Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle

Vierailija
27.04.2015 |

Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...

Kommentit (454)

Vierailija
341/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:23"]

Vuosia ollaan tunnettu ja virallisesti avoliitossa asuttu vuosi. Seurusteltu 3 vuotta. Tästä kolmesta vuodesta olen siis hänen kanssaan asunut 2 vuotta ja kirjat siirrettiin vuosi sitten. Mulla oli oma asunto "varmuutena" vuoden verran.

[/quote]

Olet siis jättäytynyt miehen armoille...Manipuloiko miehesi sinut tähän? 
[/quote]
Kyllä, manipuloi. Hän aivopesi minut oman tahtonsa alle. En osaa tehdä mitään ilman hänen käskyjään. Nyt hän käski minun lähteä ja nyt on minun aika lähteä pois

Vierailija
342/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana tuntuu pahalle Apn puolesta, syytetään väärin reagoivaksi, vaaditaan todisteita jotta saisi empatiaa, sitten haukutaan todisteet, arvostellaan kysymyksiin vastaamisesta ja siitä kun ei heti kaikkeen vastaan... Olette ihan hullua porukkaa.
Itse ainakin pystyn mobiililla kirjoittamaan ja tekemään asioita samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:20"]

Helvetti kun ei koko keskustelusta saa selvää tuon yhden floodaajan alias trillihuutelijan kanssa. Ap:lle ja kaikille vastaavassa tilanteessa olleille sympatiat. Voisi nuo miehet pistää munansa solmuun jos eroa suunnittelevat. Käsittämätöntä :(

[/quote]

Ei tässä ole mitään keskustelua. Ap. keksii täydennyksiä tarinaansa sitä mukaan kuin jaksaa. Täydennykset ovat aina siihen suuntaan, että trollaus voisi pysyä hengissä.

Hän meni mokaamaan kertomalla, että asuu Kymenlaaksossa mutta torjui sikäläisten avuntarjoukset selittämällä ettei millään uskalla antaa koiraansa vieraan ihmisen hoitoon. 

Hän myös mokasi antamalla ymmärtää olevansa edelleen kotonaan, jolloin monet ihmettelivät mitä hän tänne postailee, kun pitäisi muuttoa tehdä. Trollin tiivistetyn aikajanan puitteissa, ap. muuttikin nopsaan vanhempiensa luokse, jotka asuivat kätevästi viiden minuutin päässä. Eivät he sen kauempana olisi voineetkaan asua, koska ap. lähetteli viestejä palstalle sillä taajuudella.

Ap mokasi myös lähettämällä todisteeksi valokuvia, jotka olivat juuri sen näköisiä kuin kuvat olisivat jos joku yrittäisi äkkiä kehittää jostakin todisteita, kun niitä ei oikeasti ole. Ap ei koskaan vastannut miksi oli niin tärkeää todistaa tuntemattomille palstalaisille, että hän ei ole trolli, vaikka tilanne oli pahimmillaan päällä ja hänen piti huutaen ja itkien heittää vaatteita jätesäkkeihin.

Mielenkiintoista kyllä, ap:n tunnekuohusta ei koskaan näkynyt merkkiäkään viesteissään, jotka olivat jatkuvasti rauhallisen selittäviä.
[/quote]
Oletko varma, ettei tämä johdu siitä että olet sosiopaatti?
[/quote]

Tämä on törkeä kommentti
Ohis

Vierailija
344/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin lukea vain kaksi ekaa sivua, niin en tiedä, onko tästä jo puhuttu. Mutta älä ap hyvä ihminen jätä viatonta lasta tuollaiselle miehelle! Vaikuttaa kylmältä ja tunteettomalta. Ei sellainen kykene huolehtimaan lapsesta. Lapsesi saa paremman elämän sinun kanssasi.

Vierailija
345/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka omistaa kotinne? Jos olette vuokralla, kenen nimi on vuokrasopimuksessa?

Vierailija
346/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo täysin miehen omistuksessa. Ei olla naimisissa ja virallista avoliittoa takana vuosi.

Vierailija
347/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun noin vain tarvi yhteisestä kodista lähteä kiireellä. Ilmoitat sille että et voi lähteä mihinkään ennen kuin olet saanut järjestettyä itsellesi asunnon. Sitten menet vaikka kunnalta hakemaan vuokra-asuntoa. Epämiellyttävää siellä voi kyllä olla asua vittuilevan miehen kanssa odottaessa asuntoa.... Eikö vanhempasi voisi millään joustaa koira-asiassa edes tilapäisesti tällaisessa tapauksessa ja ottaa sinua ja koiraa heille?

Vierailija
348/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kirjoilla asunnossa, ei sinua noin voi heittää ulos vaikka olisi miehen asuntokin. Saati jos on vuokrakämppä.

Mutta ymmärrän, että ehkä haluat silti lähteä. Olisiko lähellä turvakotia johon voisit mennä? Tosin sinnekään ei varmaan voi koiraa viedä (en tiedä).

Vierailija
349/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset ensikotiin. Mutta mitähän sille koiralle nyt tekisi? Missäpäin Suomea asut?

Vierailija
350/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko lähteä heti, jos olet kirjoilla asunnossa. Todellisuudessa miehen ainoa keino pakottaa sinut lähtemään on hankkia sinulle häätö käräjäoikeudesta ja se kestää kuukausia.

Vierailija
351/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tämä on totta. Eivätkö vanhempasi oikeasti ota sinua kotiinsa? Mene ensi-/turvakotiin?

Vierailija
352/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et lähde yhtään mihinkään. Soitat kunnalle ja selität tilanteen. Jos mies alkaa uhkailla häädöllä sano että voitte kutsua virkavallan selvitteleen asiaa.

Saat nopsaan tossa tilanteessa kaupungilta kämpän. No panic. Mut et ala mitään kiireellä nyt pakkaileen. Soitat sosiaalitoimistoon tms jos pääsisit jutteleen.

Vierailija
353/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sosiaalistoimistoon ja kysy sieltä apua. ja yöksi vanhemmille. Onko teillä päin eläinsuojeluyhdistystä. Saisiko sieltä apua koiran kanssa. Sä tarvitset sille joka tapauksessa hoitoa synnytyksen ja sairaalassa olon ajaksi.

Vierailija
354/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymenlaakson alueella asun. Vanhemmat eivät pysty joustamaan. Heillä todella pieni kämppä ja itsellään koira ja meidän koirat ei tuu toistensa kanssa toimeen. Turvakotia mietin itsekin, mutta en tiedä saako sinne koiria ottaa? Enkä todellakaan halua jäädä tänne kuuntelemaan miehen pään aukomista ja katselemaan kun lähtee toisen naisen luo tai tuo sen tänne. Miten ihmeessä tämmöstä voi edes tapahtua. Tuli ihan puun takaa:(

Vierailija
355/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 09:56"]

Ei ole pakko lähteä heti, jos olet kirjoilla asunnossa. Todellisuudessa miehen ainoa keino pakottaa sinut lähtemään on hankkia sinulle häätö käräjäoikeudesta ja se kestää kuukausia.

[/quote]

Ei kukaan tommosessa tilanteessa jää paitsi täys masokisti.

Vierailija
356/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita eläinsuojeluyhdistykseen ja selitä tilanne. Kyllä varmasti löytävät koiralle paikan siksi aikaa, että saat asunnon.

Vierailija
357/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tuollainen "mies" ansaitsisi kyllä AV-mammoilta kunnon sakinhivutuksen.

Vierailija
358/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koira minulle ja mee itse vanhemmillesi. Kouvolan suunnalla asun. :-) tuleeko koira toimeen lasten kanssa?

Vierailija
359/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:06"]

Tuo koira minulle ja mee itse vanhemmillesi. Kouvolan suunnalla asun. :-) tuleeko koira toimeen lasten kanssa?

[/quote]

Ap, suosittelen ehdottomasti, että tartut tämän ystävällisen AV-mamman tarjoukseen!

Vierailija
360/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä nyt sitten varoittavaa esimerkkiä varmoja päiviä "ehkäisynä" käyttäville. Kaikkien miesten sydän ei sula, kun vauva syntyy.

Ketju on lukittu.