Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mRNA-rokotteita pelkäävät HUOM! aiotteko ottaa perinteisemmän teknologian Novavax-rokotteen?

Vierailija
07.01.2022 |

Keväällä pitäisi olla Suomessa saatavilla.

Kommentit (224)

Vierailija
41/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse, sairastin jo koronan. Lievä muutaman päivän tauti oli kohdallani. Luotan siitä saatuun immuniteettiin, joka tutkimusten mukaan kestää ainakin vuoden.

Ei todellakaan kestä vuotta. Tutkimusten mukaan antaa huonomman immuniteetin kuin rokotteet.

Siellä taas luettu jotain jenkkiläistä hopeavesi-kansanparantajan luotettavaa blogia.

Vierailija
42/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo lähes kaikki rokotettu, kysele kadun ihmisiltä. Itse toki en ole rokotettu, enkä rokottaudu uudellakaan piikillä. Influenssapiikkiäkään en ole kiskaan otranut. Polio- ja jäykkäkouristusrokotteet on, polio taitaa olla virusrokote, joka hävitti polioviruksen maapallolta lähes täysin. Sehän on tuollainen vanhan teknologian rokote, mutta se oli testattu, kun se tuli jakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kova rokotekiima. En tarvitse mitään koronarokotteita enkä ota niitä. Lahjoitan ne eniten tarvitseville.

Vierailija
44/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut sitä kyllä. Seuraan kuitenkin ensin hieman tulolsia, ja onko sitä annettu raskaanaoleville.

Miksi et ottaisi mrna-rokotetta siis? Sitähän on annettu jo tuhansille ja tuhansille raskaana oleville ilman mitään haittoja.

Miten kukaan olisi voinut niitä haittoja vielä tutkia? Rokotetta on ylipäänsä annettu niin vähän aikaa missään että raskausaikana rokotettujen vauvat ovat hädintuskin syntyneet, saati että olisi edes muutaman vuoden seurantatuloksia näistä vauvoista!

Vierailija
45/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse, sairastin jo koronan. Lievä muutaman päivän tauti oli kohdallani. Luotan siitä saatuun immuniteettiin, joka tutkimusten mukaan kestää ainakin vuoden.

Ei todellakaan kestä vuotta. Tutkimusten mukaan antaa huonomman immuniteetin kuin rokotteet.

Siellä taas luettu jotain jenkkiläistä hopeavesi-kansanparantajan luotettavaa blogia.

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.07.13.21260426v1.full#T3

Siinä sulle hopeavettä.

Vierailija
46/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Novavax vastaava kuin Astrazeneca?

Vierailija
47/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen novavaxia, kun siitä saadaan tietoa onko oikeasti tehokas. Toisaalta voi olla että sairastan koronan jo ensin, koska mulla on melkein koko lähipiiri nyt koronassa, kaikilla flunssan kaltainen lievä tai oireeton.

Ovatko lähipiiriläiset kaikki rokotettu ja siksi sairastavat lievänä?

Mä olen rokottamaton ja sairastin lievänä, kuten varmaan 98 prosenttia kaikista ihmisistä.

Minäkin olen rokottamaton ja sairastin koronan. Se oli neljän päivän nuha.

Ja seuraava korona-tartunta voikin sitten viedä sairaalaan. 

Voi toki. Voi myös jäädä kadulla auton alle ja kuolla.

Vierailija
48/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lievempi tauti, sitä huonompi suoja. Sairastettu korona-tauti ei tuo kuin max. puolen vuoden suojan. 

Eipä nuo nykyiset rokotteet näytä tuovan sen pidempää suojaa.

Vierailija
49/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan elohopeavedellä, hevosen matolääkkeellä ja akvaarionpuhdistusaineella kuten tähänkin asti. Ehkä veeän uuden kerroksen foliota pään ympärille. Mitään mitään mitään haitta-haittavaikutuksia ei ei ole ilmennyt.

Vierailija
50/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valneva VLA2001 on oikeasti perinteinen rokote.

Sisältää tapettua virusta kuoriosineen.

Ehkäisee myös mutaatioiden tarttumista, koska viruksen kuoriosa on mukana.

Tämä on perinteinen rokote.

Vierailija
51/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen novavaxia, kun siitä saadaan tietoa onko oikeasti tehokas. Toisaalta voi olla että sairastan koronan jo ensin, koska mulla on melkein koko lähipiiri nyt koronassa, kaikilla flunssan kaltainen lievä tai oireeton.

Ovatko lähipiiriläiset kaikki rokotettu ja siksi sairastavat lievänä?

Mä olen rokottamaton ja sairastin lievänä, kuten varmaan 98 prosenttia kaikista ihmisistä.

Minäkin olen rokottamaton ja sairastin koronan. Se oli neljän päivän nuha.

Ja seuraava korona-tartunta voikin sitten viedä sairaalaan. 

Sairastamalla saa immuniteetin, nykyisillä rokotteilla ei.

Sairastamalla ei saa pysyvää immunitrettia. Vain jotan 6 kk:n suoja.

Rokotteella saa noin 4 kk: n immuniteetin.

Tietenkn uudet variantit voivat olls eri asia.

Vierailija
52/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo lähes kaikki rokotettu, kysele kadun ihmisiltä. Itse toki en ole rokotettu, enkä rokottaudu uudellakaan piikillä. Influenssapiikkiäkään en ole kiskaan otranut. Polio- ja jäykkäkouristusrokotteet on, polio taitaa olla virusrokote, joka hävitti polioviruksen maapallolta lähes täysin. Sehän on tuollainen vanhan teknologian rokote, mutta se oli testattu, kun se tuli jakoon.

Olet ilmeisesti niin nuori, ettet muista että ns. sokeripalarokotteen saaneesta yksi miljoonasta sairastui polioon? Sisälsi heikennettyä virusta. Nykyisin Suomessa annettava poliorokote sisältää inaktivoitua virusta, mutta maailmalla on tuo heikennettyä virusta sisältävä suuna kautta annettava rokote edelleen käytössä. MRNA-rokotteissa on se hieno puoli, että niistä ei voi saada sitä tautia, jota vastaan rokote on kehitetty.

Vierailija
53/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohynekin tutkimuksessa vasta-aineita löytyi runsaasti vuodenkin kuluttua sairastamisesta.

Ihmettelen, ettei sairastamalla saa pidempää suojaa. Luulen, että monet uudestaan sairastaneet on vaan olleet vale-positiivisiä.

Vierailija
54/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se Novavax vastaava kuin Astrazeneca?

Ei, eroaa toimintaperiaatteeltaan. Novavax sisältää inaktivoitua virusta kuten perinteiset rokotteet.

Vierailija
55/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotteen vain, jos siitä on minulle terveydellistä hyötyä ja lisäksi se estää minua tartuttamasta muita.

Nykyisistä rokotteista ei ole kumpaankaan, sillä olen nuori ja terve, enkä saisi vakavaa tautia muutenkaan.

Nähtäväksi jää estääkö Novavax muiden tartuttamista sen tehokkaammin kuin mrnat.

Eli ainakaan toistaiseksi en ota.

Vierailija
56/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nohynekin tutkimuksessa vasta-aineita löytyi runsaasti vuodenkin kuluttua sairastamisesta.

Ihmettelen, ettei sairastamalla saa pidempää suojaa. Luulen, että monet uudestaan sairastaneet on vaan olleet vale-positiivisiä.

Sairastamalla voi saada vuosien tai jopa elinikäisen suojan. Boosterit ovat turhia sairastaneille. Sairastaneiden koronapassin tulisi olla voimassa huomattavasti 6kk pidempään.

https://www.nature.com/articles/d41586-021-01442-9

https://www.healthline.com/health-news/how-long-does-immunity-last-afte…

Vierailija
57/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Novavax perinteisellä menetelmällä valmistettu rokote, siis sellainen mitä voi rokotteeksi kutsua?

Meinaatko "kanala" -rokotteita. Kananmunissa kasvatusta?

Vierailija
58/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti niin nuori, ettet muista että ns. sokeripalarokotteen saaneesta yksi miljoonasta sairastui polioon? Sisälsi heikennettyä virusta. Nykyisin Suomessa annettava poliorokote sisältää inaktivoitua virusta, mutta maailmalla on tuo heikennettyä virusta sisältävä suuna kautta annettava rokote edelleen käytössä. MRNA-rokotteissa on se hieno puoli, että niistä ei voi saada sitä tautia, jota vastaan rokote on kehitetty.

Mutta tehokin on ollut vastaavasti MRNAssa heikko, toisin kuin poliorokotteessa.

Vierailija
59/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin mni rokotettu ei tunnu käsittävän, että ei tässä ole kyse niinkään itse koronarokotteesta. Kyse on siitä, että voiko valtio viedä yksilön vapaudet pois, jos yksilö ei suostu valtion suosittelemaan ja vapaaehtoiseen lääketieteelliseen toimenpiteeseen.

Vastauksen tulisi olla ehdottomasti, että valtio ei voi näin tehdä. Yksilö omistaa itse oman kehonsa, ei valtio. Valtio ei päätä yksilön puolesta mitä rokotuksia häneen piikitetään. Tämän tulisi olla aivan itsestään selvää jokaiselle ihmisarvoa ja vapauksia kannattavalle ihmiselle.

Vierailija
60/224 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinenkin rokote toimii hyvin juuri siihen mihin se on tarkoitettukin.

Sairaalahoitoon joutuneista 90% on rokottamattomia vaikka kansasta on enään 10% rokottamatta he pitävät sillä pienellä porukalla valtaosaa sairaalahoitoa vaativien tilastoista.

Ja kun mietitte niin tuossa 10% porukassa on vielä valtaosa lapsia joille korona ei ole vaarallinen niin hurja prosenttiosuus rokottamattomista joutuu sairaalahoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan