Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoalalla olevat, millaisia oletuksia teistä on tehty ammatin perusteella?

Vierailija
13.08.2026 |

Sana on vapaa. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että haluaa vapaa-ajallakin hoitaa.

Vierailija
2/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No että haluaa vapaa-ajallakin hoitaa.

Joo juuri tuo. Tai että haluaisin vapaa-ajalla kuunnella selostuksia ihmisten vaivoista. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olet töissä aina. Minne hyvänsä menee, joku tulee kertomaan vaivoistaan. 

Vierailija
4/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä: "No koskas sinä tulet minua hoitamaan?" Öhö öhö. 

Enää en siellä kerro olevani hoitaja. Työaiheisiin kysymyksiin vastaan vain epämääräisesti "terveydenhoitoalalla". 

Vierailija
5/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kaikki sairaanhoitajat ovat yhteistyökyvyttömiä, järkyttäviä akkoja. Tämä vain siksi, miten Millariikka on omalla esimerkillään ja persoonallaan piirtänyt sairaanhoitajista sellaisen irvikuvan. Ja vielä stailannut itsensä pubiruusun näköiseksi kuin alleviivaamaan tätä vaikutelmaa.

Vierailija
6/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää tuota pinnallista,  itseään ihannoivaa, hieman yksinkertaista ammattikuntaa = sairaanhoitajat!

Vierailija
7/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen luotettava. Mutta tää oli joskus 30+ vuotta sitten. Jätin tuon läpimädän alan ajat sitten.

Vierailija
8/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään tyhmänä, elämänhallintaongelmaisena ja lähes rikollisena. 

Lisäksi olin kuulemma vastuussa koronaepidemian huonosta hoidosta ja olen yksin syypää suomalaisten vanhusten ahdinkoon ja terveydenhuoltopalveluiden alasajoon. 

T: Lähihoitaja

Vierailija
9/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää tuota pinnallista,  itseään ihannoivaa, hieman yksinkertaista ammattikuntaa = sairaanhoitajat!

No, tässähän se tulikin. 

- ap

Vierailija
10/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että kaikki sairaanhoitajat ovat yhteistyökyvyttömiä, järkyttäviä akkoja. Tämä vain siksi, miten Millariikka on omalla esimerkillään ja persoonallaan piirtänyt sairaanhoitajista sellaisen irvikuvan. Ja vielä stailannut itsensä pubiruusun näköiseksi kuin alleviivaamaan tätä vaikutelmaa.

Kyllä se yhteistyökyvyttömyys ja tyhmyys näkyy ihan muille yhteistyöviranomaisillekin. Ei ihme, että lääkärit eivät luota sairaanhoitajien älyyn. 

Vierailija
11/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen ihan yleisestiottaenkin ja 24/7 ihmisen paras ystävä joka halaa koko maailmaa vaikka mikä olisi. Juu en ole. Työminä erikseen. 

Vierailija
12/12 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat, että olen luonteeltani hoivaava ja että se on syy uravalintaan. Todellisuudessa alalle hakeutumiselle on useita syitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi