Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisin ilkeän ystävän kanssa? OV

Vierailija
18.09.2006 |

Vuosi sitten olin hyvän ystäväni kaasona. Tuona hääaikana, ystävästä tuli esille uusia puolia, muuttui ns bridezillaksi ja oli aivan tosi ilkeä, maksatti, hyppyytti, passuutti ja vaati kaikkea mahdollista uhrauksia häidensä eteen. Minä tein kaiken ja köyhdyin monta sataa euroa.



Häät oli ja meni. Ei kiitoksen kiitosta. Nyt kesällä menin kaverini luo ja näin tämän morsiamen hääkuvan siellä hyllyssä. Eipä ole meille tosin saanut sitä lähetettyä, saatika mitään kiitoslahjaa.



Tämän tyypin synttärit on pian. Suunnittelin et huomenna pitääkin ostaa synttärikortti ja lähettää se ystävän iloksi. Sitten havahduin! Mitä helv! Lähetin viime vuonna lahjan, mitä sain itse, hätinä edes muistiko minun synttäreitä? Kaasoilusta sain huutoa, enkä todellakaan mitään kiitoslahjaa tms. eikä miehen kanssa olla edes hääkuvaa saatu, vaikka muut on. Tekemisissä on oltu harvakseltaan,eli ns väleissä, mutta eipä hän juuri soittele aktiivisesti minulle.



MITEN TOIMISITTE??



Laittaisitteko viestin /kortin /lahjan?

Ette laittaisi yhtään mitään, koska itsekin on noin ILKEÄ?

Sanoisitteko jotain?



Olen selittänyt tätä itselleni sillä, että hänellä täytyy olla omia ongelmia / suppeakatseisuutta / ei käytöstapoja/ koulutuksen / sivistyksen puute? (Ei ole opiskellut mitään) Joten yritän jättää omaan arvoon moisen moukkamaisen käytöksen. Vaikka tottakai se sattuu!!



p. s Häissä kaikki oli laitettu ohjelmat ym meidän toimesta viimeisen päälle ja ne menivät hyvin.



Kommentteja ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei keskusteluyhteys toimi niinkuin pitäisi/toivoisit, älä ota KERTAAKAAN yhteyttä ennenkuin olet TÄYSIN leppynyt, suopea ja rakastava kyseistä henkilöä kohtaan.



Tällä tavalla toimiessasi et tule pettäneeksi ketään, itseäsi tai häntä, et valehtele sietäväsi jotain mitä et oikeasti siedä, etkä tule saamaan enempää samaa p-aa naamalle (sen heittely kun ei myöskään ole hänelle hyväksi, pitemmän päälle).

Vierailija
2/16 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ihmettelisin, jos joku vaan jättäisi minut äkkiarvaamatta, hautoen jotain menneitä tapahtumia. Voi olla, ettei ystäväsi ole tajunnut asiaa!



Hän on selvästi sinulle tärkeä, koska hän sinua noin mietityttää. Ota siis vastuuta ystävyydestä ja puhu asiat halki. Jos hän silloin loukkaa sinua, niin sitten vasta kannattaa jättää hänet omaan arvonsa.



Unohda marttyyrius ja marttyyriin kannustavat viestit. Niistä ei ole kenellekään mitään hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun viestissä kuitenkin särähti pahasti korvaan tuo " sivistyksen puute (=ei ole käynyt kouluja)" tms. Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että koulujen käymättömyys voisi tähän olla yksi syy?

Vierailija
4/16 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Unohda marttyyrius ja marttyyriin kannustavat viestit. Niistä ei ole kenellekään mitään hyötyä.

Vierailija
5/16 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sun viestissä kuitenkin särähti pahasti korvaan tuo " sivistyksen puute (=ei ole käynyt kouluja)" tms. Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että koulujen käymättömyys voisi tähän olla yksi syy?

näin ajattelen! älä nyt kuitenkaan vedä tähän mitään tappelua kouluttautunut/ kouluttautumaton! Se ei ollut pointti...hain vain syitä tämän tyypin käytökselle...

ap

Vierailija
6/16 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" äidin kädestä" ... Terv. 16

Vierailija:


Vierailija:


Sun viestissä kuitenkin särähti pahasti korvaan tuo " sivistyksen puute (=ei ole käynyt kouluja)" tms. Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että koulujen käymättömyys voisi tähän olla yksi syy?

näin ajattelen! älä nyt kuitenkaan vedä tähän mitään tappelua kouluttautunut/ kouluttautumaton! Se ei ollut pointti...hain vain syitä tämän tyypin käytökselle...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeskentelisi hyvää ystävää jos todellisuudessa ajattelisin noin.

En tapaisi tms, ellei hän tee aloitetta ja voisin sanoa jotain noista hänen käytöksistään.

Vierailija
8/16 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä yhteydenpitäminen ja ala nauttia omasta elämästä ;) Ei tuollainen " ystävä" ole mistään kotoisin... Eihän sitä tiedä, jos hän vaikka havahtuisikin, kun tajuaa ettet enään halua olla tekemisissä hänen kanssaan... Ties vaikka tajuais omat vikansa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin laittaa onnitteluviestin. Enpä taida laittaakaa, eihän hänkään ole yhtään mukava minulle. Kyllä kaasolle voisi edes kiitoskortin laittaa, ku ei muuta :(



ap

Vierailija
10/16 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lukea kun joku sanoo totuuden asiasta. Eipä ilmeisesti ollakaan :(



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jätä yhteydenpitäminen ja ala nauttia omasta elämästä ;) Ei tuollainen " ystävä" ole mistään kotoisin... Eihän sitä tiedä, jos hän vaikka havahtuisikin, kun tajuaa ettet enään halua olla tekemisissä hänen kanssaan... Ties vaikka tajuais omat vikansa..

Vierailija
12/16 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on varmasti parempia kavereita, tuhlaa energiasi heihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden vähän vastaavanlaiset " ystävykset" . Toinen näistä, neiti A, käyttää aivan sikamaisesti tätä toista, Neiti B hyväkseen, mutta eipä tää Neiti B sitä tajua vaan tekee niinkuin Neiti A milloinkin haluaa. Minusta tuollainen hyväksikäyttö EI OLE YSTÄVYYTTÄ!



Sun " ystävä" käyttää sua ihan törkeästi hyväkseen. Hän on ystäväsi vain silloin kun itse haluaa jotain. Hän vain ottaa eikä koskaan anna. Mitä sinä ihan oikeasti haluat ystävyydeltä ja ystävältä? Mietihän sitä. Itse en tuollaista " ystävää" kauaa katsoisi. Kokemusta on samanmoisesta, mutta se ystävä sai jäädä yhden hyväksikäytön jälkeen.

Vierailija
14/16 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään nimessä haluaisi tilannetta, että siellä haukkuu minua muille ja mustamaalaa..



kaikki muut tiesi tämän sikailun, kauhistelivat vain, mutteivät puutu.

naiset on susia toisilleen :(



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni otti minuun yhteyttä pari viikkoa ennen häitä ja pyysi kaasokseen. Vähän ihmettelin, kun emme olleet aikoihin tapailleet. No, kävi ilmi, että hän oli pyytänyt yhtä jos toista kaveriaan ennen minua. En ollut paikkakunnalla, mutta lupauduin tulla häntä auttamaan häitä edeltävänä päivänä mm koristelussa ja hääpäivänä olin hänen apunaan, missä tarvittiin. Minulla ei ollut töiden eikä varallisuudenkaan takia mihinkään isoihin satsauksiin mahdollisuuksia, mutta annoin sentään aikaa ja apua ja hän sai KAASON, mikä nyt oli tärkeä juttu hänelle. hÄNEN ÄITINSÄ TOIMITTI HÄIDEN JÄLKEEN KIITOSLAHJAN. muuten en ole ystävästäni kuullut mitään. Ihan niinkuin hän olisi kostanut minulle, ettei saanut haluamaansa kaasoa, ehkä minua ei olisi edes kutsuttu, jos jokin sopivampi kaaso olisi saatu paikalle. Kerran näin hänet ohimennen ja keskustelumme sisälsi tervehdyksen ja " on säitä pidellyt" kuulumiset. Harmi, kun en tehnyt niitäkin päiviä palkallista työtä.

Vierailija
16/16 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kauhea, käsittämätön kokemus sinullakin. Pitänee laittaa näiden ihmisten sivistymättömyyden piikkiin!



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan