***Toukotaapertajien tiistai***
Kommentit (25)
Jospa mä uskaltaisin nyt liittyä mukaan,tänä aamuna tuli selkeä plussa:) pari haamua sain ennemmin ja yhden negan ihan ensimmäisenä joten vähän on epävarma olo....mutta eiköhän tämä tästä.hiukan kyllä mennään pelon vallassa nämä ensimmäiset viikot...
nyt jo unohdin nimimerkin...no kuitenkin hienoa että ultrassa oli kaikki niinku pitää ja sait mielenrauhan:) on se vaan niin ihana nähdä oikein omin silmin että sielä tosiaan joku on vallannut kohdun=)
nyt käyn ettimässä sen toukokuisten esittelyketjun......
mukavaa tiistaita kaikille ja hyviä vointeja mammat=)
toymama rv5+4
Täällä jännäilinkin eilen sun puolesta :) Mä en oikeen vieläkään meinaa uskoa, että kaikki on hyvin! Tosi ihanaa, että molempien ultra meni odotetulla tavalla. Meillä ei saatu kuunnella sykettä, mutta heti se siinä ruudulla väpätti :)
Mulla on kanssa tuo kohtu hieman taaksepäin kallellaan, joten masu ei sitten ihan heti tulekkaan näkyviin. Tämän hetkinen kasvu johtuu ainakin minulla kamalasta turvotuksesta...
Uusille tervetuloa! Kaikki halukkaat mahtuvat kyllä mukaan :)
Oma(.) ällöttää, oksettaa... Tehtiin eilen kanatortilloja, ukko mausti kanat taco-mausteella. Hyi hitto, toi haju ei ole häipynyt mihinkään ( ukko ei tietenkään haista mitään... ) Väsyttää ja masua vihloo, välillä lujaakin tuolta oikealta puolelta, josta munasolukin on kuulemma lähtenyt liikkeelle. Kuulunee raskauteen. Eka neuvola onkin jo torstaina ja pääsen sinne valittaan kamalaa oloani :)
Sairaslomaakin varmaan saisin pahastaolosta, mutta kotiäitinä ei oikein voi tuota sairaslomaa pitää :) Onhan mulla tuossa maailman ihanin poika hoidettavana ja pian toinenkin ( jos kaikki menee hyvin )
Nyt aamupalalle!
Hyviä vointeja kaikille mammoille ja masuasukeille! :)
onnipapunen rv 7+? & " iivari" 1-v
Olipas ihana aloitus aamulle! Oli kiva kuulla mukavia ultra-kuulumisia! Itsellekkin samalla todentuu tämä odotus kun ajattelee että pian mäkin pääsen kurkistamaan " miltä se pikkuinen näyttää" !! (Vaikka tosiaankin menen ultraan vasta vko12...=)
Tällä hetkellä on jotenki tosi hyvä fiilis tän raskauden suhteen..Että kyllä kaikki hyvin menee! Muutamana päivänä olleesta pahoinvoinnista voi ainakin päätellä että jotan siellä tapahtuu!! En aio murehtia etukäteen! Ja piste! =)
Onko muilla sellaista, että kun aloittaa syömään esim. leipää niin eka maistuu ihan hyvältä, mut sit tulee yht äkkiä ihan täyteen eikä pysty syömään enää palastakaan! Alkaa jotenki äkisti yököttämään koko leipä! Heh hankalasti selitetty.. Mutta siis mulla tällästä. Siks pitäis koittaa syödä mahd. usein, kun kerralla ei pysty paljoa syömään! Ja ruuat mitä edes tekee mieli on tyyliin viili, porkkana, omena niin eihän noi kauaa nälkää pidä! Kun muistais vaan syödä...
Neidillä on huomenna 1v-kuvaus ja mä olen taas tyylini mukaisesti jättänyt kaiken viime-tippaan! Eilen illalla sain valmiiksi sellaiset pikku-housut jotka on päällä osassa kuvissa mutta ne toiset vaatteet! Ne on kyllä ostettu (eilen) farkkuhame, vaalpun. sukkikset&paita mut must ne on jotekin tylsät. Neidillä oli puolvuotis kuvassakin vaalpunaista! Täytyy tänään vielä rynnätä kauppoihin etsimään parempia! Turkoosia jotenkin ajattelin, mutta mistään ei tunnu löytyvät pikku-neidille turkoosia paitaa! Ja kun kaupunki on suht pieni ei niitä vaatekauppoja niin tuhottomasti ole.. No lindexillä käyn vielä tänään katsomassa...
Tälläistä tänään...
-Alpukka rv7+1 &" Pinsku" (joka nukkuu vielä...)
Heippa,
Eilen kirjoitin pitkän jutun pinoon ja sitten työkaveri " yllätti" tulemalla huoneeseeni ja piti äkkiä sulkea ettei jää vaan kiinni... En jaksanut sitten uudestaan tarinoida.
Eilen illalla kuitenkin kävin minäkin ultrassa ja kaikki ok. Kätilö teki mulle tutkimuksen, maksoi 62e, josta ei saa kelan korvauksia.
Eli laskettu aika edelleen sama kun laskurin mukaan 7.5, mutta se tarkentuu sitten rutiini ultrakäynnissä. Tippa tuli silmään kun näkyi pussi missä tykytti pieni sydän. Kuvan sain mukaan ja sitä eilen katseltiin miehen ja pojan kanssa. Mulla oli viikonloppuna ruskeaa vuotoa ja kätilö sanoi että sellaista tulee välillä, että ei tarvitse huolehtia, kun kaikki näyttäisi olevan ok. Ruskuaispussi oli kuulema isohko joka on hyvä tässä vaiheessa?!
Flunssa jatkunut nyt viikon ja huonoa oloa piisaa.
Alpukka: mulla on sama kans että ensin oikein tekee mieli jotain leipää tms. ja sitten alkaa suunnilleen yököttää. Coca-colaan edelleen tajuton himo ja appelsiineihin. Edellisessä raskaudessa vedin raakaa piparkakkutaikinaa varmaan koko joulukuun ja tammikuussa oli ihan " huippua" kun sitä sai alennusmyynnistä halvalla... heh heh... saas nähdä mitä kivaa tällä kertaa tulee kuvioihin. ;-)
Hauska juttu on kans kun yks kaveri kertoi että ystävättärensä halusi aina moottoritielle ajelulle kun rekkoista tulee niin hyvät hajut. Onhan noita vaikka mitä.
Gallup: kertokaa hauskoimmat/oudoimmat mieliteot raskauden aikana, jos tälläistä ei vielä oltu kysytty. (en ihan joka päivä ole pinoja ehtinyt lukea).
kettu-äiti rv 7/2
Alpukka, Täällä kanssa ähky tunne valtaa melkein välittömästi, kun on aloittanut syömisen.
Mä vetelen sitä mehukeittoa pitkin päivää, niin pahoinvointi hellittää aina hetkeksi.
Kettu-äiti kyseli mielihaluista; Viime raskaudessa vetelin melkein koko raskausajan vain ja ainoastaan mozzarella-salaattia ja mandariineja, jäätelöön oli kanssa hillitön himo. Ukko kävikin yks ilta jäätelöautolla ja toi varmaan 20 eurolla eri jäätelöitä, noh, munhan rupes sit tekeen mieli super-puikkoa. Ei auttanut jäätelöt pakkasessa vaan kympin aikaan illalla oli ukon lähdettävä hakeen kioskilta super-jätskiä :)
Himoitsin myös ruisleipää maksamakkaralla ja sitä tulikin vedettyä aikas paljon...
Ennen tämän raskauden testaamista mulle tuli himo suolapähkinöihin ja daim-jäätelöön, se oli jo aika varma merkki alkaneesta raskaudesta :)
Molemmissa raskauksissa oon himoinnut salmiakkia, mutta sitähän ei saisi kauheesti syödä.. Pitää tosin verenpaineen hyvissä lukemissa, yleensä mulla on tosi alhanen verenpaine.
onnipapunen rv 7+? & " iivari" 1-v
Vähän jo kattelen tälle puolelle, testi näytti plussaa viikko sitten mutta vielä tässä oottelen että 8 viikkoa tulee täyteen, että sitten soittelen neuvolaan. Mutta siis näillänäkymin olisi laskettuaika 17.5, eli tähän porukkaan kuuluisin =)
Mulla on jo ennestään tyttö 05/05 eli toukokuinen hänkin. Kovasti palstailin silloin toukokuisissa ja vieläkin saman porukan kanssa tuolla taaperopuolella. Ikää minulla on 26, joulukuussa 27. Mutta toivotaan että tässä porukassa pysyn loppuun asti.
Mukavaa odotusta kaikille toukokuisille, meitä tuntuu olevan jo aika paljon.
mehiz ja rv 6+ jotain..
Heippa kaikille
Joo olen myös itse ihmetellyt tota täyttä oloa. Ei tarvii paljoa syödä kun on jo ihan kyllänen olo. Ja sitten jos vaan jatkaa syömistä, tulee kauhee ähky.
Tänään aamulla töissä sitten ekaa kertaa kävin oksentamassa... Huonoa oloa on kyllä ollut, mutta vielä ei ole tarvinnut lähteä posliinia halailemaan. Tää on kyllä ihan outoa, kun esikoisen kanssa en voinut päivääkään pahoin!
Kyllä nuo ekat ultrat on aina niin koskettavia tilanteita, varsinkin jos on epäillyt jonkin olevan vinossa. Muistan esikostakin ekan ultran, niin kyyneleethän siinä pääsi... Niin onhan ne seuraavatkin koskettavia, mutta erilailla kun se eka.
Ihme ei ole tämän enempää nälkä vaikka olen syönyt vasta yhden omenan (joka sitten tuli ulos tuon aamuisen jälkeen) ja yhden kiivin olen syönyt. No kohta pääsee syömään, saas nähdä paljonko jaksan syödä, pääasia että on herkkukurkkua mukana (siihen hillitön himo). Niin ja huomenna ekaan neuvolaan.
Hyvät päivän jatkot kaikille!!
Tarita rv 6+4
Unohdin tohinoissani että ONNEA myös Onnipapuselle ja Vesuviolle!! Kyllä siinä oma olo helpottui kummasti kun tietää että kaikki ainakin näin aluksi ok.
Onnipapunen: hyvä se jätski juttu! meillä tuskin mies lähtisi... hih...
Kohta pitäs mennä ruokikselle, mutta omenaa pakko järsiä kun alko tulla huono olo. Pitää varmaan alkaa jemmailemaan kaikenlaista pientä naposteltavaa laukun pohjalle ja ostaa töihinkin jotain kaikenvaralta.
-kettu-äiti-
Aika moni ilmeisesti menee tai on jo käynyt ultrassa....onneksi teillä jotka jo kävitte on kaikki hyvin=) niin ja toivottavasti kaikilla muillakin kaikki niinku pitää vaikkei ultras oo käynytkään.mä en ilmeisesti oo menossa muutakuin sitte joskus 12viikolla ja 20viikolla,näihin mihin neuvolan kautta pääsee:)
ALPUKKA täälä kans tuntuu täyttä oloa ja hirvee nälkä ja mieli tekee jotain tiettyä ruokaa,mut sitte ei jaksa paljoa syödä. aika monella meistä sama juttu:) hassua et näin alussa voi tulla jo niin ähkyolo ku mä muistan et viime raskaudessa en kyl näin alussa tullut täyteen vaan vasta sitten ku mahaa jo oli....:)
GALLUPPIIN sen verran et mulla ei mitään niin hauskoja/outoja mielitekoja ollut,mutta perunamuusia teki kyllä mieli melkein päivittäin:) ja toinen oli jätski...ja vaihteli aina maut,joku päivä PITI olla päärynää ja joku toinen suklaata=)
joko muuten teillä on ruvennut himoja tulemaan? mulla ei kyllä mitään tuu mieleen vielä....eikä niitä oireitakaan meinaa olla:/
Kiva saada hyviä uutisia. Toivottavasti ite voin torstaina tulla myös kertomaan hyviä uutisia..
Muuten meneekin sit päin peppua.. Käytiin eilen niin mielenkiintoinen keskustelu exän kanssa että jo mietin miks on tuhlannut 3v elämästään muhun joka ei ole mitään..
Paljastu niin surullisia ajatuksia miehen päästä meitä kohtaan.
Mut enempiä valittamatta hyvää tiistain jatkoa! =)
rv 5+6
ps. Etova olo kasvaa ja pyörryttää välil
ps2 millä muuten korvaatte herkkuhimon? Kun tekee mieli vaan sipsejä.. Mut se suolan määrä ei hyväks.
Kiva saada hyviä uutisia. Toivottavasti ite voin torstaina tulla myös kertomaan hyviä uutisia..
Muuten meneekin sit päin peppua.. Käytiin eilen niin mielenkiintoinen keskustelu exän kanssa että jo mietin miks on tuhlannut 3v elämästään muhun joka ei ole mitään..
Paljastu niin surullisia ajatuksia miehen päästä meitä kohtaan.
Mut enempiä valittamatta hyvää tiistain jatkoa! =)
rv 5+6
ps. Etova olo kasvaa ja pyörryttää välil
ps2 millä muuten korvaatte herkkuhimon? Kun tekee mieli vaan sipsejä.. Mut se suolan määrä ei hyväks.
Dodih..nyt on 1vuotis synttärit juhlittu! Eilenkin vielä lappasi yllätysvieraita tyttöä moikkaamaan:) Toissapäivänä iski flunssa taas meidän tyttöön. Nenä vuotaa ja köhii kokoajan, kuumetta ei onneksi ole, enkä usko että tulee nytkään. Tää on jo kolmas nuha ihan lyhyeen aikaan putkeen. On tainnut olla liian vähän päällä ulkona sittenkin, joten pitää alkaa laittamaan enemmän vaan päälle. Onneksi nuha ei ole vaikuttanut yöuniin kuitenkaan paljoa, eilen tosi kitisi 00-01 välisen ajan, kun oli nenä niin tukossa ettei tuttia pystynyt imemään. Onneksi nenä aukeni kuitenkin tipoilla ja tyttö jatkoi kiltisti unia aina aamu 9 asti.
Alpukka: Mä en edes saa leipää alas, varsinkaan aamusta. Jos teen leivän niin kaksi haukkua siitä korkeintaan saan otettua ja pakko heittää sen jälkeen pois, kun ei yksinkertasesti vain maistu ja väkisin ahtaessa tulee vain huono olo. Aamupalan saan syötyä nykyisin vasta 11 jälkeen ja se aamupala tuppaa nykyisin olemaankin jo sitten päiväruoka:)
Gallup: Mulla teki viime raskaudessa ihan hulluna mieli kinderin pikku patukoita. vetelin niitä pitkin päivää koko toisen raskaus kolmanneksen ajan. viimisillään taas en muuta syönyt kuin tuoreita mansikoita, ja sen takia en ole tänä kesänä syönyt ollenkaan mansikoita, kun tuli silloin mussutettua niitä liikaa. Banaaneja rupesin myös mussuttamaan edellisessä odotuksessa mikä oli tosi outoa, koska aikasemmin en voinut edes haistaa banaania, koska se oli jotenkin niin yököttävää. Olin varma että raskauden jälkeen tulee sama banaani kammo takaisin, mutta eipä tullut.
Ainiin..mua hävettää niin paljon. Tuttava pariskunta oli eilen käymässä ja kaverini sitten pyysi tupakalle mukaansa. Menin vain seuraksi ja selittelin siinä kun päätäni särkee niin paljon, etten siksi voi polttaa. Hirvee selitys ja lässytys olemattomasta päänsärystäni ja jälkeenpäin tajusin että meidän jääkaapin olevassa kalenterissa lukee isoilla numeroilla merkittynä raskausviikkoni ja olen melko varma että ystäväni näki nämä. Kyllä on kaveri varmaan hihitellyt mielessään ja kuunnellut pokkana mun valitusta päänsärystä. Että mua hävettää. Voihan tosin olla mahdollista ettei hän nähnyt merkintöjäni, mutta olen kyllä 90% varma että hän ne huomasi.
ON: Eilen illa alkoi taas selkäsäryt, tällä kertaa vaan laajemalla osalla, kun ennen on yleensä vain oikeaa kylkeä särkenyt, jota muuten jomottaa nytkin, kun istun koneella. Huono olo tuppaa tulemaan aina kun on menossa nukkumaan, heti kun painaa pään tyynyyn niin alkaa oksettamaan, ei pahasti mutta kuitenkin. Vatsaa turvottaa edelleen iltasin.
Onnea muuten vielä kaikille jotka näkivät pikkuisensa ultrassa, se on niin ihana näky:) ja onnea uusille plussanneille!
Nyt sohvalle makoilemaan! Terv. Vuokko ja pikkanen rv 6+2
Voi kun pääsisin jo itsekin kurkistamaan masuun, vielä reilu viikko menee kuitenkin.
Alpukka: Mulla on just tuollaista " kesken syömisen alkaa tökkiä" . Pahaa oloa ei juurikaan ole, keskipäivällä hieman yleensä etoo, mutta tuo syömiskuvotus on aika hassua. Nyt se on hieman rauhoittunut, mutta esim. viikko sitten mun oli esim. pari kertaa pakko sylkäistä keskenpureskeltu leipäpala roskiin. koska tuntui, että jos olisin sen niellyt, olisin oksentanut.
ilmoittautumaan, vaikka olen vasta viikko sitten testannut plussaa ja omien laskujeni mukaan vasta noin 3,5 vkoa raskaana. Jannittaa, kun edelliset kaksi raskautta ovat paatyneet keskenmenoihin viikoilla 6 ja 8. Nyt olen kylla aika kieli keskella suuta.
Otan hormonilisaa, josta tulee eteerinen ja vahan kuin huumattu olo, yrita siina sitten olla asiallinen tyopaikalla! Huomenna on aika gynelle, han haluaa jo vilkaista josko pystyisi nakemaan, miten alkio/muna on alkanut kehittya.
Vatsassa kevyita tuntemuksia, ei varsinaista kipua mutta joku taisi puhua ' jullimisesta' . Jotakin siella tapahtuu nyt kovasti. Rinnoissa kevytta pingotusta myos.
Yritan nyt vain suhtautua mahdollisimman luottavaisesti ja olla ajattelematta liikoja.
Viime viikon olin niin varma, että tämä menee kesken, joten en oikein tänne uskaltanut kirjoitella. Oireet kun puuttuivat, vaikka edellisillä kerroilla pahoinvoinnit yms. tulleet aika aikaisin. Eilen kuitenkin voin illan pahoin, JES!! Tänäänkään olo ei mitenkään ok, joten jospa uskaltaudun taas luottamaan siihen, että tämäkin menisi ihan hyvin!
Ultra meillä on vasta se rakenneultra rv 19 tienoilla, joten aika kauan saa vielä odotella... Neuvolat mulla on ollut ed. kerroilla rv 9+, joten siellä toivottavasti jo sydänäänet kuuluisi, hope so.
Tänään sai sitten opiskelupienryhmä ja ohjaaja tietää asiasta, vaikka en ollut vielä suunnitellut kertovani. Ohjaaja uteli kuitenkin kaikkea tämän talven opiskeluihin vaikuttavaa (tosi rankka vuosi tulossa), joten katsoin parhaimmaksi ilmoittaa. Kiitti tiedosta, mutta ei uskonut mun voivan selvittää kaikkia talven hommia:( Mähän näytän sille!!
Himoista: sipsit ja popcornit. Ekassa raskaudessa himoitsin perunoita. Niitä piti keittää monta kertaa päivässä ja mielellään ilman mitään " maunpilaajia" (lihaa tms).
OnnellinenMamma rv 5+5
Onnea Vesuviolle ja Kettu-äidille hyvistä ultrauutisista!! Tervetuloa myös uusille toukotaapertajille.
Gallup: Itsellä ei ole mitään erityisiä mielitekoja, ei ole ollut missään raskaudessa. Enemmänkin on näitä asioita, joita ei tee mieli: kahvi, suklaa, rasvainen ruoka... (eli kaikki sellainen, jota ei-raskaana ollessa juuri tekee mieli:)). Itse olen myös huomannut saman, mistä muutamat mainitsivatkin, että tulee täysi olo tosi helposti (jopa muutaman suupalan jälkeen) ja sitten on lopetettava syöminen tai tulee tosi huono olo.
Kävin kokeilemassa tuota kiinalaista huuhaa-laskuria, josta voi yrittää saada selville lapsen sukupuolen. Ilmeisesti aika monille oli antanut oikean tuloksen, mutta meidän lapset olivat laskurin mukaan aina juuri päinvastaista sukupuolta. Tulevasta lapsesta ennusti poikaa, olisiko siis kuitenkin tyttö? Tyttöä kun tässä vähän toivoisin:)
Kolmeplusyks ja 7+5
Linkki maanantain pinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8372933&p=3&tmode=1&smode…
Kolmeplusyks
Ihana oli lukea ultra-kuulumisia ja ihan tippa tuli linssiin =D Minulla ei juurikaan muuta oiretta kuin kokoaikainen väsymys. Esikoinen vielä flunsassa ja taitaa pienempikin kohta niiskuttaa... Mut tää on elämää! Ensi viikon torstaina olisi ensimmäinen lääkäri käynti ja siellä otetaan verikokeet ja ultrataan. Aika hassua, kun täällä Ranskassa verikokeet otetaan joka kuukausi, kun Suomessahan vaan syystä. Siis jos jotain epäillään tai halutaan tarkempaa kuvaa. Vai olenko ymmärtänyt väärin? Minulta otettiin esikoista odottaessa, liittyen silloin raskausmyrkytykseen...
Meille on tulossa Suomesta vieraita ja nuorempi tyttö täyttää ensi viikolla 1v, eli kaikenlaista ohjelmaa olisi! Jostain kun vaan sellaisen " virtapiikin" saisi!
Mut nyt lähdetään patongin ostoon ja joutunee pari tuoretta croisanttia myös mukaan ottamaan =D
Eilen kävin vaan pikaseen lukemassa ja nyt ehdin kirjoittaakin.
Huomenna on ultra kun oli aiemmin niitä kipuja niin nyt sitten viikon välein käyn ultrassa ainakin seuraavat 3 viikkoa. Sitten kun kaikki näyttää olevan hyvin niin sit saa jäädä rauhassa massu-asukkia kasvattamaan.
Huomenna näkyy tod. näk. vain se ruskuaispussi mut katsotaan nyt..
Välillä pelottaa aivan kauheasti että menee kesken. Ja oon niin onnellinen kun tulee oireita. Yksi aamu oli tosi hyvä olo ja missään ei juilinut niin sitten aloin jo pelkää että nyt tää ilo loppu, mutta onneksi ei. Etominen alkoi 2h myöhemmin.
Gallub: Eipä oikeestaan mitään erityistä, mut ruoka kyl maistuisi tooosi hyvin. Oon yritännyt syödä kuitenkin nyt vähemmän kun en ole vielä salillekaan uskaltanut.
Saisihan sitä tehdä vaikka mitä mutta en oo viel oikeen luottavainen ja olen ottanut hyvin rauhallisesti. Kyllä sitä ehtii elämässä rehkiä =)
JOku tossa aiemmin puhuikin ärtymyksestä. Nyt se on tullut mullekin. Oon välillä kuin piru ja se kyl kaduttaa aina.
Töissä nyt pitää muutenkin tsempata, niin kiva kun itteä kiukutaa. Yritä siinä sitten auttaa lasta jolla on kiukku. Toistaiseksi on mennyt ihan hyvin, mut kyl pitää miettiä ensin et mitä sanoo...
[color=blue] Mukavaa tiistain jatkoa kaikille =) [/color]
Heipparallaa
Olin eilen siis siellä ultrassa ja kaikki oli hyvin. Pikkuinen oli löytänyt oikean paikan ja pulssikin näkyi. Lääkäri antoi meidän myös kuunnella sitä sillä ultralaitteella. Ihan tasainen pulssi 130 kertaa minuutissa. Oli se aika uskomaton hetki. Kai se on uskottava että siellä joku kasvaa. Minulla oli eilen raskauden kesto 6+6, mutta koko vastasi 6+3, mutta lääkäri sanoi että kohtu hieman taaksepäin kallellaan ja oli vaikeata saada mittaa. Eipä sillä kolmella päivällä niin merkitystä muutenkaan ole. Lapsi syntyy kuitenkin sitten kun se on valmis (toiv. ei aikaisemmin) Tästä lähtien olen päättänyt ajatella positiivisesti ja olla pelkäämättä tulevaa. Itken sitten vasta jos jotain sattuu.
En ehtinyt eilen tulla kertomaan kuulumisia kun ultra oli vasta illalla ja sieltä menimme sitten anopille kertomaan uutisia. Oli iloinen ja kertoi pohtineensakin jo asiaa. Omat vanhempani eivät vielä tiedä, kerrotaan varmaan tänään jos saadaan molemmat yhtäaikaa kiinni jostain.
Ultra maksoi aika paljon >120 euroa ja siinä oli jo huomioitu kela-korvaus, mutta olin valmis maksamaan sen mielenrauhasta. Tiedän ettei riskit ole vielä takanapäin, mutta ainakin nyt on hyvät mahdollisuudet. Hienot oli laitteet ja kuva tarkka ja vielä kun kuulin ne sydänäänetkin...Olen niin onnellinen
Nyt siis viikko 7+0 tai 6+4. Seuraavassa ultrassa saa sitten varmistettua vaikkei sillä niin väliä olekaan.