3. Rokote tuliko oireita?
Itse sain tänään kolmannen rokotteen ja vielä ei toistaiseksi ole tullut mitään.
Kommentit (81)
Aivosumua, lihasjäykkyyttä, kuume nousi 39,3:een ja vatsa on sekaisin. Tätä on kestänyt jo kolme päivää.
Vähän on käsi kipeä ja väsyttää. Saas nähdä tuleeko muita flunssaoireita.
Eilen sain kolmannen piikin. Ekasta tuli kova kuume, lihaskivut ja migreenipäänsärky. Toisesta samat oireet, mutta puolet lievempänä. Nyt kolmannesta tuli käsi tosi kipeaksi, lievä päänsärky ja lievää lämmönnousua. Olen siis ollut vain hieman kipeänä tämän päivän, muttei mitään verrattuna kahteen edelliseen. Helpolla siis pääsin nyt...
Seuraavana päivänä vähän kuin tukala olo; oli kuuma ja janotti. Raskaan tuntuinen pää myös, ja väsytti. Meni kuitenkin ohi päivässä.
Itse sain kanssa tänään päivällä kolmannen ja nyt väsyttää ja päänsärkyä
Väsymystä ja 1vrk kuume. Kaikista kolmesta tullut. Ja nopeasti meni ohi. No käsi tietenkin kipeenä mutta ei siitä nyt kannata parkua.
Kamala väsymys, kuumetta ja sydän lyö välillä tosi oudosti.
Luulosairaus ja noita oireita on toisilla koko ajan.
En ole kolmatta vielä ottanut, mutta toisesta tuli kurkku pirun kipeäksi ja ei ollut kiva nieleskellä, kesti 4-5 pv.
Pistoskohta käsivarressa oli vähän arka pari päivää. Ei muuta. Sama juttu ekan ja tokan rokotuksen kohdalla.
En tiedä, tuliko rokotuksesta (tänään saatu), mutta aika pian pistoksen jälkeen alkoi aurallinen migreeni. Edellisestä kohtauksesta on pitkä aika. Mielestäni en erityisesti jännittänyt rokotetta, joten ei ehkä selity stressin laukeamisellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulosairaus ja noita oireita on toisilla koko ajan.
Ihmisillä, joilla on luonnostaan voimakas immuniteetti (nuoret ja hyväkuntoiset, toistuvasti viruksille altistuneet, koronan sairastaneet joilla edelleen paljon vasta-aineita) saavat voimakkaampia rokotereaktioita. Vanhuksille ei yleensä tule mitään oireita, koska rokote ei toimi heillä kunnolla. Joillakin nuorilla ei myöskään tule mitään oireita, jos immuniteetti ei ole kehittynyt aiemmin sairastettujen koronaflunssien kautta tai immuniteetti ei jostain muusta syystä reagoi voimakkaasti rokotteisiin. N. 10% saa kuumereaktoita koronarokotteiden jälkeen. Nämä on ihmisiä, joilla on jo muutenkin vahva puolustus koronatautia vastaan.
Ei tullut muuta kuin tosi kova väsymys. Olin nukahtanut sänkyynkin meikit kasvoilla ja nukuin putkeen 8h :D
Hirvee punainen kämmenen kokoinen läntti käsivarressa edelleen, 5 päivää sitten otettu rokote. Sekä tuli lihakset 2 päiväksi tosi kipeäksi, Buranaa vedin huolella että selvisin työpäivästä. Jännä edellisistä rokotteista ei mitään oireita ja nyt kun sanottiin että tämä oli vaan puolikas tehoste annos, niin tästä tuli oireita. Lievät oireet kuitenkin koronaa verrattuna. Eli otan neljänenkin jos on tarvis.
Ne solutason muutokset ei tunnu selvästi kehossa. Ootappa parivuotta niin voi jotain ylimääräistä alkaa kehosta löytyä.
Ei tullut oireita.