viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle
Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...
Kommentit (454)
No minä noudattaisi aiemmian kerrottuja neuvoja + soittaisin miehelle ja sanoisin, että nyt on kaksi vaihtoehtoa:
1) Hän tuo käteeni tänä iltana 3 kk vuokraa vastaavan summan (2 kk vakuutta ja ensimmäinen vuokra), että pääsen muuttamaan omilleni. Hän ei varmaan halua, että vauva syntyy taivas alle.
2) Mies on hyvä ja häipyy asunnosta kunnes vauva on 6 kk ikänen. Siihen mennessä lupaat etsiä uuden asunnon.
Ja jos alkaa kakistelemaan, niin uhkaat että soitat uudelle tyttöystävälle ja hänen vanhemmilleen, miten ihanan vävy kokelaan ovat saamassa. (Toki et vielä tässä vaiheessa sinne soita.)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:18"]Miten sulla on noin vähän rahaa? Oletko koskaan käynyt töissä? Oletan että asumiskulusi ovat tähän asti olleet melko alhaiset, joten säästöönkin olisi pitänyt jäädä jotain. Tuollainen kädestä suuhun -elämäntapa ei oikein sovi perheelliselle. Onko lapsi toivottu vai vahinko? Sulla on nyt viimeiset hetket opetella itsestä huolehtimista ja elämänhallintaa.
Etkä sitten tarraudu ensimmäiseen vastaantulevaan mieheen, joka kelpuuttaa yksinhuoltajan, vaan opettelet ihan oikeasti pärjäämään omillasi.
[/quote]
Minusta tuo raha määrä kuulostaa jo paljolta. 3lapsen työssäkäyvä äiti
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:20"]
Helvetti kun ei koko keskustelusta saa selvää tuon yhden floodaajan alias trillihuutelijan kanssa. Ap:lle ja kaikille vastaavassa tilanteessa olleille sympatiat. Voisi nuo miehet pistää munansa solmuun jos eroa suunnittelevat. Käsittämätöntä :(
[/quote]
Ei tässä ole mitään keskustelua. Ap. keksii täydennyksiä tarinaansa sitä mukaan kuin jaksaa. Täydennykset ovat aina siihen suuntaan, että trollaus voisi pysyä hengissä.
Hän meni mokaamaan kertomalla, että asuu Kymenlaaksossa mutta torjui sikäläisten avuntarjoukset selittämällä ettei millään uskalla antaa koiraansa vieraan ihmisen hoitoon.
Hän myös mokasi antamalla ymmärtää olevansa edelleen kotonaan, jolloin monet ihmettelivät mitä hän tänne postailee, kun pitäisi muuttoa tehdä. Trollin tiivistetyn aikajanan puitteissa, ap. muuttikin nopsaan vanhempiensa luokse, jotka asuivat kätevästi viiden minuutin päässä. Eivät he sen kauempana olisi voineetkaan asua, koska ap. lähetteli viestejä palstalle sillä taajuudella.
Ap mokasi myös lähettämällä todisteeksi valokuvia, jotka olivat juuri sen näköisiä kuin kuvat olisivat jos joku yrittäisi äkkiä kehittää jostakin todisteita, kun niitä ei oikeasti ole. Ap ei koskaan vastannut miksi oli niin tärkeää todistaa tuntemattomille palstalaisille, että hän ei ole trolli, vaikka tilanne oli pahimmillaan päällä ja hänen piti huutaen ja itkien heittää vaatteita jätesäkkeihin.
Mielenkiintoista kyllä, ap:n tunnekuohusta ei koskaan näkynyt merkkiäkään viesteissään, jotka olivat jatkuvasti rauhallisen selittäviä.
[/quote]
Mitä sinä saat tästä todistelusta kuinka ap mokasi sitä ja tätä? Luuletko olevasi jotenki huippuälykäs, kun tuollaisia havaintoja teet? Minusta tuntuu, että sinulla on oikeasti joku mielenterveysongelma, kun näet salaliittoteorioita ja oikein etsimällä etsit "virheitä" jonkun tarinassa..
Sitten saat kertoa kaikille ( ketä kiinnostaa) kuinka käräytit jonkun trollin?? Huoh..
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:41"]
Jaksoin lukea vain kaksi ekaa sivua, niin en tiedä, onko tästä jo puhuttu. Mutta älä ap hyvä ihminen jätä viatonta lasta tuollaiselle miehelle! Vaikuttaa kylmältä ja tunteettomalta. Ei sellainen kykene huolehtimaan lapsesta. Lapsesi saa paremman elämän sinun kanssasi.
[/quote]
Ja lisään vielä, että ellei se ole erittäin hyvä valehtelemaan ja manipuloimaan, sen olisi aika hankala saada yksinhuoltajuus. Yleensä se annetaan äidille. Jos sulla ei ole mielenterveystaustaa, lapsi on sinun.
Sääliksi käy sitä uutta akkaa, kun tollasen paskiaisen sai.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:44"]
Helvetti kun ei koko keskustelusta saa selvää tuon yhden floodaajan alias trillihuutelijan kanssa. Ap:lle ja kaikille vastaavassa tilanteessa olleille sympatiat. Voisi nuo miehet pistää munansa solmuun jos eroa suunnittelevat. Käsittämätöntä :(
[/quote]
Ei tässä ole mitään keskustelua. Ap. keksii täydennyksiä tarinaansa sitä mukaan kuin jaksaa. Täydennykset ovat aina siihen suuntaan, että trollaus voisi pysyä hengissä.
Hän meni mokaamaan kertomalla, että asuu Kymenlaaksossa mutta torjui sikäläisten avuntarjoukset selittämällä ettei millään uskalla antaa koiraansa vieraan ihmisen hoitoon.
Hän myös mokasi antamalla ymmärtää olevansa edelleen kotonaan, jolloin monet ihmettelivät mitä hän tänne postailee, kun pitäisi muuttoa tehdä. Trollin tiivistetyn aikajanan puitteissa, ap. muuttikin nopsaan vanhempiensa luokse, jotka asuivat kätevästi viiden minuutin päässä. Eivät he sen kauempana olisi voineetkaan asua, koska ap. lähetteli viestejä palstalle sillä taajuudella.
Ap mokasi myös lähettämällä todisteeksi valokuvia, jotka olivat juuri sen näköisiä kuin kuvat olisivat jos joku yrittäisi äkkiä kehittää jostakin todisteita, kun niitä ei oikeasti ole. Ap ei koskaan vastannut miksi oli niin tärkeää todistaa tuntemattomille palstalaisille, että hän ei ole trolli, vaikka tilanne oli pahimmillaan päällä ja hänen piti huutaen ja itkien heittää vaatteita jätesäkkeihin.
Mielenkiintoista kyllä, ap:n tunnekuohusta ei koskaan näkynyt merkkiäkään viesteissään, jotka olivat jatkuvasti rauhallisen selittäviä.
[/quote]
Mitä sinä saat tästä todistelusta kuinka ap mokasi sitä ja tätä? Luuletko olevasi jotenki huippuälykäs, kun tuollaisia havaintoja teet? Minusta tuntuu, että sinulla on oikeasti joku mielenterveysongelma, kun näet salaliittoteorioita ja oikein etsimällä etsit "virheitä" jonkun tarinassa..
Sitten saat kertoa kaikille ( ketä kiinnostaa) kuinka käräytit jonkun trollin?? Huoh..
[/quote]
Minä puolestani ihmettelen, että jos se mitä teen on niin epäkiinnostavaa miksi viitsit välittää siitä niin paljon, että nälveksit minulle? Jätät vaan viestini lukematta ja sillä hyvä.
On varmasti oma vika. En usko että mies ihan noin vain etsii uutta naista ja heittää sut pihalle. No, no.... Tekis miele kunnella mitäs sun mies sanoo...
Trollihuutelijalle:
Apn tarinaa puoltaa:
-hän on kotona koko päivän
-hänellä oli ajankohdiltaan mätsäävät todisteet raskaudesta, eli hänellä pitäisi olla noin tähän aikaan joku vuosi syntynyt lapsi, josta hän löysi todisteet.
-hänen kuvien takan makoili raidallinen koira
-hänellä ei ole ystäviä ja hän etsi purkautumiskanavaa netin kautta, jonka vuoksi hän vastasi saamiinsa kysymyksiin ja täten puhui siis "vääristä" asioista.
-hänen kertomuksensa ovat johdonmukaisia, jos olisit lukenut kunnolla ymmärtäisit tämän
ja viimeinen ja ehkä tärkein:
-ihmiset ovat yksilöitä, toiset käytännöllisempiä ja toiset tunteellisempia. Joillain ero laukaisee vain järjestely- ja toimintavaiheen, minulla on tästä henkilökohtaista kokemusta.
Noniin nyt on juteltu ja itketty vanhempien kanssa. Huorauskommentit menee kyllä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, niillä on turha yrittää provosoida.
On erittäin mielenkiintoista lukea näitä kommentteja trollihuutelijoilta, ketkä olettaa olevansa jotenkin älykkäämpiä kuin muut analysoimalla erotilannetta. Koska kaikkihan tapahtuu aina tietyn kaavan mukaan ja kaikki ihmiset reagoi asioihin samalla tavalla. Vai mitä?
Ensin pyydetään todisteita kuvina ja kysymyksinä, vastaan kuvilla ja kirjoitan vastauksia typeriin kysymyksiin olettaen, että minua uskotaan. Noh vituiksi meni sekin. Nyt todisteet on epäselviä, korjaan asian ja juttu kääntyykin siihen, että valehtelen koska mulla on aikaa todistella. Valitettavasti en voi sille minkään, että vanhempani asuvat niin lähellä. Olisiko pitänyt heittää kierros jossakin, että olisi uskottavampaa? Mutta kuitenkin se olisi ollut valehtelua. En ehkä osaa niin hienosti ja taiteellisesti pukea mun tunteita sanoiksi, kerron vain faktat ja sen mitä teen ja on tapahtunut. Minusta tuskin tulisi mitään kirjailijaa, onhan tämmöstä tylsä lukea vaikka tunneskaala kirjoittajalla meneekin laidasta laitaan.
Miehelle on estot, koska en ala kuuntelemaan mitään huoltajuusjuttuja tekstiviestein. Niistä sovitaan lastenvalvojan läsnäollessa. Ja miksikö päästin miehen lähtemään töihin soittelematta perään? Olisiko se ollut hienompaa ja dramaattisempaa roikkua miehen jalassa, raahautuen pihalle vesisateeseen naapurien ihmeteltäväksi? Niinkuin jo moneen kertaan oon sanonu, olkaa onnellisia ettette usko tätä tarinaa, tarkoittanee sitä että teille ei kukaan ole tämmöistä tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minä puolestani ihmettelen, että jos se mitä teen on niin epäkiinnostavaa miksi viitsit välittää siitä niin paljon, että nälveksit minulle? Jätät vaan viestini lukematta ja sillä hyvä.
[/quote]
Sinä olet ilmeisesti juuri niitä, jotka huutelee kerrostalon katolla seisovalle, että et uskalla hypätä! Tajuatko yhtään kuinka sairasta on jankata trollia, jos tämä on totta? Jos ap:lla on oikeasti tällainen tilanne, parannatko sinä nyt sitä tilannetta sitten huutelullasi? Muut sentään yrittävät auttaa ap:ta ja ne jotka pitävät trollina jättävät sikseen..
Jos menee turvakotiin, rekisteröityykö tieto siitä jonnekin? Jos kyllä, niin minne? Vaikuttaako se huoltajuusasioihin?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:06"]
Noniin nyt on juteltu ja itketty vanhempien kanssa. Huorauskommentit menee kyllä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, niillä on turha yrittää provosoida. On erittäin mielenkiintoista lukea näitä kommentteja trollihuutelijoilta, ketkä olettaa olevansa jotenkin älykkäämpiä kuin muut analysoimalla erotilannetta. Koska kaikkihan tapahtuu aina tietyn kaavan mukaan ja kaikki ihmiset reagoi asioihin samalla tavalla. Vai mitä? Ensin pyydetään todisteita kuvina ja kysymyksinä, vastaan kuvilla ja kirjoitan vastauksia typeriin kysymyksiin olettaen, että minua uskotaan. Noh vituiksi meni sekin. Nyt todisteet on epäselviä, korjaan asian ja juttu kääntyykin siihen, että valehtelen koska mulla on aikaa todistella. Valitettavasti en voi sille minkään, että vanhempani asuvat niin lähellä. Olisiko pitänyt heittää kierros jossakin, että olisi uskottavampaa? Mutta kuitenkin se olisi ollut valehtelua. En ehkä osaa niin hienosti ja taiteellisesti pukea mun tunteita sanoiksi, kerron vain faktat ja sen mitä teen ja on tapahtunut. Minusta tuskin tulisi mitään kirjailijaa, onhan tämmöstä tylsä lukea vaikka tunneskaala kirjoittajalla meneekin laidasta laitaan. Miehelle on estot, koska en ala kuuntelemaan mitään huoltajuusjuttuja tekstiviestein. Niistä sovitaan lastenvalvojan läsnäollessa. Ja miksikö päästin miehen lähtemään töihin soittelematta perään? Olisiko se ollut hienompaa ja dramaattisempaa roikkua miehen jalassa, raahautuen pihalle vesisateeseen naapurien ihmeteltäväksi? Niinkuin jo moneen kertaan oon sanonu, olkaa onnellisia ettette usko tätä tarinaa, tarkoittanee sitä että teille ei kukaan ole tämmöistä tehnyt.
[/quote]
Ei jumalauta, nyt on puhuttu vanhempien kanssa. Mutta kertooko ap siitä, mitä he sanoivat mitään? Ei, vaan kokee tärkeämmäksi taas vakuuttaa monen lauseen verran, miten totta tää on.
Oikeasti tilanteessa oleva kertoisi, mitäs nyt mietittiin vanhempien kanssa, mutta enpä ole kyllä hetkeäkään uskonut että ap:n tilanne on mitenkään akuutti. Mies on saattanutkin jättää, raskaanakin voi olla, mutta tietoa ei saanut tänään, saati tietämättä, että mies ei rakastakaan häntä. Jokainen psykologiaa ymmärtävä eli elämää elänyt tajuaa tämän.
Ihan kuin anneli Auer. Kaikki rauhallisesti mietittynä, vaikka just on tapahtunut jotain aivan hirveää. Todistaako se, että nämä kaksi puhuvat totta, kun heitä on kaksi? Vai kertooko ihmisluonteesta, joka kykenee huijaamaan niin päättäessään?
Aah mun olis pitäny kertoa mitä vanhempien kanssa puhuttiin, hitsi ei tullu mieleen kertoa. Kyllä se oli pääosin vaan itkemistä ja sitä edelleen, että huomenna otan sossuun yhteyttä. Tarviiko sitä nyt jutella mielinmäärin tämmöisessä tilanteessa? Kyllä sanoin miltä minusta tuntuu ja he tukivat. Valitettavasti en aijo avata asiaa sen kummemmin. Suunniteltiin tulevaisuutta.
Ja on ihan naurettavaa alkaa syyttämään sosiopaatiksi tai murhaajaksi, jos ei osaa pukea tunteita sanoiksi vauvapalstalle. Peukut teille.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:19"]
Aah mun olis pitäny kertoa mitä vanhempien kanssa puhuttiin, hitsi ei tullu mieleen kertoa. Kyllä se oli pääosin vaan itkemistä ja sitä edelleen, että huomenna otan sossuun yhteyttä. Tarviiko sitä nyt jutella mielinmäärin tämmöisessä tilanteessa? Kyllä sanoin miltä minusta tuntuu ja he tukivat. Valitettavasti en aijo avata asiaa sen kummemmin. Suunniteltiin tulevaisuutta.
[/quote]
Hei tää ei oo mikään b-tason päivittäissarjan käsiksensuunnittelupalaveri. Se sun pitäis tietää. Toi kuulosti siis siltä.
Sä opt ap liian huono valehtelemaan, sori.
No eiköhän se oo hyvä asia et ihmiset on huonoja valehtelemaan. Ei olis mulle mikään ylpeilyn aihe. Ne uskoo ketkä uskoo. Mulla ei oo mitään syytä keksiä näin paskaa elämäntarinaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:25"]
No eiköhän se oo hyvä asia et ihmiset on huonoja valehtelemaan. Ei olis mulle mikään ylpeilyn aihe. Ne uskoo ketkä uskoo. Mulla ei oo mitään syytä keksiä näin paskaa elämäntarinaa.
[/quote]
Ei se oo, kun kuitenkin yrittää... Miksi valehdella surkeasti?
Valitettavasti ei ole provo, olisikin. Uskokaa tai älkää niin oikeassa elämässä on paskoja tilanteita. Aiemmat palkat on menny esimerkiksi talon remonttiin ja autoon, sekä koiraan on mennyt isoja summia rahaa eläinlääkäriin. Koira on aina syönyt paremmin kuin itse ja tulee syömään jatkossakin. Miehelle en huoltajuutta todellakaan ole antamassa, ei lasta voi ottaa noin ailahtelevaan kotiin. Vanhemmilleni soitin ja yritetään nyt pari päivää selvitä porukalla. Nyt pitää vaan toivoa ettei lapsi synny yhtään etuajassa, että päästään kunnon kotiin ennen sitä.