Ulkomailla asuvat! Pidättekö pitkistä tunneleista auton kanssa vai ette? Siis ulkomailla olevia pitkiä tunneleita tarkoitan.
Kommentit (10)
Odottelen kovasti Fehmarnbeltin 18km pituista tunnelia että voi ajaa Ruotsista Saksaan.
Odottelen kovasti Fehmarnbeltin 18km pituista tunnelia että voi ajaa Ruotsista Saksaan.
En oikein.
Mt Blancin alittava tunneli oli pelottava, ajoin sen v 94. Piti pitää iso väli seuraavaan autoon, muistaakseni 50m tai enemmän.
Pisin ja ahdistavin tunneli oli Gotthard pass 17km. Ehkä sitä on laajennettu nyt mutta v 91 tuntui että se oli niin hirveän ahdas
Norjassa asuvana tunneleihin on ollut pakkokin tottua, kun asuinpaikassani on vaikea siirtyä paikasta toiseen ilman että matkalla on lukuisia tunneleita.
En pidä pitkiä tunneleita auton kanssa.
Pohjois-italiassa ja sveitsissä niitä riittää. En tykkää.
Ei ne mua mitenkään haittakaan. Eipähän ainakaan aurinko häikäise silmiin. Lapsena pelkäsin tunneleita, onneksi aikuisena en. Lapsena mä kyllä pelkäsin myös alamäkiä, ja kovaa vauhtia, ja perhosia, ja vähän kaikkea muutakin :D
Omituinen kysymys. Pitkät tunnelit auton kanssa? Onko tämä joku kiertoilmaus vai eikö ap osaa suomea kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-italiassa ja sveitsissä niitä riittää. En tykkää.
Ei mua nuo lyhyet täällä Italiassa häiritse, päivittäin ajan. Kun mennään yli 5km alkaa ahdistamaan.
En voisi koskaan mennä Englannista Ranskaan junalla tai autolla tunnelissa!! Ajatus meren alla olemisesta on kammottava
En pidä! Koska mulla on ahtaan / suljetun paikan kammo.