Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienirintaiset naiset

Vierailija
28.04.2015 |

Ei voi edes naiseksi kutsua. Näyttävätkin pikkupojilta. Pienirintaiset hankkikaa silikoni tissit. Ei teitä muuten kukaan mies kato. Minun vaimollaniki on upeat silikoni tissit.
m30

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sili koni tis sit? Silikoni tissit? Silikonitissit?

Vierailija
2/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Soitan nyt aviomiehelle että ei saa katsoa enää minua. Silmälaput varmaan käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmaan semmoinen rovo!

Vierailija
4/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sinun mielipiteesi ja tiettävästi et edusta koko miessukupuolta. Toisenlaisiakin mielipiteitä on olemassa.

Lisäksi kehottaisin opettelemaan suomen kielen kielioppisäännöt, niin tekstisi olisi vakuuttavampaa.

M37

Vierailija
5/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuuu kumipallot ne vasta kiihottavat on, luonnottoman näköiset kumista tehdyt pallerot. Sama kuin hieroisi jotain kumiämpäriä yhtä kiihottavaa, kun hieroo silikonitissejä.

M35

Vierailija
6/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kukaan mies ei katsokaan päin :( mieti, kun olen vielä alakautta synnyttänytkin, ei kukaan mies laita nakkeroaan römpsääni joka on kokoa atlantti ja kuukuppina toimii 20 litran saavi.

Harmittaa, olen koko loppuelämäni tuomittu yksinoloon... Mutta minkäs teet :'(

Vierailija
7/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:15"]Tuo on sinun mielipiteesi ja tiettävästi et edusta koko miessukupuolta. Toisenlaisiakin mielipiteitä on olemassa.

Lisäksi kehottaisin opettelemaan suomen kielen kielioppisäännöt, niin tekstisi olisi vakuuttavampaa.

M37

[/quote]
osaan mutta ei kiinnosta kirjoittaa oikein. Edustan minun ja kavereideni mielipiteitä. Pedofiilit voi toki tykätä pienirintaisista naisista koska näyttävät lapselta.

Vierailija
8/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 29-vuotiaat miehet
Ei voi edes miehiksi kutsua. Näyttävätkin eläkeläisiltä. Vanhukset vanhainkoteihin, pois meidän upeiden kaksikymppisten silmistä! Tai ainakin voisitte käydä plastiikkakirurgilla nuorennusleikkauksissa, vaikka tuskin sekään auttaa. Hyi! N24

Vierailija
9/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lollo miten hieno provo Marjaliisa, ei kukaan tähän mene :D

Vierailija
10/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Mulla oli tuossa just parin kuukauden seksisuhde varatun naisen kanssa, jonka mies oli juurikin samanlainen, kuin AP. Hyvännäköinen mimmi ja mua ei pienet tissit haittaa. Oli myös peto sängyssä. Kuulemma tän mimmin mies ehdotteli koko ajan silikonitissien hommaamista ja olisi ne maksanutkin.

Ja ennen kuin kukaan moralisoi, niin tämä nainen pokas mut. Sanoi että seksipuuhat ei toimi kotona, kun mies haluaisi lähinnä vain "kakkosta" ja jauhaa niistä silareista koko ajan.

Eli mikä suhteellisen nuoria miehiä vaivaa? Kun ollaan tuollaisia omalle naiselle?

Vierailija
11/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:15"]Tuo on sinun mielipiteesi ja tiettävästi et edusta koko miessukupuolta. Toisenlaisiakin mielipiteitä on olemassa. Lisäksi kehottaisin opettelemaan suomen kielen kielioppisäännöt, niin tekstisi olisi vakuuttavampaa. M37   [/quote] osaan mutta ei kiinnosta kirjoittaa oikein. Edustan minun ja kavereideni mielipiteitä. Pedofiilit voi toki tykätä pienirintaisista naisista koska näyttävät lapselta.

[/quote]Menehän nyt Pelle Hermanni muualle provoamaan, sinä tuskin olet muita tissejä nähnyt kuin äitisi.

M35

Vierailija
12/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:22"]Haha. Mulla oli tuossa just parin kuukauden seksisuhde varatun naisen kanssa, jonka mies oli juurikin samanlainen, kuin AP. Hyvännäköinen mimmi ja mua ei pienet tissit haittaa. Oli myös peto sängyssä. Kuulemma tän mimmin mies ehdotteli koko ajan silikonitissien hommaamista ja olisi ne maksanutkin.

Ja ennen kuin kukaan moralisoi, niin tämä nainen pokas mut. Sanoi että seksipuuhat ei toimi kotona, kun mies haluaisi lähinnä vain "kakkosta" ja jauhaa niistä silareista koko ajan.

Eli mikä suhteellisen nuoria miehiä vaivaa? Kun ollaan tuollaisia omalle naiselle?
[/quote]

Rupesi sitten kuumottamaan liikaa, kun tätä varattua naista olisi pitänyt panna monta kertaa viikossa. Tuntemattomat numerot pelotti, yms. Oli pakko pistää peli poikki.

Vierailija
13/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:21"]Yli 29-vuotiaat miehet
Ei voi edes miehiksi kutsua. Näyttävätkin eläkeläisiltä. Vanhukset vanhainkoteihin, pois meidän upeiden kaksikymppisten silmistä! Tai ainakin voisitte käydä plastiikkakirurgilla nuorennusleikkauksissa, vaikka tuskin sekään auttaa. Hyi! N24
[/quote]
Haha. Pienirintainen katkera nainen suuttu. Ja tiedoksi että miehet ei rupsahda niin nopeasti kun naiset. (:

Vierailija
14/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:21"]

Yli 29-vuotiaat miehet

[/quote]

Jotenkin sulta on käsitteet ihan hukassa.

Vierailija
15/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:15"]Tuo on sinun mielipiteesi ja tiettävästi et edusta koko miessukupuolta. Toisenlaisiakin mielipiteitä on olemassa. Lisäksi kehottaisin opettelemaan suomen kielen kielioppisäännöt, niin tekstisi olisi vakuuttavampaa. M37   [/quote] osaan mutta ei kiinnosta kirjoittaa oikein. Edustan minun ja kavereideni mielipiteitä. Pedofiilit voi toki tykätä pienirintaisista naisista koska näyttävät lapselta.

[/quote]Menehän nyt Pelle Hermanni muualle provoamaan, sinä tuskin olet muita tissejä nähnyt kuin äitisi.

M35
[/quote]
Mene sinä hiplaamaan vaimosi pieniä säälittäviä rintoja. Mun naisella sentäs isot tissit.

Vierailija
16/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:22"]Haha. Mulla oli tuossa just parin kuukauden seksisuhde varatun naisen kanssa, jonka mies oli juurikin samanlainen, kuin AP. Hyvännäköinen mimmi ja mua ei pienet tissit haittaa. Oli myös peto sängyssä. Kuulemma tän mimmin mies ehdotteli koko ajan silikonitissien hommaamista ja olisi ne maksanutkin.

[/quote]

Rupesi sitten kuumottamaan liikaa, kun tätä varattua naista olisi pitänyt panna monta kertaa viikossa. Tuntemattomat numerot pelotti, yms. Oli pakko pistää peli poikki.
[/quote]

Ja siis kolmekymppinen mimmi oli kyseessä ja sen aviomies saman ikäinen. Ei voi tajuta, vaikken vähän alle nelikymppisenä juuri vanhempi ole. Siis sitä miestä. Että pitäisi silarit olla vaimolla ja ainoastaan persepanot kiinnostaisi ja sitten kuulemma haukkui muillakin tavoin vaimoaan. Siinä sitten käy näin helposti.

Vierailija
17/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan mutta ei kiinnosta kirjoittaa oikein. Edustan minun ja kavereideni mielipiteitä. Pedofiilit voi toki tykätä pienirintaisista naisista koska näyttävät lapselta.

[/quote]

Vaikuttaa siltä, että leikelty tekopeliböönä sopii sinulle vallan mainiosti. Ilmeisesti porvoossa on kovin mustavalkoisia mielipiteitä :)

Vierailija
18/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:21"]Yli 29-vuotiaat miehet
Ei voi edes miehiksi kutsua. Näyttävätkin eläkeläisiltä. Vanhukset vanhainkoteihin, pois meidän upeiden kaksikymppisten silmistä! Tai ainakin voisitte käydä plastiikkakirurgilla nuorennusleikkauksissa, vaikka tuskin sekään auttaa. Hyi! N24 [/quote] Haha. Pienirintainen katkera nainen suuttu. Ja tiedoksi että miehet ei rupsahda niin nopeasti kun naiset. (:

[/quote]
Niinhän sinä luulet. <3 ;) Mutta elä vain siinä illuusiossa, että laasasmainen markkina-arvosi tulee aina pysyttelemään samana, me naureskelemme aina kaveripiirissäni sinunkaltaisillesi vanhoille vonkaajille, jotka ovat lukeneet liian monta kertaa fraasin "miehet vanhenevat kuin viini". Sori vaan, ehkä Hollywood-näyttelijöiden kohdalla se pitää paikkansa, mutta suurin osa suomalaisista miehistä muistuttaa lähinnä käynyttä kiljua. :) N24/70D. PS: jos olisit oikeasti nähnyt tissit IRL, tietäisit ettei se koko vaan muoto!

Vierailija
19/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aikuinen nainen, olipa sitten pienirintainen tai ei, näyttää silmissäni viehättävältä, ei kuitenkaan lapselta. Kaikenkokoiset rinnat on ok. Terveisin pedofiili.

Vierailija
20/27 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 13:22"]Haha. Mulla oli tuossa just parin kuukauden seksisuhde varatun naisen kanssa, jonka mies oli juurikin samanlainen, kuin AP. Hyvännäköinen mimmi ja mua ei pienet tissit haittaa. Oli myös peto sängyssä. Kuulemma tän mimmin mies ehdotteli koko ajan silikonitissien hommaamista ja olisi ne maksanutkin. Ja ennen kuin kukaan moralisoi, niin tämä nainen pokas mut. Sanoi että seksipuuhat ei toimi kotona, kun mies haluaisi lähinnä vain "kakkosta" ja jauhaa niistä silareista koko ajan. Eli mikä suhteellisen nuoria miehiä vaivaa? Kun ollaan tuollaisia omalle naiselle? [/quote] Rupesi sitten kuumottamaan liikaa, kun tätä varattua naista olisi pitänyt panna monta kertaa viikossa. Tuntemattomat numerot pelotti, yms. Oli pakko pistää peli poikki. [/quote] Ja siis kolmekymppinen mimmi oli kyseessä ja sen aviomies saman ikäinen. Ei voi tajuta, vaikken vähän alle nelikymppisenä juuri vanhempi ole. Siis sitä miestä. Että pitäisi silarit olla vaimolla ja ainoastaan persepanot kiinnostaisi ja sitten kuulemma haukkui muillakin tavoin vaimoaan. Siinä sitten käy näin helposti.

[/quote]Mitä tajuamista tuossa nyt on, jotkut miehet niinkuin naisetkin on idiootteja. Hyvin yksinkertaista, näiden idioottien takia tuskin kannattaa vetää hirveitä yleistyksiä kummastakaan sukupuolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi