Apua olen salaa ystävän kotona. Ja rikoin sohvan vahingossa sekä telkkarin.
Siis nyt on vitsit vähissä. Käytin minulle annettua avainta luvatta sillä tiesin, että ystävä palaa vasta huomenna. Jotenkin rohjahdin sohvalle. Ja melkein koko jousisto pomppasi läpi istuimesta ja yksi jousista irtosi ja sohva ampui sen telkkaariin päin.
Telkkariin tuli halkeama. Myös sohva istuma kelvoton sillä se repesi useasta kohdasta ja nyt siitä törröttää näkyvästi ainakin 6 jousta.
Ongelma on nyt se, että sohva on vanha joten en voi ostaa uutta tilalle!!
Kommentit (23)
Jos hänellä ei ole tuota parempaan varaa, melkein voisit tehdä hyväntekeväisyyttä. Mutta jos hänellä ON varaa ostaa uusi, niin oli jo aikakin. Soita äidille ja kysy ohjeita? :s
Trolololo.
Käyt nyt ostamassa jerrykannun bensaa, valelet kämpän sillä ja viskaat tulitikun perään. Palaa koko paska ja et jää kiinni mistään. Kaverikin saa rahat vakuutuksesta joten nou hätä.
Ja ystävän kirveskin on tuolla takapihalla. Lensi vahingossa ison ikkunan läpi.
"Ja melkein koko jousisto pomppasi läpi istuimesta ja yksi jousista irtosi ja sohva ampui sen telkkaariin päin."
Repesin :D Voiko tää olla totta... Sun pitää ruveta käsikirjoittajaksi, jos ei ollut.
Teit siis rokkistarat, eli rikoit" hotellihuoneen". Kyllä Porvoossa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja ystävän kirveskin on tuolla takapihalla. Lensi vahingossa ison ikkunan läpi.
Oijoi, hitsi, lensikö se vahingossa sisältä ulos? Nyt et voi lavastaa murtoa ja tuhopolttoa ennen kuin olet kerännyt sirpaleet. Tai köypä ainakin heittämässä se kirves vielä ulkoa sisälle toisesta ikkunasta. Näyttää sitten, että tekijä on vaan tahtonut hajottaa ikkunoita dramaattisesti kulkiessaan. Sitten varasta vaikka pleikkari, rikottu tv ja sohva tuleen.
Ilmeisesti totta, koska "telkkariin tuli halkeama" (vain! halkeama) Trolli kirjoittaisi, telkkari hajosi tuhansiksi sirpaleiksi ja alkoi savuta
🎵Mistä tunnet sä ystävän? Onko oikea sulle hån?
Anna ajan se selvittää - kuka sohvasi ja telkkarisi räjäyttää...... 🎵
Mulla hajosi tuolla samalla tavalla pleikkari. Kaveri oli käynyt meillä salaa, ja jostain varmaan tuolista oli lentänyt vieteri siihen.
Menit tietenkin salaa ottamaan mittoja jotta voisit hankkia yllätyksenä uuden kaluston ja isomman tv:n. Ja sitten vaan kaupoille ja hankkimaan uutta, eikä sitten mitään ikean pahvikalustoja.
Minä kerron mitä teet: Nyt menet wc:hen ja tukit sen ja viemärin myös, jätät hanat päälle ja lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerron mitä teet: Nyt menet wc:hen ja tukit sen ja viemärin myös, jätät hanat päälle ja lähdet.
Yritä myös irrottaa pesukoneen vesiliitäntä seinästä, sekä suihkuhökötys.
Vierailija kirjoitti:
Trolololo.
Käyt nyt ostamassa jerrykannun bensaa, valelet kämpän sillä ja viskaat tulitikun perään. Palaa koko paska ja et jää kiinni mistään. Kaverikin saa rahat vakuutuksesta joten nou hätä.
Nyt repes suupielet. 🤣
Jätät sohvalle lapun, jossa lukee: Kun tulin tähän huoneeseen, se oli jo rikki.
Ai taas. Olisit edellisistä kerroista oppinut
Jätät ne noin vain. Sohva päätti yksinään pistää ranttaliksi. Et edes paljoa valehtele.