Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Toukotaapertajien tiistai***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rohkaisevista sanoista Timjami, kolmeplusyks ja Lalla. Pitää vaan itsekin nyt oppia ottamaan asiat rennommin ja luottamaan tulevaan.

Lalla: Kiva kuulla että sinun kohdallasi löytyi ymmärtäväisiä opettajia ja sait asiat niin hienosti järjestettyä. Minun alani vain on vähän sellainen, etten usko samanlaista ymmärtäväisyyttä löytyvän. Vaikka hullulta kuulostaisikin... Opiskelen lääkiksessä (olen siis kandi) ja jo nyt olen joutunut tilanteisiin, missä on vähän hankalaa. Radiologian kurssilla joutuu oleskelemaan siellä röntgenissä ja ties missä niin, että oikeasti hirvittää se kaikki säteily.

Tuntuu, että jos kukaan on tuolla tehnyt lapsia, se on automaattisesti tarkoittanut välivuotta. Luennolle joku on joskus tuonut vauvansa, mutta heti osa porukasta katsoo kieroon...

Vierailija
22/25 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mikä olo, aamulla oli todella huono vointi, mutta nyt on aivan loistava.

Kiukkuinen kyllä olen ollut aika ajoin, mieskin aina välillä ihmettelee että mistäs nyt tuulee kun vaimo on kuin myrskyn merkki.

Mutta kyllä jälkeenpäin aina kaduttaa kun on tullut kiukuteltua aivan syyttä... anteeksi pyynnöt kunniaan!

Hyvää viikon jatkoa kaikille...

Mami ja vintiö sekä " jeje" 7+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen vihdoin ja viimein taas kurkkailemaan tänne, kun on tuo opiskelu vienyt kaiken ajan ja energian ettei enää illalla ole jaksanut tulla koneelle vaan suoraan suihkun kautta pehkuihin..

Tänne on tullut liuta uusia :) tervetuloa myös minunkin puolestani!

Vesuvio ja Kettu-äiti olivat käyneet ultrassa, olipa ihana lukea tuntemuksia :) tuli itsellekin jo hirveä kiire ultraan :P

Kettu-äitillä myös flunssaa, paranemisia!

Alpukka: Minulla myös aivan järkyttävä ähkytunne saattaa yllättää kesken syömisen..ihan kamalaa..

Yksi ilta mies teki kattilallisen puuroa, söin sitä suurella mielihalulla kunnes puolessavälissä rupesi tökkimään ja pahasti, jopa itse puuro näytti oksettavalta..

Aamuisin on myös samaa, eli saattaa puolikas ruisleipä mennä ihan hyvin mutta loput sitten menee roskiin tai pakkonieltynä alas..

Pikku-tyypille oikein suuri voimahali, koita jaksaa <3

Huomenna olisi sitten ensimmäinen neuvola! Jänskättää aivan kamalasti! toivottavasti kaikki menee hyvin..

ON: Pahoinvointi jatkuu edelleen, välillä todella voimakasta ja sitten helpottaa jos saa jotain suuhun tungettua.. Väsyttää ja pieniä päikkäreitä tulee otettua aina silloin kun on mahdollista..välillä olen nukahtanut jopa tunnille..noloa..

Rinnat aristavat edelleen ja ovat kasvaneetkin niin kovin että pitää ilmeisesti mennä hankkimaan uusia..

Nippailuja on ollut lähipäivinä aika usein tuolla oikealla puolella, mutta se varmaankin kuulunee asiaan..

Omille vanhemmilleni kerrottiin sunnuntaina ja vastaanotto asiasta oli onnellinen, myös muutama ystävä tietää.. olen kuitenkin aina sanonut että vielä aika kriittisillä viikoilla mennään että toivotaan kaiken menevän hyvin.. kaipa tämä tästä..

Mutta taidan lähteä tästä syömään jotain jos pystyis vaikka vähän jogurttia vetelemään..

Sii juu taasen! <3

Sussu rv 6+3

Vierailija
24/25 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli lukea teidän kuulumisia. Pitäisi jo joutua nukkumaankin, jotta jaksaisi aamuksi töihin. Näin alkuraskaudesta oikein mukava seuralainen on koiranpentu, joka on muutoin oikein ihku...mutta esim. äsken iltalenkillä päätyi syömään luultavasti hajusta päätellen jonkun/jonkin sontaa. Meinasi tulla ykä monta kertaa, kun sen hampaita pesin ja suikuttelin sitä. Nyt se piereskelee ja kuorsaa tuossa vieressä...:)...sopii hyvin pahoinvoivan ystäväksi. Mutta on niin ihana!

Vierailija
25/25 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen uusi tulokas ja plussasin sunnuntaina. Viikkoja nyt 4+4 eli tosi alussa mennään. Mulla on ollut pientä niukkaa haaleaa vuotoa ke-pe ja su-ma. Mitään kipuja ei kummemmin ole kuitenkaan ollut. Rinnat ovat arat ja nippailee silloin tällöin alamahassa oikealla. Mieli käy kuitenkin kierroksilla tuon vuodon vuoksi, kuten uskoa voitte! Esikoisen raskauden alku oli aivan erilainen. Monet ovat näköjään käyneet alkuraskauden ultrassa. Missä olette käyneet? Ja mitä se on maksanut? Miten jossakin paikassa voi maksaa 60 (jotain) euroa ja toisessa paljon enemmän (120e)? Oon ihan pihalla näistä jutuista ja nyt tekisi mieli päästä heti kun mahdollista kurkkimaan onko kaikki kunnossa. Onko se viikolle 6 tai 7 kun pitää joka tapauksessa odottaa?

Kiitos jo etukäteen! bekkare