viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle
Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...
Kommentit (454)
Kouvolassa ja Kotkassa toimii Ensi-ja turvakotiyhdistys. Ota sinne yhteyttä.
Koiran ruuat on kyllä aika usein parempia kun ihmisten valmis mössöt.
Siis ihan oikeastiko te olisitte valmiita antamaan lapsenne ja eläimenne tuntemattomille ihmisille hoitoon päiviksi??
Ja millä ihmeellä ja miksi mun pitäisi todistaa etten ole trolli? Mikä minusta tekee provon tai trollin? En huuda, viljele huutomerkkejä tai hymiöitä? Pitääkö ottaa kuvaa mahasta ja itkuisesta naamasta, että joillekin ihmisille menee ymmärrykseen, että tämmöisiä tapahtuu oikeasti? On surullista, että elätte vaaleanpunaiset lasit silmillä, niin kuin minäkin elin. Toivottavasti ei osu omalle kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:56"]
Ja neuvot ja avuntarjoukset olen kyllä lukenut, kiitos niistä. En kuitenkaan ole valmis samantien lykkäämään koiraa ensimmäiselle vastaantulijalle. Vieras hoitopaikka on vaihtoehto, joskin ei ensimmäinen.
[/quote]
Trolli! Jos olisit oikeasti hädässä totta kai ottaisit ystävällisen avuntarjouksen vastaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:09"]
Tämä on ensimmäinen kerta kun tänne palstalle kirjoitan. Tiesin kyllä, että täällä on provoja ja omaan elämäänsä kyllästyneitä haukkujia. Niinkuin jo sanoin koiraa en todellakaan ole ensimmäiselle tuntemattomalle vastaantulijalle tunkemassa. En tiedä minkälaiset suhteet teillä on lemmikeihinne, mutta ihmisiin en niin paljoa luota, että koiraa tyrkyttäisin kaikille. Sanoin myös pääseväni pariksi päiväksi vanhemmilleni ja koitetaan siellä pärjätä. Jos ei onnistu niin sitten mietitään muuta hoitopaikkaa. Pakkailen tässä tavaroita ja rupean asioista soittelemaan heti, kun pääsen täältä pois. Itkulta ei nyt pysty puhumaan.
[/quote]
ei oikein toimi tämäkään
mutta miten tulevaisuus ? Mies sanoi päin naamaa sun pitää nyt lähteä ? Jos lähdet, voi mies kääntää asian oikeudessa niin että lähdit itse omasta tahdostasi.
Minä olisin sitä mieltä että alat nyt heti soittamaan sosiaalitoimistoon, siihen yllä olevaan listaan ja sitten vasta mietit muuttoa.
Sana sanaa vastaan kun raskaana oleva nainen lähtee, lähtemisesi voi kääntyä sinua vastaan huoltajuusikiistassa.
Näitä olen liikaa vierestä nähnyt. Laita vaikka miehelle tekstiviesti et saa asuntoa tänään, huomenna voit mennä vaikka Minnan luo, käykö tämä ja säästä tekstiviesti.
Ja se ensikoti.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:48"]
Valitettavasti ei ole provo, olisikin. Uskokaa tai älkää niin oikeassa elämässä on paskoja tilanteita. Aiemmat palkat on menny esimerkiksi talon remonttiin ja autoon, sekä koiraan on mennyt isoja summia rahaa eläinlääkäriin. Koira on aina syönyt paremmin kuin itse ja tulee syömään jatkossakin. Miehelle en huoltajuutta todellakaan ole antamassa, ei lasta voi ottaa noin ailahtelevaan kotiin. Vanhemmilleni soitin ja yritetään nyt pari päivää selvitä porukalla. Nyt pitää vaan toivoa ettei lapsi synny yhtään etuajassa, että päästään kunnon kotiin ennen sitä.
[/quote]
Mikset vastaa mitään noihin tarjouksiin ottaa koirasi hoitoon? Et vastaa, koska olet trolli. Kirjoitustyylisi on hyvin tunnistettavissa. Olet patologinen trollaaja tällä palstalla.
[/quote]
Johan ap on monesti tuohon kysymykseen vastannut. Mitä kohtaa vastauksista et ymmärrä.
Se ei ole minulta pois jos ihmiset ei usko. Neuvoja olen saanut paljon ja niitä alan käymään läpi. Kiitos kaikille auttajille.
Kaikki viestit on todellakin tallella ja typeräksi ja heikoksi en huoltajuusasioissa rupea.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:09"]
Tämä on ensimmäinen kerta kun tänne palstalle kirjoitan. Tiesin kyllä, että täällä on provoja ja omaan elämäänsä kyllästyneitä haukkujia. Niinkuin jo sanoin koiraa en todellakaan ole ensimmäiselle tuntemattomalle vastaantulijalle tunkemassa. En tiedä minkälaiset suhteet teillä on lemmikeihinne, mutta ihmisiin en niin paljoa luota, että koiraa tyrkyttäisin kaikille. Sanoin myös pääseväni pariksi päiväksi vanhemmilleni ja koitetaan siellä pärjätä. Jos ei onnistu niin sitten mietitään muuta hoitopaikkaa. Pakkailen tässä tavaroita ja rupean asioista soittelemaan heti, kun pääsen täältä pois. Itkulta ei nyt pysty puhumaan.
[/quote]
Miten se koirasi nyt voikin mennä vanhemmillesi, jos siellä kerran on toinen koira eivätkä koirat tule toimeen?
Mikset vastaa kysmykseen, kuinka kauan olitte tunteneet kun tulit raskaaksi?
Kun itse sain tukkapöllyt ex mieheltä ja hän uhkasi lapset ottaa minulta pois. Otin kaikki lapsen vaatteet ja vähän omiani ja menin siskoni luokse. Seuraavana päivänä lääkäriin ja kappas lapsi on vieläkin minulla ja ihan kelpo kasvattaja olen vaikka ex yrittää musta maalata vaimonsa kanssa minua ja kasvatus tyyliäni koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:12"]
Siis ihan oikeastiko te olisitte valmiita antamaan lapsenne ja eläimenne tuntemattomille ihmisille hoitoon päiviksi??
[/quote]
Ihan oikeastiko olisitte valmiita muuttamaan juuri tavatun miehen nurkkiin, laittamaan omat rahanne hänen talonsa remontteihin, tekemään heti lapsen ja laittamatta säästöön penniäkään? Siis luottamaan tuntemattomaan mieheen tuolla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:14"]
mutta miten tulevaisuus ? Mies sanoi päin naamaa sun pitää nyt lähteä ? Jos lähdet, voi mies kääntää asian oikeudessa niin että lähdit itse omasta tahdostasi.
Minä olisin sitä mieltä että alat nyt heti soittamaan sosiaalitoimistoon, siihen yllä olevaan listaan ja sitten vasta mietit muuttoa.
Sana sanaa vastaan kun raskaana oleva nainen lähtee, lähtemisesi voi kääntyä sinua vastaan huoltajuusikiistassa.
Näitä olen liikaa vierestä nähnyt. Laita vaikka miehelle tekstiviesti et saa asuntoa tänään, huomenna voit mennä vaikka Minnan luo, käykö tämä ja säästä tekstiviesti.
Ja se ensikoti.
[/quote]
Ilmeisesti Ap kokee, että mies voisi olla uhkaava ja väkivaltainen. Hieno isukki. Kuinkahan tyhmä se uusi nainen on? Ja onko hänelle ok ryhtyä vauvan äitipuoleksi? Tietääköhän edes koko vauvasta? Mies pistää kurvit suoriksi...
Vuosia ollaan tunnettu ja virallisesti avoliitossa asuttu vuosi. Seurusteltu 3 vuotta. Tästä kolmesta vuodesta olen siis hänen kanssaan asunut 2 vuotta ja kirjat siirrettiin vuosi sitten. Mulla oli oma asunto "varmuutena" vuoden verran.
Jollet ole rölli, niin soita sinne sosiaalipäivystykseen. Voivat sieltä yhdistää sitten muihin tarvittaviin paikkoihin, eikä tarvitse soittaa moneen paikkaan erikseen ja selittää häpeillen tilannettaan "koko maailmalle".
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:12"]
[/quote]
Ihan oikeastiko olisitte valmiita muuttamaan juuri tavatun miehen nurkkiin, laittamaan omat rahanne hänen talonsa remontteihin, tekemään heti lapsen ja laittamatta säästöön penniäkään? Siis luottamaan tuntemattomaan mieheen tuolla tavalla.
[/quote]
Ei se, että luottaa mieheen tarkoita, että jättäisi koiransa ja lapsensa tuntemattomille.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:23"]
Vuosia ollaan tunnettu ja virallisesti avoliitossa asuttu vuosi. Seurusteltu 3 vuotta. Tästä kolmesta vuodesta olen siis hänen kanssaan asunut 2 vuotta ja kirjat siirrettiin vuosi sitten. Mulla oli oma asunto "varmuutena" vuoden verran.
[/quote]
Olet siis jättäytynyt miehen armoille...Manipuloiko miehesi sinut tähän?
Jos asunnossa on yhtään käteistä, ota kaikki mukaan. Ota myös arvoesineet ja myy.