viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle
Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...
Kommentit (454)
Laitoin kuvat teille kun pyysitte, nyt olen trolli kun kuvat laitoin, kerroin raskausviikot ja todistelin sillä, nyt olen trolli koska selvitän niitä teille. Selvennän tarinaa mitä olen tuohduksissa kirjoittanut ja nyt olen trolli koska mulla on aikaa siihen. Mikään ei kelpaa.
Nämä ämmät jotka täällä kiusaa on kyllä läpimätiä yök!
Ihme hommaa kun pitää vaan haukkua toista joksiki provoksi..
Aloittajan tilanne on kamala! :( Hitto pistä vihaksi tuollaset paska miehet!!
Voimia AP!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:18"]
Joo kuinka vaan. Tällä erää kiitoksia teille. Toivottavasti ette ole tuollaisia oikeassa elämässä.
[/quote]
Olet nyt pitänyt "terkkarissakäyntitaukoa" tuossa toisessa trollauksessasi. Tähän provoon olet vastaillut reaaliaikaisesti. Odottelemme sinua nyt palaavaksi tuohon toiseen ketjuun tietojen kera miten pahasti se satukoira sinua purikaan. Nyt, kun olet sopivasti ilmoittanut, että tähän ketjuun sinulle ei enää riitä aikaa :-)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:18"]
Joo kuinka vaan. Tällä erää kiitoksia teille. Toivottavasti ette ole tuollaisia oikeassa elämässä.
[/quote]
Hahhahahahaa! Trollia ärsyttää kun ei onnistunutkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:21"]
Haha johan on sitkeitä trollihuutelijoita, ei todistusaineistokaa kelpaa. Siis on ihmises oltava jotai vikaa ku nii sitkeästi pakko olla oikeessa? Ei mua ainakaa haittaa vaikka tää paljastuis trolliks, parempi vaa ap:n kannalta. En tosin olekkaa niin ylpeä että voin kyl tunnustaa sen että menin halpaan! Hyvä että sait nyt pakattua ap ja pääsit nyt sinne vanhemmillesi, hyvä alku! :)
[/quote]
Ei mua halpaan meno haittaa (en kyllä mennytkään, jo eka sivulla ihmettelin, miksi kaikki oli niin myötätuntoisia tälle naiselle, josta vaistosin, että on joko sössinyt niin että se, joka tukea kaipaa on mies tai on provo), mutta en vain voi sietää valehtelijoita.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:13"]Koira makaa siinä äitiyskortin alapuolella. Kuvassa näkyy ajanvarauskortti jossa päivämäärä 16.12. Luuletko että olen niin tyhmä että laitan kuvan missä näkyy mun nimet ja kaikki?
[/quote]
Niin, 16.12.XXXX. eli vuonna jotain. Voit laittaa ultrakuvan niin että nimi ja sotu peittyy ainoastaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:58"]
Monet kerrat kysyin jo miten todistan olevani tosissani? Trolollottelut ei paranna mieltä tippaakaan. Hyvä vaan et on ihmisiä ketkä ei usko kenenkään tekevän pahaa toiselle.
[/quote]
Pelottaa mitä pahaa sinä teet muille, kun valehtelu on leipälajisi. Siksi pakko antaa vähän huutia!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:22"]
Laitoin kuvat teille kun pyysitte, nyt olen trolli kun kuvat laitoin, kerroin raskausviikot ja todistelin sillä, nyt olen trolli koska selvitän niitä teille. Selvennän tarinaa mitä olen tuohduksissa kirjoittanut ja nyt olen trolli koska mulla on aikaa siihen. Mikään ei kelpaa.
[/quote]
Kuvasi olivat trollin kuvia. Kuva oli epäselvä sotku. Mitään koiraa siinä ei ollut. Joku kortti joka voi olla mitä vaan. Ja "ultran" kuva, joka voi edelleenkin olla ihan mikä vaan. Mitään tunnistettavaa vauvaa siinä ei ainakaan näkynyt. Kaiken huipuksi kuvan metatiedot olivat huolellisesti siivottu pois. Kenellä muulla on aikaa siihen kuin trollilla? Ei ainakaan todellisessa hädässä viimeisillään raskaana oleva, muuttopakkaava henkilö noin käyttäytyisi. Trolli mikä trolli, etkä edes kovin hyvä sellaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:22"]
[/quote]
Kuvasi olivat trollin kuvia. Kuva oli epäselvä sotku. Mitään koiraa siinä ei ollut. Joku kortti joka voi olla mitä vaan. Ja "ultran" kuva, joka voi edelleenkin olla ihan mikä vaan. Mitään tunnistettavaa vauvaa siinä ei ainakaan näkynyt. Kaiken huipuksi kuvan metatiedot olivat huolellisesti siivottu pois. Kenellä muulla on aikaa siihen kuin trollilla? Ei ainakaan todellisessa hädässä viimeisillään raskaana oleva, muuttopakkaava henkilö noin käyttäytyisi. Trolli mikä trolli, etkä edes kovin hyvä sellaiseksi.
Voi vittu lopettakaa jo nyt tämä jauhaminen. Olette kohta yhtä säälittäviä kuin aloittaja noiden metatietojenne kanssa.
Aloittajalle tsemppiä jos olikin aito ja tosissaan. Jos ei, niin sitten ei. Mitä väliä?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:26"]
Haha johan on sitkeitä trollihuutelijoita, ei todistusaineistokaa kelpaa. Siis on ihmises oltava jotai vikaa ku nii sitkeästi pakko olla oikeessa? Ei mua ainakaa haittaa vaikka tää paljastuis trolliks, parempi vaa ap:n kannalta. En tosin olekkaa niin ylpeä että voin kyl tunnustaa sen että menin halpaan! Hyvä että sait nyt pakattua ap ja pääsit nyt sinne vanhemmillesi, hyvä alku! :)
[/quote]
Ei mua halpaan meno haittaa (en kyllä mennytkään, jo eka sivulla ihmettelin, miksi kaikki oli niin myötätuntoisia tälle naiselle, josta vaistosin, että on joko sössinyt niin että se, joka tukea kaipaa on mies tai on provo), mutta en vain voi sietää valehtelijoita.
[/quote]
Tiiäks mitä mä en voi sietää? Sun kaltasia ilkeitä ihmisiä, jotka tietoisesti haluaa pahoittaa toisen mielen. Et voi kuitenkaan olla täysin varma että tämä on trolli, ellet ole joku kaikkitietävä ennustaja esmeralda! Mun mielestä se on vähemmän harmitonta rakentaa palstalle trolli kun että tietoisesti pahentaa toisen mieltä. Ymmärrän jos sun tuttusi valehtelevat sulle, muta ootko sä ny vähän turhan katkera jos palstakirjoitus saa sun päähän pullistuneen verisuonen? Vähän ymmärrystä kuitenkin hei, sä menetät oman mielenterveytes jos elät noin katkerana. Levitä oikeasti mielummin hyvää positiivista mieltä. Ja en myöskää voi sietää ihmisiä jotka luulevat tietävänsä kaiken koska "kyllä mä nyt vaan tiedän, mä oon oppinut tunnistamaan tämän asian". Kaikella kunnioituksella ja onnea elämääsi N22<3
Ja mitä on kuvan metatiedot? Niinkuin jo sanoin, pyörin aika monella palstalla facebookissa ja ultrakuvat oon sinne laittanut, samoin koiran kuvia laitellut kaikenmaailman koirapalstoille enkä todellakaan halua, että joku selvittää kuka olen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:26"]
[/quote]
[/quote]
Tiiäks mitä mä en voi sietää? Sun kaltasia ilkeitä ihmisiä, jotka tietoisesti haluaa pahoittaa toisen mielen. Et voi kuitenkaan olla täysin varma että tämä on trolli, ellet ole joku kaikkitietävä ennustaja esmeralda! Mun mielestä se on vähemmän harmitonta rakentaa palstalle trolli kun että tietoisesti pahentaa toisen mieltä. Ymmärrän jos sun tuttusi valehtelevat sulle, muta ootko sä ny vähän turhan katkera jos palstakirjoitus saa sun päähän pullistuneen verisuonen? Vähän ymmärrystä kuitenkin hei, sä menetät oman mielenterveytes jos elät noin katkerana. Levitä oikeasti mielummin hyvää positiivista mieltä. Ja en myöskää voi sietää ihmisiä jotka luulevat tietävänsä kaiken koska "kyllä mä nyt vaan tiedän, mä oon oppinut tunnistamaan tämän asian". Kaikella kunnioituksella ja onnea elämääsi N22<3
[/quote]
Eli siis terkuin N22
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:35"]
Tässä pvm. http://aijaa.com/FCSDbb
[/quote]
Päivämäärät täsmää ja ultrakuvasta tuo on. Mutta miten jaksat todistella mitää näille urpoille täällä?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:31"]
Ap, mitä on oikein tapahtunut? Eikö tilanne yhtään enteillyt? Menikö teillä tähän päivään saakka ihan hyvin? Halusiko mieskin lapsen? Mistä miehen raju reaktio johtuu?
[/quote]
Se, ettei ap ala vuodattaa tällaiseen kertoo heti, että on provo. Ei edes vastannut tähän mitään mieleenpainuvaa. Jokainen, joka tekisi tällaisen aloituksen olisi mielissään, kun joku kysyy ja tekisi aloituksen nimenomaan pohtiakseen näitä kysymyksiä. Sen lisäksi, että kaipaisi neuvoja ja tukea ja todwlla paljon tsemppiä.
Se mun naisen myötätunnon saamis -ihmettely näyttää kadonneen. Joku vissiin kokenut asiattomaksi :D
En edes tiedä miksi yritän todistella. Näin pienellä ja olemattomalla tukiverkolla sirä hakee kaikenmaailman turvaa ja tukea näköjään täysin vääristä paikoista.
Tässä pvm. http://aijaa.com/FCSDbb
[/quote]
Taas yksi kuva, joka on rajattu niin että siitä ei näe mikä se on. Ja kaikki kuvan metatiedot on taas siivottu huolellisesti pois. Nuo kuvatkin osoittavat sinun olevan nimenomaan trolli :-)
Aloittajalle tsemppiä jos olikin aito ja tosissaan. Jos ei, niin sitten ei. Mitä väliä?
[/quote]
Minulle on väliä valehdellaanko minulle vai ei. Trollille ei ole väliä, hänelle kaikki on viihdettä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 13:19"]
Mulle riittää että miehellä on ollut salasuhde. Minkä helvetin takia haluaisin asiaa selvittää?
[/quote]
Itsekunnioituksesi takia, omien tunteittesi takia, sen takia, mitä sinulla ja miehelläsi (muka) oli.