Hoitoalalla olevat, millaisia oletuksia teistä on tehty ammatin perusteella?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No että haluaa vapaa-ajallakin hoitaa.
Joo juuri tuo. Tai että haluaisin vapaa-ajalla kuunnella selostuksia ihmisten vaivoista.
- ap
Se että olet töissä aina. Minne hyvänsä menee, joku tulee kertomaan vaivoistaan.
Tinderissä: "No koskas sinä tulet minua hoitamaan?" Öhö öhö.
Enää en siellä kerro olevani hoitaja. Työaiheisiin kysymyksiin vastaan vain epämääräisesti "terveydenhoitoalalla".
Se, että kaikki sairaanhoitajat ovat yhteistyökyvyttömiä, järkyttäviä akkoja. Tämä vain siksi, miten Millariikka on omalla esimerkillään ja persoonallaan piirtänyt sairaanhoitajista sellaisen irvikuvan. Ja vielä stailannut itsensä pubiruusun näköiseksi kuin alleviivaamaan tätä vaikutelmaa.
En voi sietää tuota pinnallista, itseään ihannoivaa, hieman yksinkertaista ammattikuntaa = sairaanhoitajat!
Että olen luotettava. Mutta tää oli joskus 30+ vuotta sitten. Jätin tuon läpimädän alan ajat sitten.
Pidetään tyhmänä, elämänhallintaongelmaisena ja lähes rikollisena.
Lisäksi olin kuulemma vastuussa koronaepidemian huonosta hoidosta ja olen yksin syypää suomalaisten vanhusten ahdinkoon ja terveydenhuoltopalveluiden alasajoon.
T: Lähihoitaja
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää tuota pinnallista, itseään ihannoivaa, hieman yksinkertaista ammattikuntaa = sairaanhoitajat!
No, tässähän se tulikin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Se, että kaikki sairaanhoitajat ovat yhteistyökyvyttömiä, järkyttäviä akkoja. Tämä vain siksi, miten Millariikka on omalla esimerkillään ja persoonallaan piirtänyt sairaanhoitajista sellaisen irvikuvan. Ja vielä stailannut itsensä pubiruusun näköiseksi kuin alleviivaamaan tätä vaikutelmaa.
Kyllä se yhteistyökyvyttömyys ja tyhmyys näkyy ihan muille yhteistyöviranomaisillekin. Ei ihme, että lääkärit eivät luota sairaanhoitajien älyyn.
Että olen ihan yleisestiottaenkin ja 24/7 ihmisen paras ystävä joka halaa koko maailmaa vaikka mikä olisi. Juu en ole. Työminä erikseen.
Luulevat, että olen luonteeltani hoivaava ja että se on syy uravalintaan. Todellisuudessa alalle hakeutumiselle on useita syitä.
No että haluaa vapaa-ajallakin hoitaa.