Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahingossa raskaaksi

Vierailija
27.04.2015 |

Juu otsikosta voi päätellä, että minä siis tulin vahingossa raskaaksi. Minä en olisi valmis äidiksi, ja pelkään synnytystä, mutta poikaystäväni haluaa, että synnytän vauvan ulos. Hän suorastaan tuntuu painostavan minua siinä asiassa. Haluaisin itse lopettaa raskauden, joka on vielä mahdollista, koska raskaus on alussa, mutta poikaystäväni ei salli sitä. Mitä minun siis pitäisi oikeastaan tehdä? Olen siis 19 vuotias, jos se nyt asiaa auttaa. Rakastan miesystävääni, enkä kuitenkaan haluaisi menettää tätä, joten tämä on aika hankalaa minulle. JA TIEDÄN, että asia on minun ja miesystääni välinen, mutta siitä ei tule mitään joten siksi kirjoitin tämän tänne, että mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on joka päivä vähintään yksi tällainen aloitus. Jokainen, jolla ehkäisy pettää, ei varmaankaan satu juuri tänne. Ehkäisy ei todellakaan petä näin usein, jos sitä oikeasti ja oikeen käytetään. Se täytyy muistaa, että kondomi yksistään on epävarma ehkäisy.

Vierailija
22/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
24/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 21
-ap

Vierailija
25/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaa seksiä, voi tulla raskaaksi. Ei tuossa mitään vahinkoa ole. Pelkkää omaa typeryyttä, jos ei käytä ehkäisyä, tai voihan sitä aina kieltäytyä seksistä. Niin makaa kun petaa.

Vierailija
26/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Ymmärrän alkujärkytyksesi ja että varmasti pelottaa, mutta yritä ajatella myös positiivisia puolia siinä. Oletko jo opiskellut ja saanut ammatin? Pärjäisittekö rahallisesti jos olisit kotona vauvaa hoitamassa? Onko hyvä asunto jossa olisi tarha, kaupat koulut suht lähellä? Onko tukiverkostoa(isovanhemmat) vaikka lähellä?
Minä itse tulin myös äidiksi 19 vuotiaana ja olen niin onnellinen lapsistani ja päivääkään en vaihtaisi pois. Toki rankkaa vauva-aika voi olla myös ja koliikkiinkin hyvä ainakin ajatuksella valmistua :D vaikkei välttämättä mitään semmoista tulisikaan.
Toivon kaikkea hyvää teille ja toivottavasti saat tehtyä päätöksesi pian. :)

Vierailija
27/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:47"]

Jos harrastaa seksiä, voi tulla raskaaksi. Ei tuossa mitään vahinkoa ole. Pelkkää omaa typeryyttä, jos ei käytä ehkäisyä, tai voihan sitä aina kieltäytyä seksistä. Niin makaa kun petaa.

[/quote]

Edelleen mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Ei edes sterilisaatio.

Vierailija
28/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on vielä aikaa lisääntyä... Tehkää se vasta sitten kun olette itse aikuisia.

Vierailija
29/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:47"]

[/quote]

Edelleen mikään ehkäisy ei ole 100% varma. Ei edes sterilisaatio.

[/quote]

Reidet ristiin, älä anna pillua.

Vierailija
30/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:47"]Jos harrastaa seksiä, voi tulla raskaaksi. Ei tuossa mitään vahinkoa ole. Pelkkää omaa typeryyttä, jos ei käytä ehkäisyä, tai voihan sitä aina kieltäytyä seksistä. Niin makaa kun petaa.
[/quote]
Tässä taas yksi, joka luulee että saarna auttaa ap:n tilanteessa ratkaisemaan ongelman

Vierailija
31/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti jos vähänkin siltä tuntuu. Oikeasti. Se on väärin lasta kohtaan jos pidät hänet vain siksi, että mies haluaa. Sulla on vielä paljon aikaa tulla äidiksi :)

Vierailija
32/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:11"]

Tee abortti jos vähänkin siltä tuntuu. Oikeasti. Se on väärin lasta kohtaan jos pidät hänet vain siksi, että mies haluaa. Sulla on vielä paljon aikaa tulla äidiksi :)

[/quote] ja mies on täysi vastuuton sika jos haluaa abortin :D

Vierailija
33/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 23:11"]

[/quote] ja mies on täysi vastuuton sika jos haluaa abortin :D
[/quote]
ai on vai? :o

Vierailija
34/34 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan, että otat aikalisän poikaystävästä, menet viikoksi kavereille tai vanhemmille (jos siis asutte yhdessä) ja mietit asiaa täysin omalta kantiltasi. Monet selviävät varsin hyvin tullessaan äideiksi tuossa iässä. Mutta se ei tarkoita sitä, että aborttikaan olisi mitenkään väärin. Mutta älä päätä pitää lasta VAIN miehen mieliksi, ellei tämä sitten ole valmis hoitamaan sitä täysin yksin ilman elatusapua sinulta (hänen on parempi olla todella valmis isäksi, jos haluaa sinun synnyttävän lapsen, vaikket koe olevasi lainkaan valmis äidiksi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi