Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle

Vierailija
27.04.2015 |

Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...

Kommentit (454)

Vierailija
381/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sosiaalipäivystykseen ja kysy mitä on tehtävissä.

Vierailija
382/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä on oikein tapahtunut? Eikö tilanne yhtään enteillyt? Menikö teillä tähän päivään saakka ihan hyvin? Halusiko mieskin lapsen? Mistä miehen raju reaktio johtuu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihan itse tätä ehdotti ja halusi, että jään kotiin. Mies tienaa erittäin hyvin ja minulle on siis jäänyt maksettavaa vain ja ainoastaan ruoka ja talouden päivittäiset tarvikkeet. Mies halusi lasta ihan yhtälailla kuin minäkin. Niinkuin sanoin niinctämä tilanne tuli täysin puun takaa. Mies ei myöskään ole lasta hylkäämässä, vaan haluaa itselleen täyden huoltajuuden, etten vaan estäisi häntä olemasta lapsen kanssa. Enkä todellakaan aijo estää millään tavalla. Tämä ei ole lapsen vika eikä lapsen tarvi tästä tilanteesta kärsiä sen takia että vanhemmilla tuli ero.

Vierailija
384/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:27"]

Mistä sikiää noita tyhmiä naisia jotka on miehestä kaikin tavoin riippuvaisia eivätkä edes yritä hankkia omaa varallisuutta ja vielä ovat niin idiootteja, että menevät lisääntymään ilman avioliittoa... No, tyhmyydestä sakotetaan mikä on lapsen kannalta iso sääli.

[/quote]

Nyt ne lääkkeet ja äkkiä. Toinen on paniikissa ja lyttäätte vielä.

Vierailija
385/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Pakkaa nyt mukaasi ainakin kaikki ruoat, mitä asunnosta löydät! Soita seurakuntaan ja sosiaalitoimistoon ja pyydät akuuttiaikaa. Viet koiran hoitoon ja menet vaikka vanhemmillesi patjalle asumaan hetkeksi. Unohdat nyt kaiken ylpeyden ja suremisen. Nyt on pakko tarttua toimeen, että saat asiasi kuntoon!

Vierailija
386/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:24"]

No minähän pakotin miehen löytämään toisen naisen :D minkähän minä sille mahdan, että hän on päättänyt näin? Koira on ihan kiltti, mutta murkkuikäinen ja villi, kokeilee kyllä. Saako sossun kautta asuntoa? Mulla siis tosiaan ei ole kuin se 200 euroa rahaa ja seuraavat rahat tulee kesäkuun alussa kun ensikuu on ensimmäinen äitiyslomakuukausi. Ollaan tähän saakka eletty niin, että olen jaksamisen mukaan tehnyt keikkahommia ja niillä olen maksanut ruuat ja kodin käyttötavarat. Rahat oli laskettu niin, että näillä pärjätään hyvin ensimmäisiin äitiysrahoihin saakka. Niinm tai pärjättäisiin jos asuttaisi yhdessä. Noilla rahoilla ei vuokria ja takuuvuokria makseta :(

[/quote]

Lasta ei IKINÄ pitäisi hankkia noin epävarmaan rahatilanteeseen.

[/quote] Pidä se suusi nyt kiinni. Jos sinulla ei ole muuta sanottavaa, niin ole hiljaa.

[/quote]

Jos tästä nyt joku ottaisi opikseen ja hoitaisi itselleen kunnon duunin ja vähän omaakin varallisuutta ennen kuin panettaa itsensä tiineeksi. Ei noi millään päänsilityksillä opi.

Vierailija
387/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:31"]

Mies ihan itse tätä ehdotti ja halusi, että jään kotiin. Mies tienaa erittäin hyvin ja minulle on siis jäänyt maksettavaa vain ja ainoastaan ruoka ja talouden päivittäiset tarvikkeet. Mies halusi lasta ihan yhtälailla kuin minäkin. Niinkuin sanoin niinctämä tilanne tuli täysin puun takaa. Mies ei myöskään ole lasta hylkäämässä, vaan haluaa itselleen täyden huoltajuuden, etten vaan estäisi häntä olemasta lapsen kanssa. Enkä todellakaan aijo estää millään tavalla. Tämä ei ole lapsen vika eikä lapsen tarvi tästä tilanteesta kärsiä sen takia että vanhemmilla tuli ero.

[/quote]

Voiko näin kauhea mies olla ihan normaali? Ihan tunteeton ja vastuuton. Sen mitä pelkää Ap:n tekevän, toteuttaisi varmaan Ap:n kohdalla...

Vierailija
388/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo Han tämä on. Ihmiset tarjonneet apua koiran jne kanssa mutta ap ei vastaa mitään. Tuttuahuttua

Vierailija
389/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja tämä oli sinun mielestäsi hyvä diili? Voi helvetti miten tyhmiä ihmisiä tällä palstalla on.

Vierailija
390/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töissä olen ollut kyllä. Kolmessakin työpaikassa samaan aikaan. En ole ennustaja ja kaikki oli hyvin tähän päivään saakka. En tosiaan osannut ennakoida tätä tilannetta yhtään, koska kaikki vaikutti hyvältä ja luulin, että oltiin onnellisia. Mulla on ollu todella vaikea raskaus ja jo sen takia kahdesta työpaikasta jouduin luopumaan ja mies pyysi että jään kotiin koska viimeinen työpaikka oli ns. vaarallinen. En koe olevani tyhmä kun uskoin tähän suhteeseen ja luotin mieheen.

Vierailija
391/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko sulla varaa maksaa miehelle elatusmaksut?

Vierailija
392/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:35"]

Ja töissä olen ollut kyllä. Kolmessakin työpaikassa samaan aikaan. En ole ennustaja ja kaikki oli hyvin tähän päivään saakka. En tosiaan osannut ennakoida tätä tilannetta yhtään, koska kaikki vaikutti hyvältä ja luulin, että oltiin onnellisia. Mulla on ollu todella vaikea raskaus ja jo sen takia kahdesta työpaikasta jouduin luopumaan ja mies pyysi että jään kotiin koska viimeinen työpaikka oli ns. vaarallinen. En koe olevani tyhmä kun uskoin tähän suhteeseen ja luotin mieheen.

[/quote]

Kyllä sä tyhmä olit, jos kaikkien kolmen duunin palkka meni ruokiin, etkä ymmärtänyt laittaa mitään säästöön.

Vierailija
393/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täytyy olla provo.

Nyt mies haluaa täyden huoltajuuden.

Jos olisikin totta, niin tietenkään et anna täyttä huoltajuutta. Ota heti yhteyttä sosiaalitoimistoon.

Vierailija
394/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:35"]

[/quote]

Voiko näin kauhea mies olla ihan normaali? Ihan tunteeton ja vastuuton. Sen mitä pelkää Ap:n tekevän, toteuttaisi varmaan Ap:n kohdalla...

[/quote]

Jos tämä olisi totta (ssi koko tarina), niin mies odottaisi lapsen syntymään

Vierailija
395/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:37"]

[/quote]

Täytyy olla provo.

Nyt mies haluaa täyden huoltajuuden.

Jos olisikin totta, niin tietenkään et anna täyttä huoltajuutta. Ota heti yhteyttä sosiaalitoimistoon.

[/quote]

Kyllä mä jättäisin tuossa tilanteessa lapsen miehelle, sehän sen on halunnut.

Vierailija
396/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmaan jokin selvä visio siitä mihin menet ja miten selviät siihen saakka että hän voi hakea täyden huoltajuuden itselleen? Kysypä häneltä. Omakotitalossa luulisi olevan tilaa...

Tuollainen käytös ei myöskään näytä hyvältä, kun huoltajuudesta päätetään. On siis heittämässä tosiaan vauvaa pihalle, kuten joku täällä jo osuvasti kirjoitti. Voithan esittää miehellä asian näin, ehkäpä hän sitten rauhoittuu ja harkitsee uudestaan käytöstään.

Vierailija
397/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:27"]

Mistä sikiää noita tyhmiä naisia jotka on miehestä kaikin tavoin riippuvaisia eivätkä edes yritä hankkia omaa varallisuutta ja vielä ovat niin idiootteja, että menevät lisääntymään ilman avioliittoa... No, tyhmyydestä sakotetaan mikä on lapsen kannalta iso sääli.

[/quote]

Nyt ne lääkkeet ja äkkiä. Toinen on paniikissa ja lyttäätte vielä.
[/quote]no ei ole paniikkia lähelläkään jos pystyy palstalla roikkumaan ja vänkäämään vastaan avuntarjouksiin!

Vierailija
398/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt taitaa aika monella olla maanantai krapula. Ettekö saanut viikonloppuna? Taitaa olla hiekkaa p...ssa ja herne nenässä.

Jos tämä on totta, älä enää vastaille näille katkerille äideille (ilmeisesti kaikki mielenvikaisia ja sossuan asiakkaita itse). Lue vaan ne jota sinua neuvoo ja noudata niitä ohjeita. Se riittää että mies käyttäytyy kuin ääliö. Ja sitten et enään puhu miehesi kanssa, sähköposti ja tekstiviestit on paras tapa. Hultajuus sopimusta saatte aikaiseksi, mutta yhteishuoltajuus on paras muoto. Mutta siitä voitte sitten keskustella kun lapsi on syntynyt ja sinulla on katto pään päällä.

Vierailija
399/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ap tarvi täällä kellekkää puolustella omaa rahatilannettas tai kokea olevas kehno huoltaja lapsellesi ja ottaa kuraa niskaan. Sivuuta nuo täysin äläkö provosoidu.

Ainakin Oulussa Ensi- ja turvakotiin voi ymmärtääkseni ottaa koiran mukaan tietyissä tilanteissa,selvitä tämä vaihtoehto myös omalla alueellasi.

Ja kuten täällä on useampi sanonu niin annan saman neuvon :
sun ei tartte kodistas lähteä mihinkään. Etsit rauhassa uuden kodin sosiaalitoimiston avulla ja tuella tai mene ensikotiin.

Tsemppiä vaikeaan tilanteeseen,vaikka varmaan vaikea on nähäkkään tätä nyt näin,mutta parempi että tapahtu nyt kuin vauvan jo synnyttyä.
On sinun ja lapsen etu monin tavoin.
Apua saat varmana kun sitä haet!

Vierailija
400/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Kymenlaaksoa oot? Me ollaan täällä myllykosken lähellä.?

Ketju on lukittu.