Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3. Rokote tuliko oireita?

Vierailija
06.01.2022 |

Itse sain tänään kolmannen rokotteen ja vielä ei toistaiseksi ole tullut mitään.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 0 rokotetta otettu ja hyvä olo. Eipä voi tulla huono olo kun ei ala näitä korolla rokotteita vetelemään 😂

Vierailija
62/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska en ole ottanut ensimmäistäkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli hieman huono olo. Meni nopeasti ohi.

Vierailija
64/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli muuttu vihreäksi kolmannen jälkeen.

Vierailija
65/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ensimmäistä rokotetta Pfizer ei mitään oireita, 4. rokote Moderna josta käsi hieman turposi ja kutinaa pari viikkoa, ei muita oireita. Vielä otettava 5. rokote kuukauden kuluttua, otan Pfizetin....olen korkean riskin kantasolusiirron saanut potilas, eka rokote nollautui siirrossa. Otan koronarokotteen niin usein kuin tarve vaatii jatkossakin, koko talven saanut kaikkia muitakin rokotteita jotka siis aloitettu kantasolusiirron takia alusta kuten polio, jäykkäkouristus, hinkuyskä, keuhkokuume, influenssa jne.

Vierailija
66/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. 1. ja 2. tuli, mutta ei 3. Kaikki Modernaa.

Vierailija
67/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 ensimmäistä rokotetta Pfizer ei mitään oireita, 4. rokote Moderna josta käsi hieman turposi ja kutinaa pari viikkoa, ei muita oireita. Vielä otettava 5. rokote kuukauden kuluttua, otan Pfizetin....olen korkean riskin kantasolusiirron saanut potilas, eka rokote nollautui siirrossa. Otan koronarokotteen niin usein kuin tarve vaatii jatkossakin, koko talven saanut kaikkia muitakin rokotteita jotka siis aloitettu kantasolusiirron takia alusta kuten polio, jäykkäkouristus, hinkuyskä, keuhkokuume, influenssa jne.

Huhhuh äijä vetää ihan sikan näitä piikkei. Kova äijä!

Vierailija
68/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan oireita, ehkä erittäin lievä karheus kurkussa ja lievää lihas-särkyä, jos siis muistelen 1 ja 2 rrokotetta niin kolmannessa huomasin nämä. Aluksi olin erittäin rokotevastainen, mutta nyt olen enempi kuin tyytyväinen, että muutin mieleni kokonaan.

Vierailija
69/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 piikkiä, ei mitään oireita.

Vierailija
70/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh äijä vetää ihan sikan näitä piikkei. Kova äijä!

Samaa katoin... Jätkä vetelee noita injektioita ku mikäkin savannin petoeläin.

Vierailija
71/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä te joilla ei haittoja. Pitäisikö mennä Ranskan ja Itävallan malliin pakkorokotuksia kohtaan?

Vai onko täällä vielä järkeviäkin ihmisiä?

Vierailija
72/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 0 rokotetta otettu ja hyvä olo. Eipä voi tulla huono olo kun ei ala näitä korolla rokotteita vetelemään 😂

Sulle voi siis pasahtaa ihan milloin vain polio, kurkkumätä, jäykkäkouristus, tuhkarokko, sikotauti tms koska et ole ikinä yhtään rokotetta ottanut?

Vierailija
73/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli korona 0 rokotetta ja helposti selvisin hengissä

Vierailija
74/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle voi siis pasahtaa ihan milloin vain polio, kurkkumätä, jäykkäkouristus, tuhkarokko, sikotauti tms koska et ole ikinä yhtään rokotetta ottanut?

Vilkases sinä tartuntatautitilastoja ja katso minkä verran noita tauteja on liikkeellä.

Vastaus osaa ei suomessa lainkaan.

Vierailija
75/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
76/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkases sinä tartuntatautitilastoja ja katso minkä verran noita tauteja on liikkeellä.

Ja miksiköhän niitä ei ole liikkeellä? Olisko jotain tekemistä rokotteiden kanssa?

Vierailija
77/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän niitä ei ole liikkeellä? Olisko jotain tekemistä rokotteiden kanssa?

Onkos tulirokkoon rokotetta?

Vierailija
78/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muukin tauti on hävinnyt ilman rokotteita.

Vierailija
79/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukiko tossa jossain kohtaa tulirokko?

Vierailija
80/81 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukiko tossa jossain kohtaa tulirokko?

Ei mutta se on silti lähes hävinnyt ja ihan ilman rokotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi