Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan tekee isot ruokaostokset Siwassa tai Valintatalossa?

Vierailija
29.04.2015 |

Poikkesin Valintatalossa hakemassa postista paketin ja katselin vuoroani odottaessa kuinka parin lapsen kanssa liikkeellä ollut äiti osti ison kärryllisen ruokaa, varmaan koko loppuviikon ruuat. Sadan metrin päässä on iso K-kauppa ja pari sataa metriä siitä S-market. Mitä järkeä kantaa rahansa paljon kalliimpaan ja valikoimaltaan pienempään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:37"]Noilla ostoksilla meiltä loppuisi pelimerkit hyvin äkkiä. Loppukuusta ei meidän perheessä tarvitsisi tehdä ruokaa ollenkaan. Siwa ja Valtu on aivan liian kalliita meidän kukkarolle.
[/quote] Siwako muka kallis. No ei todellakaan ole.

Vierailija
22/25 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Voi muuten kokemuksesta sanoa, että kyseessä ei ole vitosen, eikä seitsemän euron säästö kuussa, jos kävisi muualla kuin Siwassa tai Valintatalossa. Parhaimmillaan säästöt on yli sadan euron luokkaa. Itse melkein pyörryn joka kerta, kun mies mainitsee käyttäneensä Siwaa, vaikka vain 200m kauempana on samankokoinen Sale ja sekin on huomattavasti halvempi, kuin Siwa.

Toki jos ei kiinnosta käyttää satasta vaikka sijoitukseen, niin sama se sitten on. Ja sairaat toki ymmärrän, että heillä ei välttämättä ole vaihtoehtoja. Tosin netistä saa nykyään kotiinkuljetuksellakin. Väitän tämän tulevan vähintään samanhintaiseksi, kuin itse Siwassa juoksemisen. Eli halvemmaksi, kun ei tarvitse rasittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on :)

Vierailija
24/25 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin pientä, kotoisaa ja herttaista. Ei sinulla ole oikeutta arvostella minua siitä.

Vierailija
25/25 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwoissakin on välillä ihan hyviä tarjouksia. Itse jos ajattelen entistä asuinpaikkaani, niin jos olisi ollut vielä ratas- tai vaunuikäisiä lapsia, olisin varmaan aika usein käynyt Siwassa. Ainoa syy se, että se oli neljästä 800 metrin säteellä olevasta lähikaupasta ainoa, jossa oli riittävän leveät käytävät. S-marketissa ei tahdo tavallinen hoikkakaan päästä kunnolla ostamaan kaikkea, kun kapeassa hyllyvälissä on pitkä jono. K-kaupassa jos on 5 asiakasta, ei muita enää mahdu sisälle. Se neljäs on toinen S-ryhmän kauppa, jossa myös aika kapeat käytävät. Yleensä kävin siinä S-marketissa, mutta klo 8 lauantaina, silloin sinne sopi. Muulloin keskustan kaupoissa tai jättimarketeissä syrjemmässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi