Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mRNA-rokotteita pelkäävät HUOM! aiotteko ottaa perinteisemmän teknologian Novavax-rokotteen?

Vierailija
07.01.2022 |

Keväällä pitäisi olla Suomessa saatavilla.

Kommentit (224)

Vierailija
81/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen novavaxia, kun siitä saadaan tietoa onko oikeasti tehokas. Toisaalta voi olla että sairastan koronan jo ensin, koska mulla on melkein koko lähipiiri nyt koronassa, kaikilla flunssan kaltainen lievä tai oireeton.

Ovatko lähipiiriläiset kaikki rokotettu ja siksi sairastavat lievänä?

Mä olen rokottamaton ja sairastin lievänä, kuten varmaan 98 prosenttia kaikista ihmisistä.

Minäkin olen rokottamaton ja sairastin koronan. Se oli neljän päivän nuha.

Ja seuraava korona-tartunta voikin sitten viedä sairaalaan. 

Voi voi voooi voi voi voi.

Lopettakaa tuo voivottelu.

Voi sitä voi tätä..

Nykyisessä korona-tilanteessa sopii voivotella, on sen verran kurja. Mua ei naurata ollenkaan.

Vierailija
82/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen novavaxia, kun siitä saadaan tietoa onko oikeasti tehokas. Toisaalta voi olla että sairastan koronan jo ensin, koska mulla on melkein koko lähipiiri nyt koronassa, kaikilla flunssan kaltainen lievä tai oireeton.

Mä olen rokottamaton ja sairastin lievänä, kuten varmaan 98 prosenttia kaikista ihmisistä.

Kumma, ettei nykyään saa enää joutua edes sairaalaan tai kuolla. Ylimedikalisoitua hysteriaa.

Älä huoli, kuolla saat ihan vapaasti, ei ole kiellettyä. Sairaalaan pääsy voi olla hankalaa, kun ne ovat koronan takia ylikuormitetut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kuinka ihmiset pelkää pientä virustautia.

Hyvin on saatu porukka peloteltua täyttämään lääkeyhtiöiden taskuja.

Uskomattoman alistuvia.

Vierailija
84/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Novavax perinteisellä menetelmällä valmistettu rokote, siis sellainen mitä voi rokotteeksi kutsua?

Ei ole. Se on tehty jonkin hyönteisen proteiineista ja kasveista DNA-tekniikalla synteettisesti laboratoriossa. Aitoa viruksen osaa siinä ei ole!

Vain kiinalaisilla on oikeita rokotteita. Tulossa on myös pian eurooppalainen oikeasta viruksesta inaktivotu perinteinen rokote.

Vierailija
85/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tehosta tutkimusnäyttöä?

Vierailija
86/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi toki. Voi myös jäädä kadulla auton alle ja kuolla.

Alkoholismiin ja liikkumatomuuteen voi kuolla. Infarktiinkin voi kuolla. Onhan noita, mutta niitä ei voi rokotteilla ehkäistä.

Vierailija
87/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tehosta tutkimusnäyttöä?

On testaustulokset.  Ihan ok rokote niiden mukaan.  Käytäntö näyttää sitten suurien massojen suhteessa.

Vierailija
88/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä novawax tulee lahjana sellaisille rokottamattomille jotka ovat etsineet ulospääsyä rokottamattomuudesta. Novawaxilla ei ole mitään merkitystä vaika se edustaakin samanlaista piikkiproteiinitekniikkaa kunhan vaan on sanottu että vanhanaikainen rokote.

Voin kyllä sanoa että en itse etsi "ulospääsyä rokottamattomuudesta" 😂

Jos Novavax tai joku muu on tehokas ja turvallinen rokote, joka antaa tartunnalta suojan pidemmäksi aikaa, voin harkita. Nämä nykyiset ei ole vakuuttaneet.

Harkitset kuitenkin ulospääsyä rokottamattomuudesta, kun Novanaxia mietit.

Vierailija
89/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huoli kehooni tapettuja viruksia. Hyi! Mieluummin nämä nykyiset rokotteet. Olen ottanut 3 rokotetta.

Vierailija
90/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nohynekin tutkimuksessa vasta-aineita löytyi runsaasti vuodenkin kuluttua sairastamisesta.

Ihmettelen, ettei sairastamalla saa pidempää suojaa. Luulen, että monet uudestaan sairastaneet on vaan olleet vale-positiivisiä.

Mikä on "vale-positiivinen" korona-tartunta?

Vierailija
91/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näissä toimissa ole mitään lääketieteellisiä perusteita. Tärkeintä on saada piikki kaikille ja maailmanlaajuinen digitaalinen massavalvonta järjestelmä. Mitä niissä piikeissä sitten on, niin se on eri asia. 

Vaikea saada tarkkaa luotettavaa tietoa, kun Suomen viranomaiset, eivätkä lääketehtaiden rahoittamat yliopistot suostu laittamaan mikroskoopin alle. Syitä tähän voi sitten taas jokainen pohtia itse.

Vierailija
92/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

wewe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näille rokottamattomille on niin vaikeaa ymmärtää että teitä on kansasta reilu 10% joista valtaosa on viälä lapsia joille sairaus ei ole vaarallinen.

Siltikin teistä on tuoreimpien tilastojen mukaan 90% sairaalahoidossa olevista.

Äläpä sielä propagandaile. Piikkiä kertaakaan  kokeilemattomia on kyllä vielä reilut 20 prosenttia kaiksita:  lapset mukaanluettuna. kerran kokeilleita vajaat 4 prossaa, kolmesti piikattuja 27, ja loput kahdesti käsiteltyjä. Yhdestä kolmeen annosta pleisboa saaneita sitten vielä tuntematon määrä

Mitä merkillistä jankkaat plaseboa rokotteissa saaneissa? Eivät korona-rokotteet ole plaseboa.

Vierailija
93/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pskaa, eri paketissa.

Vierailija
94/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valneva VLA2001 on oikeasti perinteinen rokote.

Sisältää tapettua virusta kuoriosineen.

Ehkäisee myös mutaatioiden tarttumista, koska viruksen kuoriosa on mukana.

Tämä on perinteinen rokote.

Juuri näin. Vain valneva on aito rokote, jota tulee eurooppalaisille. Novavax ei ole aito rokote, vaan on proteiinirokote.

Vierailija
95/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin sitä. Rokotekehitykseen kuluu kuitenkin nopeimmillaankin kymmen vuotta, joten epäilen, että myös tämän valmistuksessa on menty sieltä, missä aita on matalin.

Vierailija
96/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
97/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näissä toimissa ole mitään lääketieteellisiä perusteita. Tärkeintä on saada piikki kaikille ja maailmanlaajuinen digitaalinen massavalvonta järjestelmä. Mitä niissä piikeissä sitten on, niin se on eri asia. 

Vaikea saada tarkkaa luotettavaa tietoa, kun Suomen viranomaiset, eivätkä lääketehtaiden rahoittamat yliopistot suostu laittamaan mikroskoopin alle. Syitä tähän voi sitten taas jokainen pohtia itse.

Ironista kenties on, että olisin antanut suostumukseni digitaaliseen henkilökorttiin ja massavalvontaan paljon mieluummin kuin otan mitään suuryritysten kiireellä kokoonkeittämiä taikalitkuja.

Vierailija
98/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ironista kenties on, että olisin antanut suostumukseni digitaaliseen henkilökorttiin ja massavalvontaan paljon mieluummin kuin otan mitään suuryritysten kiireellä kokoonkeittämiä taikalitkuja.

Ovatpas rokotevastustajat viehtyneet totalitarismiin.

99/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan pirkka alumiini folioon

Oletko varma että sitä foliota on ollut tarpeeksi paksu kerros, ettei 5G säteet ole sulattanut sun tyhjää päätä.

Vierailija
100/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa enää tässä vaiheessa. Jos olisi ollut tarjolla epidemian alkaessa, niin olisin valistumattomana ottanut. Sittemmin olen tullut siihen tulokseen, että itse piikkiproteiini on suurempi ongelma, kuin rokotusteniikat, eli myös vanhalla tekniikalla tuoetut rokotteet ovat ongelmallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi