Mitä mieltä miehen käytösestä?
Mieheni siis seuraa instassa monia naisia, jotka julkaisevat alusasu-/peppu/alastonkuvia. Joko ns boudoir-tyylisiä tai paljon on näitä joilla sivut onlyfans sivustoilla. Eikä siinä mitään jos vaan seuraa, tykkäilee toki näistä kuvista ja katsoin hänen ig-tililtä viestejä, ja siellä on näiden naisten tarinoihin päivittäin sydämiä, liekkejä tai jotain viestejä tyyliin hitto miten kuuma. Yhden kanssa oli keskustellut muutakin, nainen houkutteli tilaamaan hänen onlyfans sivustonsa, johon mies lupasi harkita ja ilmoittaa sitten monta kertaa tulee häntä katsellessa. Ei tuntunut kivalta huomata noita (ja joo, en saisi tutkia toisen puhelinta..). Onko tuollainen muiden mielestä ihan ok käytöstä parisuhteessa? Ja isompana ongelmana on tähän liittyen se, että minua hän ei koskaan kyllä kehu millään tavalla, päin vastoin suuttuessaan haukkuu lihavaksi ja rumaksi (ja joo, olen kyllä vähän ylipainoinen, en todellakaan näytä samalta kun nää naiset siellä kuvissa!).
Kommentit (47)
Hän haukkuu sinua. Se on ongelma. Mitä hän itse sanoo tästä kaikesta?
Ei kuulosta kovin terveeltä parisuhteelta jos mies flirttailee satojen seksityöntekijöiden kanssa
Ja tämähän ei ole mikään vitsi. Sanoin miehelle joskus että minusta tuntuu pahalta kun hän tykkäilee ja seuraa näitä naisia, mutta vielä viestittelee ja reagoi niihin kuvatarinoihin päivittäin. Halusinki kysyä hyväksyisikö muut omalta mieheltään tuollaista vai olenko itse vaan ylimustasukkainen tms? Hänestä se ei ole mikään ongelma, sain vaan vastaukseksi että minä oon kateellinen ja mustasukkanen
Ikävästi hän sinuun suhtautuu. Ei lupaa hyvää. Ei tuo kaunotarten ihailu niinkään olisi ongelma, mutta suhtautuminen sinuun on ala-arvoista, epäkunnioittavaa.
Minusta tuossa on paljon kiinni siitä millaisen parisuhteen haluatte ja miten suhde muuten toimii. Itse en olisi tuollaisen miehen kanssa suhteessa. Jos mies haukkuisi minua rumaksi (en ole mikään kaunotar eikä tarvitse sellaiseksi väittää) niin se kertoo niin suuresta arvostuksen puutteesta etten haluaisi jatkaa hänen kanssaan.
Lisäksi tuollainen naisten vahtiminen netissä olisi itselle sellainen asia josta en tykkäisi ja saattaisin jo siitä syystä erota.
Mutta millaisen suhteen haluat? Haluatko suhteen jossa arvostetaan toista vai sellaisen jossa toista haukutaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi, sua raukkaa. 🤣🤣🤣
Tommoset kommentit voit jättää heti pois, mitä sinä tulet tänne vittuilemaan? Anteeksi vaan.
Ap
En itse haluaisi seksiä sellaisen miehen kanssa, joka haukkuisi minua lihavaksi ja rumaksi.
Kysyppä siltä miehen kuvatukselta että onko ok jos rupeat suhtautumaan samoin komeiden miesten kuviin ja tileihin…
Mulkku mies. Mutta taitaa suurin osa olla tuollaisia. En katsoisi.
Parisuhteen tulisi täydentää ja tuoda jotain hyvää elämään, ei pilata sitä.
Jos miestäsikään ei hetkauttaisi että heruttelisit jotain kuumien kollien kuvia somessa, niin mikäs siinä. Mutta tuo sinun lyttäämisesi ei ole tervettä. Sinuna pakkaisin jo kamani, tai miehen kamat, riippuen kumman asunnossa majailette.
Herrasmies ei käyttäydy noin! Miehen pitää kunnioittaa ja arvostaa omaa naistaan. Itse en katselisi päivääkään tuollaista juntti äijää!
Jätä se sika