Lue keskustelun säännöt.
Pitäiskö mennä töihin vai terkkarille?
29.08.2006 |
Olen ollu 3 päivää flunssassa, vieläkin nenä vuotaa ja haju- ja makuaisti on poissa.
Kommentit (2)
V-mäistähän se on flunssassa työskennellä, mutta jospa tuo menis äkkiä ohi jos jo 3 päivää on ollut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Normaalin flunssan oireita tai riippuu mitä teet työksesi? Tuntoaistit saattaa olla pois pitkään.