Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3. Rokote tuliko oireita?

Vierailija
06.01.2022 |

Itse sain tänään kolmannen rokotteen ja vielä ei toistaiseksi ole tullut mitään.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ei edes miehellä jolle toisesta tuli väsymystä ja mahaoiretta.

Sanottiin kun otettiin 3. piikki että tästä voi tulla enemmän oireita kuin toisesta, mutta tuli vähiten.

Vierailija
42/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta tuli luevä allerginen reaktio. Toisesta vähän voimakkaampi ja olin kipeä melkein 6 viikkoa. Kolmannesta taas lievä allerginen reaktio ja puolen tunnin päästä sydän meinasi tulla rinnasta ulos, siltä se ainakin tuntui. Seuraavana päivänä rintalasta oli kipeä kuin olisi potkaistu. Sydänoireita ollut nyt kuukauden yhtäjaksoisesti. Ei tullut edes merkintää kun ajateltiin että helpotus se vaan siellä sydämessä jyskyttää.

Vierailija
44/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö että Suomessa kukaan ei ole tutkinut ainetta jota pistetään.

Yksityinen laboratorio on tutkinut kuitenkin injektion saaneiden verinäytteitä.(2000 kpl)

Vierailija
45/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekasta tuli luevä allerginen reaktio. Toisesta vähän voimakkaampi ja olin kipeä melkein 6 viikkoa. Kolmannesta taas lievä allerginen reaktio ja puolen tunnin päästä sydän meinasi tulla rinnasta ulos, siltä se ainakin tuntui. Seuraavana päivänä rintalasta oli kipeä kuin olisi potkaistu. Sydänoireita ollut nyt kuukauden yhtäjaksoisesti. Ei tullut edes merkintää kun ajateltiin että helpotus se vaan siellä sydämessä jyskyttää.

Tuskin sulle olisi sitä toista rokotusta edes annettu, jos ensimmäisestä tuli allerginen reaktio? Tai ainakin olisi annettu toista. Vai jätitkö kertomatta oireista?

Vierailija
46/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään yhdestäkään kolmesta rokotuksesta

Vierailija
47/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen että te jotka ette ole ekasta tai tokasta rokotteesta juuri mitään oireita saaneet, niin oletteko uskoneet niitä joilla tullut rajuja pitkäaikaisiakin oireita? Entä jos siitä kolmannesta on itsellekin tullut, niin alatko paremmin uskoa jos et aiemmin ole juuri uskonut?

Kiinnostaa kun törmännyt usein tähän ilmiöön kun moni joka sanoo ettei ole rokotuskohdan kipua tms enempää tullut, niin heiltä myös täysi tyrmäys rokotehaitoille.

Kiinnostaa mitä ihmiset tästä mieltä? Varsinkin te joille ei tullut mitään kummempia haittoja.

Vierailija
48/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen että te jotka ette ole ekasta tai tokasta rokotteesta juuri mitään oireita saaneet, niin oletteko uskoneet niitä joilla tullut rajuja pitkäaikaisiakin oireita? Entä jos siitä kolmannesta on itsellekin tullut, niin alatko paremmin uskoa jos et aiemmin ole juuri uskonut?

Kiinnostaa kun törmännyt usein tähän ilmiöön kun moni joka sanoo ettei ole rokotuskohdan kipua tms enempää tullut, niin heiltä myös täysi tyrmäys rokotehaitoille.

Kiinnostaa mitä ihmiset tästä mieltä? Varsinkin te joille ei tullut mitään kummempia haittoja.

Kannatta myös miettiä syitä tuli tai ei tullut ja mitä ja miksi.

Vierailija
49/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte amatöörejä. Mulla on rokottamaton identtinen kaksois veli. Arvatkaa kenellä on jo 6 rokotusta.

Vierailija
50/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskon, että rokotteista on tullut joitain haittoja, vaikka itse en ketään sellaista tunnekaan. Pointti on siinä, että useammalle on tullut koronasta paljon pahempia, jopa pysyviä, haittoja. Omikronia vastaan ei ehkä tarvitsisi kaikkia rokottaa, mutta eihän me tiedetä, mitä seuraavaksi. En uskaltaisi olla ilman kolmea rokotetta.

Vierailija
51/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte amatöörejä. Mulla on rokottamaton identtinen kaksois veli. Arvatkaa kenellä on jo 6 rokotusta.

Sun veljelläsi?

Vierailija
52/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut muuta kuin että pistokohtaa aristi loppupäivän. Ekasta tuli aristuksen lisäksi kova väsymys illalla, tokastakin vain aristusta.

Vierailija
53/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon, että rokotteista on tullut joitain haittoja, vaikka itse en ketään sellaista tunnekaan. Pointti on siinä, että useammalle on tullut koronasta paljon pahempia, jopa pysyviä, haittoja. Omikronia vastaan ei ehkä tarvitsisi kaikkia rokottaa, mutta eihän me tiedetä, mitä seuraavaksi. En uskaltaisi olla ilman kolmea rokotetta.

Anna tilasto että on ennemmän hyötyä. Jos ei löydy tilastoa on vaan höpinää.

Vierailija
54/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vale, emävale, tilasto.

Vierailija
55/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuosta

Koronavirus | Sama tauti­tilanne, kuolemissa valtava ero – grafiikka näyttää, miten rokotukset ovat vähentäneet kuolemia maailmalla: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008428133.html?share=bfddc467f910c36b…

Vierailija
56/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ollut näppylä nenän päässä vuosia mutta se katosi heti kun otin kolmannen rokotteen.

Vierailija
57/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ottanut ensimmäistäkään. Enkä ole ottanut koronaakaan. 

Ttaitaa olla luulotauti?

Vierailija
58/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ylikuolleisuus tammikuussa 2022 ,500  henkilöä.

Ylikuolleisuus on alkanut  2021   ,vko 26 alkaen  yhteensä  3000 henkilöä enemmän kuin normaalisti vuoden loppuun.

Vierailija
59/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole ottanut ensimmäistäkään. Enkä ole ottanut koronaakaan. 

Ttaitaa olla luulotauti?

Luulotauti, joka tappanut miljoonia maailmanlaajuisesti?

Vierailija
60/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koronarokote- kampanjan aikana Suomessa ei ole ollut minkäänlaista seurantaa, missä verrattaisiin rokotteiden hyötyjä ja haittoja. Yhtään tutkimusta ei ole tehty."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme