viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle
Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...
Kommentit (454)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:06"]
Noniin nyt on juteltu ja itketty vanhempien kanssa. Huorauskommentit menee kyllä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, niillä on turha yrittää provosoida. On erittäin mielenkiintoista lukea näitä kommentteja trollihuutelijoilta, ketkä olettaa olevansa jotenkin älykkäämpiä kuin muut analysoimalla erotilannetta. Koska kaikkihan tapahtuu aina tietyn kaavan mukaan ja kaikki ihmiset reagoi asioihin samalla tavalla. Vai mitä? Ensin pyydetään todisteita kuvina ja kysymyksinä, vastaan kuvilla ja kirjoitan vastauksia typeriin kysymyksiin olettaen, että minua uskotaan. Noh vituiksi meni sekin. Nyt todisteet on epäselviä, korjaan asian ja juttu kääntyykin siihen, että valehtelen koska mulla on aikaa todistella. Valitettavasti en voi sille minkään, että vanhempani asuvat niin lähellä. Olisiko pitänyt heittää kierros jossakin, että olisi uskottavampaa? Mutta kuitenkin se olisi ollut valehtelua. En ehkä osaa niin hienosti ja taiteellisesti pukea mun tunteita sanoiksi, kerron vain faktat ja sen mitä teen ja on tapahtunut. Minusta tuskin tulisi mitään kirjailijaa, onhan tämmöstä tylsä lukea vaikka tunneskaala kirjoittajalla meneekin laidasta laitaan. Miehelle on estot, koska en ala kuuntelemaan mitään huoltajuusjuttuja tekstiviestein. Niistä sovitaan lastenvalvojan läsnäollessa. Ja miksikö päästin miehen lähtemään töihin soittelematta perään? Olisiko se ollut hienompaa ja dramaattisempaa roikkua miehen jalassa, raahautuen pihalle vesisateeseen naapurien ihmeteltäväksi? Niinkuin jo moneen kertaan oon sanonu, olkaa onnellisia ettette usko tätä tarinaa, tarkoittanee sitä että teille ei kukaan ole tämmöistä tehnyt.
[/quote]
Ei jumalauta, nyt on puhuttu vanhempien kanssa. Mutta kertooko ap siitä, mitä he sanoivat mitään? Ei, vaan kokee tärkeämmäksi taas vakuuttaa monen lauseen verran, miten totta tää on.
Oikeasti tilanteessa oleva kertoisi, mitäs nyt mietittiin vanhempien kanssa, mutta enpä ole kyllä hetkeäkään uskonut että ap:n tilanne on mitenkään akuutti. Mies on saattanutkin jättää, raskaanakin voi olla, mutta tietoa ei saanut tänään, saati tietämättä, että mies ei rakastakaan häntä. Jokainen psykologiaa ymmärtävä eli elämää elänyt tajuaa tämän.
[/quote]
Todista sinä ettet ole Apn miehen kolmekymppinen vaimo, joka ei pysty tulemaan raskaaksi ja nyt huolissasi siitä, ettei miehesi saakaan huoltajuutta ja teistä tule perhettä.
Todista, että et ole mielenterveysongelmainen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"]
No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan.
[/quote]
Kuka voi uskoa tuollaista kehityskulkua? Trollaustarkoitusta varten kehitelty ja tunnereaktion herättämiseen tarkoitettu tilanne.
Kuka sanoo viimeisillään raskaana olevalle avopuolisolleen, että jätän sinut ja lähdet aivan heti? Kuka sellaisessa tilanteessa päästää puolisonsa lähtemään töihin? Kuka ei soita sellaiselle puolisolle perään vaan viestittelyillä(!) yrittää selvittää aivan puun takaa yllättänyttä tilannetta? Kuka mies kuvittelee tuollaisessa tilanteessa saavansa vielä syntymättömän lapsen huoltajuuden? Kuka laittaa tuollaisessa tilanteessa laittaa eston puolisolleen, jotta asiasta ei edes voisi keskustella ja rupeaa pakkaamaan tavaroitaan?
Kuka sellaisessa tilanteessa kirjoittaa ensimmäistä kertaa koskaan Vauva-lehden palstalle ja jatkaa koko päivän ajan viestittelyään viiden minuutin välein vastaten tuntemattomille ihmisille sellaisiin kysymyksiin kuin että mitä koirasi syövät? Vastaa kaiken lisäksi joihinkin kysymyksiin useamman kerran? Ja kaiken aikaa samanaikaisesti pakkaa jätesäkkeihin tavaroitaan ja hilaa ne viestintänsä välissä autoonsa ja ajaa vanhemmilleen koira mukanaan? Ei kukaan noin toimi, se on kenelle tahansa selvää. Vain trollin mielikuvituksessa jotain tuollaista voi tapahtua.
Jotkut ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia, kun nielevät mitä vaan kunhan se on tarpeeksi pöyristyttävää. Siksihän trollaaminen onkin hauskaa.
[/quote] Aj jaa, eli jättmäiseen ja suremiseen löytyy varamaan AV palstalta ohjekirja. Miten pitäisi reagoida. Jos minulle mies sanoisi että lähde olen nussinut toista, niin lähtisin aivan varmasti. Laittaisin myös eston päälle. Minulle tuo on normaali reaktio. Jokainen käsittelee jättämisen omalla tavalla, mutta ainostaan AV:lla on ohjekijra, soita ja ruikuta perään. En varmaan ruikuttais jos mies olisi noin tehnnyt. Minulla on jotain jota hän haluaa, niin sais kyllä etsiä. Ja ihan varmasti viimeistään kun lapsi on syntynyt saisi virallista postia.
[/quote]
Välittäisitkö tuossa tilanteessa pätkääkään siitä, mitä vauva-foorumilaiset ajattelisivat uskottavuudestasi, vai pitäisivätkö sinua trollina? Tuhlaisitko aikaasi lähettelemällä viiden minuutin välein viestejä palstalle, joissa vastailisit useampaan kertaan samoihin kysymyksiin ja kertoisit koiriesi ruokavaliosta? Puhuisitko vain hetken vanhempiesi kanssa muutosta heidän luokseen koirinesi ja omistaisitko koko päivän vauvapalstalaisten kanssa väittelyyn? Rupeasitko todistaaksesi väittämäsi taiteilemaan epäselviä "valokuvatodisteita", että puhut totta? Kaiken aikaa itkisit ja huutaisit ja paiskoisit vaatteita jätesäkkeihin? Miksi sinulle olisi tuollaisessa tilanteessa niin tärkeää, että tuntemattomat ihmiset ottavat sinut tosissasi, eivätkä pidä sinua trollina?
[/quote] Voisin jäädä siihen kierteeseen. Koska jos ei minua uskota, niin kukaan minua uskoisikaan. Minun pitäisi huolehtia lapsesta, oleen viimeisellään raskaana ja nyt olisi se aika kun rakennetaan pesää. Mies olisi sen viennyt minulta ja kukaan ei usko. Eli voisin jäädä jankkaamaan jonkun i---in kanssa, vaan koska minun on pakko saada ihmiset uskomaan.
Ap, minun lapseni isä myös heitti minut pihalle, olin tosin vasta rv 7. En tehnyt aborttia. Sain vuokra-asunnon toiselta paikkakunnalta ja onneksi sain vanhemmiltani lainaan takuuvuokran. En ehtinyt sossuun, mutta kävin uudella paikkakunnalla hakemassa toimeentulotukea. Minulla on lapsesta yksinhuoltajuus ja isä on tavannut hänet pari kertaa. Yksinhuoltajuus oli automaattinen, kun asuin lapsen kanssa yksin
..
Meillä ei ollut toista naista kuvioissa. Vauva-aika oli silti rankka. Onko sulla muita tukiverkoston kuin vanhempasi?
Ap! Jos asut Kouvolassa, mulla on siellä kaksio tyhjänä. Aikaisempikin vuokralainen oli yh, ja sosiaalitoimi takansi vuokran, joten ei ongelmaa!
P.s. Ja mikään riistäjäkapitalisti en ole, työtön ja vuokralla asuva toisella paikkakunnalla miehen töiden takia.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:06"]
Noniin nyt on juteltu ja itketty vanhempien kanssa. Huorauskommentit menee kyllä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, niillä on turha yrittää provosoida. On erittäin mielenkiintoista lukea näitä kommentteja trollihuutelijoilta, ketkä olettaa olevansa jotenkin älykkäämpiä kuin muut analysoimalla erotilannetta. Koska kaikkihan tapahtuu aina tietyn kaavan mukaan ja kaikki ihmiset reagoi asioihin samalla tavalla. Vai mitä? Ensin pyydetään todisteita kuvina ja kysymyksinä, vastaan kuvilla ja kirjoitan vastauksia typeriin kysymyksiin olettaen, että minua uskotaan. Noh vituiksi meni sekin. Nyt todisteet on epäselviä, korjaan asian ja juttu kääntyykin siihen, että valehtelen koska mulla on aikaa todistella. Valitettavasti en voi sille minkään, että vanhempani asuvat niin lähellä. Olisiko pitänyt heittää kierros jossakin, että olisi uskottavampaa? Mutta kuitenkin se olisi ollut valehtelua. En ehkä osaa niin hienosti ja taiteellisesti pukea mun tunteita sanoiksi, kerron vain faktat ja sen mitä teen ja on tapahtunut. Minusta tuskin tulisi mitään kirjailijaa, onhan tämmöstä tylsä lukea vaikka tunneskaala kirjoittajalla meneekin laidasta laitaan. Miehelle on estot, koska en ala kuuntelemaan mitään huoltajuusjuttuja tekstiviestein. Niistä sovitaan lastenvalvojan läsnäollessa. Ja miksikö päästin miehen lähtemään töihin soittelematta perään? Olisiko se ollut hienompaa ja dramaattisempaa roikkua miehen jalassa, raahautuen pihalle vesisateeseen naapurien ihmeteltäväksi? Niinkuin jo moneen kertaan oon sanonu, olkaa onnellisia ettette usko tätä tarinaa, tarkoittanee sitä että teille ei kukaan ole tämmöistä tehnyt.
[/quote]
Tylsäääää! Laita nyt jotain vauhtia tähän trollaukseen. Ei tässä ole mitään mieltä näin. Ei kukaan jaksa lukea tilityksiäsi kriitikoillesi. Ei kukaan usko niitä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:12"]
[/quote]
Ei jumalauta, nyt on puhuttu vanhempien kanssa. Mutta kertooko ap siitä, mitä he sanoivat mitään? Ei, vaan kokee tärkeämmäksi taas vakuuttaa monen lauseen verran, miten totta tää on.
Oikeasti tilanteessa oleva kertoisi, mitäs nyt mietittiin vanhempien kanssa, mutta enpä ole kyllä hetkeäkään uskonut että ap:n tilanne on mitenkään akuutti. Mies on saattanutkin jättää, raskaanakin voi olla, mutta tietoa ei saanut tänään, saati tietämättä, että mies ei rakastakaan häntä. Jokainen psykologiaa ymmärtävä eli elämää elänyt tajuaa tämän.
[/quote]
Juu, ei kerro :-) Jatkaa vaan tilitystään trollin paljastaneiden suuntaan. On tämä kyllä pohjanoteeraustrolli tämä ap. Ei mitään kiinnostavaa ole ketjussa tapahtunut. Ketju menetti kaiken jännitteenstä, kun ap. kipinkapin siirsi itsensä viiden minuutin päähän vanhempiensa luokse. Nyt ei ole tarinassa mitään jännitystä. Hukkaan meni sekin trollaus. Enää on vaan huvittavaa, kuinka ap. yrittää pitää räpellystään hengissä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"]
No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan.
[/quote]
Kuka voi uskoa tuollaista kehityskulkua? Trollaustarkoitusta varten kehitelty ja tunnereaktion herättämiseen tarkoitettu tilanne.
Kuka sanoo viimeisillään raskaana olevalle avopuolisolleen, että jätän sinut ja lähdet aivan heti? Kuka sellaisessa tilanteessa päästää puolisonsa lähtemään töihin? Kuka ei soita sellaiselle puolisolle perään vaan viestittelyillä(!) yrittää selvittää aivan puun takaa yllättänyttä tilannetta? Kuka mies kuvittelee tuollaisessa tilanteessa saavansa vielä syntymättömän lapsen huoltajuuden? Kuka laittaa tuollaisessa tilanteessa laittaa eston puolisolleen, jotta asiasta ei edes voisi keskustella ja rupeaa pakkaamaan tavaroitaan?
Kuka sellaisessa tilanteessa kirjoittaa ensimmäistä kertaa koskaan Vauva-lehden palstalle ja jatkaa koko päivän ajan viestittelyään viiden minuutin välein vastaten tuntemattomille ihmisille sellaisiin kysymyksiin kuin että mitä koirasi syövät? Vastaa kaiken lisäksi joihinkin kysymyksiin useamman kerran? Ja kaiken aikaa samanaikaisesti pakkaa jätesäkkeihin tavaroitaan ja hilaa ne viestintänsä välissä autoonsa ja ajaa vanhemmilleen koira mukanaan? Ei kukaan noin toimi, se on kenelle tahansa selvää. Vain trollin mielikuvituksessa jotain tuollaista voi tapahtua.
Jotkut ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia, kun nielevät mitä vaan kunhan se on tarpeeksi pöyristyttävää. Siksihän trollaaminen onkin hauskaa.
[/quote] Aj jaa, eli jättmäiseen ja suremiseen löytyy varamaan AV palstalta ohjekirja. Miten pitäisi reagoida. Jos minulle mies sanoisi että lähde olen nussinut toista, niin lähtisin aivan varmasti. Laittaisin myös eston päälle. Minulle tuo on normaali reaktio. Jokainen käsittelee jättämisen omalla tavalla, mutta ainostaan AV:lla on ohjekijra, soita ja ruikuta perään. En varmaan ruikuttais jos mies olisi noin tehnnyt. Minulla on jotain jota hän haluaa, niin sais kyllä etsiä. Ja ihan varmasti viimeistään kun lapsi on syntynyt saisi virallista postia.
[/quote]
Välittäisitkö tuossa tilanteessa pätkääkään siitä, mitä vauva-foorumilaiset ajattelisivat uskottavuudestasi, vai pitäisivätkö sinua trollina? Tuhlaisitko aikaasi lähettelemällä viiden minuutin välein viestejä palstalle, joissa vastailisit useampaan kertaan samoihin kysymyksiin ja kertoisit koiriesi ruokavaliosta? Puhuisitko vain hetken vanhempiesi kanssa muutosta heidän luokseen koirinesi ja omistaisitko koko päivän vauvapalstalaisten kanssa väittelyyn? Rupeasitko todistaaksesi väittämäsi taiteilemaan epäselviä "valokuvatodisteita", että puhut totta? Kaiken aikaa itkisit ja huutaisit ja paiskoisit vaatteita jätesäkkeihin? Miksi sinulle olisi tuollaisessa tilanteessa niin tärkeää, että tuntemattomat ihmiset ottavat sinut tosissasi, eivätkä pidä sinua trollina?
[/quote] Voisin jäädä siihen kierteeseen. Koska jos ei minua uskota, niin kukaan minua uskoisikaan. Minun pitäisi huolehtia lapsesta, oleen viimeisellään raskaana ja nyt olisi se aika kun rakennetaan pesää. Mies olisi sen viennyt minulta ja kukaan ei usko. Eli voisin jäädä jankkaamaan jonkun i---in kanssa, vaan koska minun on pakko saada ihmiset uskomaan.
[/quote]
Ja vitut. Et ole selvästikään ikinä ollut kuvaamasilaisessa tilanteessa, kun et lainkaan tiedä miten se oikeasti ihmiseen vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:31"]Mies ihan itse tätä ehdotti ja halusi, että jään kotiin. Mies tienaa erittäin hyvin ja minulle on siis jäänyt maksettavaa vain ja ainoastaan ruoka ja talouden päivittäiset tarvikkeet. Mies halusi lasta ihan yhtälailla kuin minäkin. Niinkuin sanoin niinctämä tilanne tuli täysin puun takaa. Mies ei myöskään ole lasta hylkäämässä, vaan haluaa itselleen täyden huoltajuuden, etten vaan estäisi häntä olemasta lapsen kanssa. Enkä todellakaan aijo estää millään tavalla. Tämä ei ole lapsen vika eikä lapsen tarvi tästä tilanteesta kärsiä sen takia että vanhemmilla tuli ero.
[/quote]
Laki avopuolisoiden yhteistalouden purkamisesta, jos pätee niihin keillä on lapsi tai asuneet pitempään yhdessä; älä siirrä kirjoja pois ennen lapsen syntymää:
Täten se pätee myös teihin; mikäli toinen puoliso on jäänyt kotiäidiksi esimerkiksi hoitamaan lasta/perhettä/kotia voidaan avioeron tapaan mies laittaa maksamaan sinulle ositusta, toki kohtuullisesti mutta edes jotakin, "palkkana" menetetyistä palkoista jne.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:00"]
Ap! Jos asut Kouvolassa, mulla on siellä kaksio tyhjänä. Aikaisempikin vuokralainen oli yh, ja sosiaalitoimi takansi vuokran, joten ei ongelmaa!
P.s. Ja mikään riistäjäkapitalisti en ole, työtön ja vuokralla asuva toisella paikkakunnalla miehen töiden takia.
[/quote]
Nonnii ap. Nyt tekosyytä kehiin miksi et ota yhteyttä tähän auttajaan! Ei voi olla työesteestä kyse, koska et ole töissä. Eikä koirakaan ole este, koska paremmin omassa kaksiossa sille on tilaa, kuin vanhempiesi pienessä asunnossa toisesta koirasta eristettynä.
Katsotaanpa minkä tekosyyn ap. kehittää. Olisikohan yleinen epäluottamus ihmisiin mitään?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:59"]Kymenlaakson alueella asun. Vanhemmat eivät pysty joustamaan. Heillä todella pieni kämppä ja itsellään koira ja meidän koirat ei tuu toistensa kanssa toimeen. Turvakotia mietin itsekin, mutta en tiedä saako sinne koiria ottaa? Enkä todellakaan halua jäädä tänne kuuntelemaan miehen pään aukomista ja katselemaan kun lähtee toisen naisen luo tai tuo sen tänne. Miten ihmeessä tämmöstä voi edes tapahtua. Tuli ihan puun takaa:(
[/quote] Ei nyt ihan liity aiheeseen, mutta en ymmärrä tämän kaltaisia koiraihmisiä... Oma raskaana oleva tytär saa olla kadulla, koska KOIRAT eivät tule keskenään toimeen??? Koirat voi viedä vaikka hoitolaan siksi aikaa kun asunto löytyy...
Puhelin estot
Kuitenkin viestejä mieheltä tuli päivän mittaan
Muistatko
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:59"]Kymenlaakson alueella asun. Vanhemmat eivät pysty joustamaan. Heillä todella pieni kämppä ja itsellään koira ja meidän koirat ei tuu toistensa kanssa toimeen. Turvakotia mietin itsekin, mutta en tiedä saako sinne koiria ottaa? Enkä todellakaan halua jäädä tänne kuuntelemaan miehen pään aukomista ja katselemaan kun lähtee toisen naisen luo tai tuo sen tänne. Miten ihmeessä tämmöstä voi edes tapahtua. Tuli ihan puun takaa:( [/quote] Ei nyt ihan liity aiheeseen, mutta en ymmärrä tämän kaltaisia koiraihmisiä... Oma raskaana oleva tytär saa olla kadulla, koska KOIRAT eivät tule keskenään toimeen??? Koirat voi viedä vaikka hoitolaan siksi aikaa kun asunto löytyy...
[/quote]
Älähän turhaan ota pulttia. Koko aloitus on keksitty juttu. Nyt ap pohtii kuumeisesti miten voisi uskottavasti torjua asuntotarjouksen. Minun veikkaukseni on, että kehittää jonkun traumaattisen kokemuksen opiskeluvuosiltaan vuokraisännän vuoksi, eikä sen vuoksi uskalla enää luottaa kehenkään.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:12"]Puhelin estot
Muistatko
[/quote]
Eikä voi estää päivällä viestien jälkeen, pakko estää aamulla AV-mamman viralliseen estojenviritysaikaan eli kello 9:25
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:12"]Puhelin estot
Muistatko
[/quote]
Eikä voi estää päivällä viestien jälkeen, pakko estää aamulla AV-mamman viralliseen estojenviritysaikaan eli kello 9:25
[/quote]
Niin hän kertoi tehneensä
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:02"]
Oikeasti, tuollainen "mies" ansaitsisi kyllä AV-mammoilta kunnon sakinhivutuksen.
[/quote]
Olisi kyllä metka näky, kun AV-mammat huitoisivat tyhjää pienillä nyrkeillään yrittäessään sakinhivuttaa olematonta mielikuvitusmiestä. :-)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:12"]
[/quote]
[/quote]
Nyt on jo minunkin pakko puuttua keskusteluun: Oikeasti tilanteessa oleva ei kertoisi tänne, mitä puhui vanhempiensa kanssa, koska tämä vastaanotto on ollut käsittämätön, varsinainen koulukiusaajiien kokoontumisajo. Se, että AP ei jatka kertoen tunteistaan ja saamastaan tuesta ja vanhempiensa kommenteista ja reaktoista, ei ole mikään ihme, vaan puhdasta, järkevää itsesuojelua.
AP, koeta jaksaa! Varmasti helpottaa, kun saat huomenna asiat alulle ja pään auki. Toivon ja uskon, että yhteiskunta auttaa tuossa tilanteessa, sitä vartenhan se on rakennettu.
(Ilmoitin muuten trollijankkaajan asiattomaksi ja toivoin hänelle bannia, koska hän tappaa keskustelun floodaamisellaan ja estää ketjussa käytävän keskustelun. Peukut pystyyn.)
Jos ap on trolli niin trollihuutelija on varmaan sitten sama henkilö ja kinaa täällä itsensä kanssa kivasti. Joka tapauksessa trollihuutelijalla näyttää olevan paljon kokemusta trollauksesta, kun sen hienoudet tuntee tarkasti.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 19:12"]Puhelin estot
Muistatko
[/quote]
[/quote]
Niin hän kertoi tehneensä
[/quote]
Minusta taas esti viestien jälkeen.
Ap:lla on sama lakoninen kirjoitustyyli kuin siinä "Miehen kaveri on ollut meillä lauantaista lähtien" -ketjussa. Siis siinä missä miehen bestis "Marika" hengasi heillä ja ap oli aisankannattajana. Ihan hyvinrakennettu tarina tämäkin. Satavarma en trollista ole, mutta selvästi siihen suutaan kallistuu kyllä.
Ja yhtäkkiä se on elämäntarina. 1 päivän juttu?