postissa. Sitten aikanaan menee haaste sinun puolisolle ja siitä aikaisintaan puolen vuoden tai viimeistään vuoden kuluttua teet / teette päätöksen erosta ja haette sitä uudestaan. Jos on lapsia, pitää heidän huollostaan sopia ennen toista vaihetta.
No on tässä koitettu puhua mutta aina vaan käy niin että kaikki sovitut asiat unohtuu ja lupaukset petetään ja aina saan siipeeni, olen päättänyt että ei ole häpeä lähteä paskasta liitosta, nyt ajattelen kerrankin itseäni, vedän syvään henkeä, kerään rohkeutta ja lähden! Ymmärtää ken ymmärtää, en minä sympatiaa täältä tullutkaan hakemaan, mutta tuhannet kiitokset niille, joilta olen sitä saanut ja hyvistä neuvoista myös kiitos!
Ap
Viet sen paikalliseen käräjäoikeuteen.
Tulostat, täytät ja toimitat käräjäoikeuteen. Et tarvitse tulevan eksäsi allekirjoitusta jos ei suostu allekirjoittamaan. Tsemppiä.
Kiitos. Vielä kun saisi rohkeutta ja voimia.
Ap