viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle
Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...
Kommentit (454)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:06"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:03"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:44"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:43"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:38"] Että mua raivostuttaa tällaiset ihmiset, jotka tulee vain kommentoimaan, että oma on syys kun et oo huolehtinut ehkäisystä ja huolehtinut raha-asioista. Kyllä kaikki tekee joskus elämässään virheratkaisuja ja yllättäviä tilanteita sattuu. Ap ei todellakaan tarvitse tommoisia kommentteja tässä tilanteessa, hätä on muutenkin tarpeeksi suuri. Hienoa, että jotkut pystyvät ja ovat konkreettisesti valmiita auttamaan. [/quote] Tehkää niitä virhevalintoja, mutta älkää hemmetti soikoon sotkeko niihin viattomia ja syntymättömiä lapsia! Ei oikeasti voi olla liikaa vaadittu aikuiselta ihmiseltä säästää sivuun edes takuuvuokran verran rahaa. Sitä kutsutaan aikuisuudeksi ja vastuullisuudeksi. Missä tällaisia ihmisiä kasvaa? Eikö teille kaikille ole lapsuudenkodeissa opetettu, että jonkinlainen alkeellinen puskuri pitää olla. Ap:lla oli vielä loistotilaisuus säästää sellainen. Hän on asunut ilman vuokran- tai lainanmaksua vuoden ajan ja käynyt siitä töissä 9kk! Jos tätä keskustelua nyt lukee joku, jolle omat vanhemmat eivät ole alkeellisimpia asioita opettaneet, niin oppikoon nyt. Pieni puskuri pitää jokaisella olla tilillä. Oli se sitten takuuvuokraa, rikkinäistä pesukonetta tai mitä vaan ennalta arvaamatonta katastrofia varten! [/quote] Itse ainakin koen jotenkin huijaavani miestäni, kun olen kerännyt tililleni pientä vararahastoa. En tiedä mistä se johtuu, koska oma järkeni kuitenkin sanoo, että vararahasto pitää olla. Miehen mielestä kaikki on tässä elämässä yhteistä tai hänen, siksi kai jokin oman omaisuuden kerääminen itselleni tuntuu jotenkin väärältä. Nyt kun luen tätä, ei se ole, vaan kauhistuttaa tämä asetelma. Ja hei, olen fiksuksi ja maalaisjärkiseksi kutsuttu, akateemisesti koulutettu. Ällissä ei pitäisi siis olla vikaa. Olen vain niin toivottoman sinisilmäinen ja kokematon, että kaikki on mennyt läpi. Ymmärrän ap:ta, noin vain voi käydä, kun luottaa siihen lähimpään ihmiseen. Jos tämä viestiketju on totta, toivotan vain tsemppiä ja voimia! [/quote] Hyvät naiset! Älkää nyt ihmeessä koskaan luottako sini silmäisesti että joku muu pitää teistä huolen. Tuo on niin tyypillistä että nainen maksaa ruuan ja muut kulutustarvikkeet, lasten vaatteet ynm. joista ei ajan kanssa jää mitään käteen. Mies makselee tai ainakin ottaa kuitit nimelleen isommista hankinnoista, autosta, huonekaluista, asunnosta. Ja eron hetkellä miten käykään avoliitossa? Kaikki oikea omaisuus on miehen nimissä ja naisen tulot on syöty. Jos suostuu jäämään "kotirouvaksi" on syytä sopia mihen kanssa raha-asiat tarkkaan. Miten kotivuodet korvataan naisen eläkkeeseen, kuka maksaa mitäkin jne. Asioiden läpikäyminen ja sopiminen ei ole tärkeää ainoastaan mahdollisen eron kannalta, voihan käydä myös niin että perheen pääelättäjä kuolee. Aina täytyy tietää miten elättää itsensä jos jää omilleen. Ja muistaa että taloudellinen valta vaikuttaa myös parisuhteen dynamiikkaan. Älkää jääkö toisen armoille, vaikka se mies olisi kuinka ihana tahansa! [/quote] Olen tuo, joka kertoi olleensa sinisilmäinen. Elämme avoliitossa. Meillä ei ole oikein onnistunut keskustelu (raha)asioista, ja mies piti minua liki sekopäänä, kun joku vuosi taaksepäin testamenttia pyysin tekemään. Eihän nyt kukaan ollut kuolemassa. Olin itse seurannut sukulaiseni hankalaa perunkirjoitusta, ja ajattelin, että mekin voisimme hoitaa jonkunlaisen turvan kuolemantapauksessa. Mieheni omistaa mm. yrityksen, jossa työskentelemme, autot, veneet jne. ja hänellä on muutamia pitkäaikaissairauksia, joten ajattelin, että minulle jäisi edes jotain elämän edellytyksiä, jos hänelle sattuisi jotain, vaikka suht nuoria vielä ollaankin. Olisin toki tehnyt myös itse testamentin, tosin minulta ei jäisi kuin kirjoja, vaatteita ja ompelukone... Kerronko vielä, kuinka pitkään elin ilman palkkaa, kun sitä ei mieheni mukaan kannattanut minulle maksaa. Hän voi hyvin maksaa kaiken kyllä, kunhan pyydän. Eikä kerrytetty minulle työstä eläkettä, säästetty vararahastoon tms. Puhe ei auttanut, lopulta uhkasin lähteä ja sain asioita pikkuisen paremmalle tolalle. Nämä tapahtumat ovat vieneet luottamukseni mieheen, mietin eroa päivittäin. Silti en saa kerättyä tarpeeksi vihaa lähteäkseni, ajattelen että vain itsessäni on vikaa, kun olen kaiken sallinut. Anteeksi ap, kun kiilasin keskusteluun, mutta ymmärrän hyvin, että asiat voivat lipsua kuin huomaamatta tosi oudoiksi. Ne kun eivät tapahdu yhdessä rysäyksessä eikä arjessa huomaa aina katsoa isoa kuvaa. [/quote] Äläpä ole ilmainen piika miehelle! Miksi annat hyväksikäyttää itseäsi? Mietihän mitä tapahtuu kun mies hoksaa uuden naisen ja sinä jäät kuin nalli kalliolle. Meni rahat, meni eläke, jäljelle jäi näkkileipää ja ompelukone. Etsi duuni ja jätä se. Tee ilmoitus verotoimistoon sen jälkeen.... [/quote] Sepä, sitäpä mietin itsekin! Et uskokaan, kuinka paljon... Kuulemma ei ole kuitenkaan mitään pahaa tarkoittanut, joten pääni on aivan sekaisin. [/quote] Siis sä olet ollut töissä miehesi firmassa, eikä sulle ole miehen mielestä kannattanut maksaa palkkaa??? Eli mies ei ole ajatellut yhtään sun eläkekertymää. Lisäksi tuo, että mies kyllä ostaa kaikkea kun vain pyydät. Eikö susta tunnu nöyryyttävältä pyytää? Tuo on juuri sitä mikä vaikuttaa parisuhteen valtasuhteisiin. Ei olla tasa-arvoisia vaan sä olet alamainen jonka täytyy pyytää ja mies sitte armollisesti maksaa. Koska ette ole naimisissa niin sinä olet aivan tyhjän päällä. Vaikka ei olisi tahallaan asioita tuohon jamaan junaillutkaan, niin silti aika kieroutunut käsite parisuhteesta tuolla sun miehelläsi on. Olisi nyt kosinut sua jos haluaa sua elättää. Ei oikein siltä vaikuta että puhtaita jauhoja olisi pussissa. Veikkaan myös että kun alat itsenäistymään, hankit miehen firman ulkopuolisen työn tms., niin alkaa parisuhdekin rakoilla.
[/quote]
Mun osalta se rakoilee jo, mies ei sitä oikein tunnu ymmärtävän. Tämä on tosi hankala tilanne, olen tosi "kiintynyt" tähän työhön, jos työstä niin voi sanoa. Ainoat sosiaaliset kontaktinikin tulevat sitä kautta. Osa asiakkaista ovat oikeastaan jo ystäviäni, 10 vuodessa ehtii tutustua. Tuntuu, että jos lähtisin, olisin todellakin niin monella tapaa tyhjän päällä, että en osaa lähteä.
Laita Facebookin koira ryhmiin ilmoitusta. Jos joku voisi hoitaa koiraa hetken. Itse ottaisin sun koiran hoitoon mut asun Lapissa. Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"]
No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan.
[/quote]
Kuka voi uskoa tuollaista kehityskulkua? Trollaustarkoitusta varten kehitelty ja tunnereaktion herättämiseen tarkoitettu tilanne.
Kuka sanoo viimeisillään raskaana olevalle avopuolisolleen, että jätän sinut ja lähdet aivan heti? Kuka sellaisessa tilanteessa päästää puolisonsa lähtemään töihin? Kuka ei soita sellaiselle puolisolle perään vaan viestittelyillä(!) yrittää selvittää aivan puun takaa yllättänyttä tilannetta? Kuka mies kuvittelee tuollaisessa tilanteessa saavansa vielä syntymättömän lapsen huoltajuuden? Kuka laittaa tuollaisessa tilanteessa laittaa eston puolisolleen, jotta asiasta ei edes voisi keskustella ja rupeaa pakkaamaan tavaroitaan?
Kuka sellaisessa tilanteessa kirjoittaa ensimmäistä kertaa koskaan Vauva-lehden palstalle ja jatkaa koko päivän ajan viestittelyään viiden minuutin välein vastaten tuntemattomille ihmisille sellaisiin kysymyksiin kuin että mitä koirasi syövät? Vastaa kaiken lisäksi joihinkin kysymyksiin useamman kerran? Ja kaiken aikaa samanaikaisesti pakkaa jätesäkkeihin tavaroitaan ja hilaa ne viestintänsä välissä autoonsa ja ajaa vanhemmilleen koira mukanaan? Ei kukaan noin toimi, se on kenelle tahansa selvää. Vain trollin mielikuvituksessa jotain tuollaista voi tapahtua.
Jotkut ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia, kun nielevät mitä vaan kunhan se on tarpeeksi pöyristyttävää. Siksihän trollaaminen onkin hauskaa.
[/quote] Aj jaa, eli jättmäiseen ja suremiseen löytyy varamaan AV palstalta ohjekirja. Miten pitäisi reagoida. Jos minulle mies sanoisi että lähde olen nussinut toista, niin lähtisin aivan varmasti. Laittaisin myös eston päälle. Minulle tuo on normaali reaktio. Jokainen käsittelee jättämisen omalla tavalla, mutta ainostaan AV:lla on ohjekijra, soita ja ruikuta perään. En varmaan ruikuttais jos mies olisi noin tehnnyt. Minulla on jotain jota hän haluaa, niin sais kyllä etsiä. Ja ihan varmasti viimeistään kun lapsi on syntynyt saisi virallista postia.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:57"]
Tuo trollihuutelija on päästään pipi. Oli trolli tai ei, niin mitä hemmettiä sitä tarvii tuolla intensiteetillä jauhaa? Ei ole kiinnostavaa luettavaa.
[/quote]
Miksi en jauhaisi juuri sillä intensiteetillä, jolla haluan? Minua on neuvottu jättämään trollaukset lukematta, jos eivät minua miellytä. Oletan, että pidät sitä hyvänä ohjeena. Mikset sitten noudata minulle annettua neuvoa mitä tulee minun viestieni lukemiseen?
[/quote]
Parahin trollihuutelija. Me muut yritämme tässä ketjussa keskustella ap:n tilanteesta. Sinun viestejäsi on hankala jättää lukematta, kun ne täyttävät n. 2/3 ketjusta. Sinun kantasi ap:n tilanteeseen on varmasti tullut kaikille jo selväksi. Voisitko olla ystävällinen ja jättää tämän ketjun rauhaan.
Terveisin eräs keskusteluun osallistunut
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"]
No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan.
[/quote]
Kuka voi uskoa tuollaista kehityskulkua? Trollaustarkoitusta varten kehitelty ja tunnereaktion herättämiseen tarkoitettu tilanne.
Kuka sanoo viimeisillään raskaana olevalle avopuolisolleen, että jätän sinut ja lähdet aivan heti? Kuka sellaisessa tilanteessa päästää puolisonsa lähtemään töihin? Kuka ei soita sellaiselle puolisolle perään vaan viestittelyillä(!) yrittää selvittää aivan puun takaa yllättänyttä tilannetta? Kuka mies kuvittelee tuollaisessa tilanteessa saavansa vielä syntymättömän lapsen huoltajuuden? Kuka laittaa tuollaisessa tilanteessa laittaa eston puolisolleen, jotta asiasta ei edes voisi keskustella ja rupeaa pakkaamaan tavaroitaan?
Kuka sellaisessa tilanteessa kirjoittaa ensimmäistä kertaa koskaan Vauva-lehden palstalle ja jatkaa koko päivän ajan viestittelyään viiden minuutin välein vastaten tuntemattomille ihmisille sellaisiin kysymyksiin kuin että mitä koirasi syövät? Vastaa kaiken lisäksi joihinkin kysymyksiin useamman kerran? Ja kaiken aikaa samanaikaisesti pakkaa jätesäkkeihin tavaroitaan ja hilaa ne viestintänsä välissä autoonsa ja ajaa vanhemmilleen koira mukanaan? Ei kukaan noin toimi, se on kenelle tahansa selvää. Vain trollin mielikuvituksessa jotain tuollaista voi tapahtua.
Jotkut ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia, kun nielevät mitä vaan kunhan se on tarpeeksi pöyristyttävää. Siksihän trollaaminen onkin hauskaa.
[/quote]
Kaikille on varmasti selvää että tarina on aika uskomaton. Mutta tämä trollijankkaus on myös uskomatonta. Luuletteko että kaikki empaattisesti kommentoineet eivät osaa itse ajatella? Ja tarvitsevat trollijankkaajan "valaisemaan" heitä ja opettamaan huomaamaan epäloogisuudet? Mulla on teille uutinen, ei tarvita. Antakaa ihmisten keskustella asiasta rauhassa. Joku vastaavanlaisessa tilanteessa oleva voi jokus googlata tämänkin keskustelun esiin ja etsiä siitä apua. Siinäkään tilanteessa ei paljoa lämmitä omaan erinomaisuuteensa tukehtuvat trollijankkaajat.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:54"]
[/quote]
[/quote] Aj jaa, eli jättmäiseen ja suremiseen löytyy varamaan AV palstalta ohjekirja. Miten pitäisi reagoida. Jos minulle mies sanoisi että lähde olen nussinut toista, niin lähtisin aivan varmasti. Laittaisin myös eston päälle. Minulle tuo on normaali reaktio. Jokainen käsittelee jättämisen omalla tavalla, mutta ainostaan AV:lla on ohjekijra, soita ja ruikuta perään. En varmaan ruikuttais jos mies olisi noin tehnnyt. Minulla on jotain jota hän haluaa, niin sais kyllä etsiä. Ja ihan varmasti viimeistään kun lapsi on syntynyt saisi virallista postia.
[/quote]
Välittäisitkö tuossa tilanteessa pätkääkään siitä, mitä vauva-foorumilaiset ajattelisivat uskottavuudestasi, vai pitäisivätkö sinua trollina? Tuhlaisitko aikaasi lähettelemällä viiden minuutin välein viestejä palstalle, joissa vastailisit useampaan kertaan samoihin kysymyksiin ja kertoisit koiriesi ruokavaliosta? Puhuisitko vain hetken vanhempiesi kanssa muutosta heidän luokseen koirinesi ja omistaisitko koko päivän vauvapalstalaisten kanssa väittelyyn? Rupeasitko todistaaksesi väittämäsi taiteilemaan epäselviä "valokuvatodisteita", että puhut totta? Kaiken aikaa itkisit ja huutaisit ja paiskoisit vaatteita jätesäkkeihin? Miksi sinulle olisi tuollaisessa tilanteessa niin tärkeää, että tuntemattomat ihmiset ottavat sinut tosissasi, eivätkä pidä sinua trollina?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"] No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan. [/quote] Kuka voi uskoa tuollaista kehityskulkua? Trollaustarkoitusta varten kehitelty ja tunnereaktion herättämiseen tarkoitettu tilanne. Kuka sanoo viimeisillään raskaana olevalle avopuolisolleen, että jätän sinut ja lähdet aivan heti? Kuka sellaisessa tilanteessa päästää puolisonsa lähtemään töihin? Kuka ei soita sellaiselle puolisolle perään vaan viestittelyillä(!) yrittää selvittää aivan puun takaa yllättänyttä tilannetta? Kuka mies kuvittelee tuollaisessa tilanteessa saavansa vielä syntymättömän lapsen huoltajuuden? Kuka laittaa tuollaisessa tilanteessa laittaa eston puolisolleen, jotta asiasta ei edes voisi keskustella ja rupeaa pakkaamaan tavaroitaan? Kuka sellaisessa tilanteessa kirjoittaa ensimmäistä kertaa koskaan Vauva-lehden palstalle ja jatkaa koko päivän ajan viestittelyään viiden minuutin välein vastaten tuntemattomille ihmisille sellaisiin kysymyksiin kuin että mitä koirasi syövät? Vastaa kaiken lisäksi joihinkin kysymyksiin useamman kerran? Ja kaiken aikaa samanaikaisesti pakkaa jätesäkkeihin tavaroitaan ja hilaa ne viestintänsä välissä autoonsa ja ajaa vanhemmilleen koira mukanaan? Ei kukaan noin toimi, se on kenelle tahansa selvää. Vain trollin mielikuvituksessa jotain tuollaista voi tapahtua. Jotkut ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia, kun nielevät mitä vaan kunhan se on tarpeeksi pöyristyttävää. Siksihän trollaaminen onkin hauskaa. [/quote] Kaikille on varmasti selvää että tarina on aika uskomaton. Mutta tämä trollijankkaus on myös uskomatonta. Luuletteko että kaikki empaattisesti kommentoineet eivät osaa itse ajatella? Ja tarvitsevat trollijankkaajan "valaisemaan" heitä ja opettamaan huomaamaan epäloogisuudet? Mulla on teille uutinen, ei tarvita. Antakaa ihmisten keskustella asiasta rauhassa. Joku vastaavanlaisessa tilanteessa oleva voi jokus googlata tämänkin keskustelun esiin ja etsiä siitä apua. Siinäkään tilanteessa ei paljoa lämmitä omaan erinomaisuuteensa tukehtuvat trollijankkaajat.
[/quote]
Joillekin meistä on myös selvää, että tarina ei ole tosi ja reagoimme sen mukaisesti.
Minulle jäi epäselväksi, miten kukaan voi samanaikaisesti jankata ja tukehtua, mutta ehkä sekin on mielestäsi mahdollista. Kaikenlaista muuta ihmeellistä olet ainakin valmis uskomaan.
Niin kauan kuin jotkut saavat hupinsa palstalaisille valehtelusta, tulen minä ottamaan hupini valehtelijoiden härnäämisestä. Lopetan, kun trollauskin loppuu. Yrityksilläsi syyllistää tai nolata minua, ei ole mitään vaikutusta.
Kyllä te trollihuutelijat nyt olette niillä v*tun salapoliisitaidoillanne ja huippuälykkyydellänne jo todistaneet asian trolliksi! Antakaa meidän tyhmien nyt keskustella asiasta rauhassa.. Etsikää nyt äkkiä lisää trolliketjuja ja laittakaa sinne ylemmyydentuntovihkoonne ylös kuinka monta trollia olettekaan tänään löytäneet! Hankkikaa siis elämä!
Ap:n tilanteesta sen verran, että ei tällainen nyt aivan ainutkertaista ole. Nyt vaan laitat oman elämäsi kuntoon vauvaa varten ja jatkat päättäväisesti eteenpäin. Mikä ikinä onkaan miehen motiivi, ei sitä tarvitse ymmärtää. Tämä on niin väärin sinua ja vauvaa kohtaan, mutta parempi kai nyt kuin myöhemmin?
Ap sinulla on nyt hyvät mahdollisuudet ettei mies todellakaan saa huoltajuutta kun menet turvakotiin ja tilanteesta saadaan mustaa valkoisella. Ole lujana tuollainen saatanan paskakasa mies ei saa saada huoltajuutta!!! :/
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:15"]
Ap sinulla on nyt hyvät mahdollisuudet ettei mies todellakaan saa huoltajuutta kun menet turvakotiin ja tilanteesta saadaan mustaa valkoisella. Ole lujana tuollainen saatanan paskakasa mies ei saa saada huoltajuutta!!! :/
[/quote]
Turhaan kiivailet. Ei tuota miestä tai vauvaa ole olemassakaan, joten ei tietenkään saa huoltajuutta...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"] No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan. [/quote] Kuka voi uskoa tuollaista kehityskulkua? Trollaustarkoitusta varten kehitelty ja tunnereaktion herättämiseen tarkoitettu tilanne. Kuka sanoo viimeisillään raskaana olevalle avopuolisolleen, että jätän sinut ja lähdet aivan heti? Kuka sellaisessa tilanteessa päästää puolisonsa lähtemään töihin? Kuka ei soita sellaiselle puolisolle perään vaan viestittelyillä(!) yrittää selvittää aivan puun takaa yllättänyttä tilannetta? Kuka mies kuvittelee tuollaisessa tilanteessa saavansa vielä syntymättömän lapsen huoltajuuden? Kuka laittaa tuollaisessa tilanteessa laittaa eston puolisolleen, jotta asiasta ei edes voisi keskustella ja rupeaa pakkaamaan tavaroitaan? Kuka sellaisessa tilanteessa kirjoittaa ensimmäistä kertaa koskaan Vauva-lehden palstalle ja jatkaa koko päivän ajan viestittelyään viiden minuutin välein vastaten tuntemattomille ihmisille sellaisiin kysymyksiin kuin että mitä koirasi syövät? Vastaa kaiken lisäksi joihinkin kysymyksiin useamman kerran? Ja kaiken aikaa samanaikaisesti pakkaa jätesäkkeihin tavaroitaan ja hilaa ne viestintänsä välissä autoonsa ja ajaa vanhemmilleen koira mukanaan? Ei kukaan noin toimi, se on kenelle tahansa selvää. Vain trollin mielikuvituksessa jotain tuollaista voi tapahtua. Jotkut ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia, kun nielevät mitä vaan kunhan se on tarpeeksi pöyristyttävää. Siksihän trollaaminen onkin hauskaa. [/quote] Kaikille on varmasti selvää että tarina on aika uskomaton. Mutta tämä trollijankkaus on myös uskomatonta. Luuletteko että kaikki empaattisesti kommentoineet eivät osaa itse ajatella? Ja tarvitsevat trollijankkaajan "valaisemaan" heitä ja opettamaan huomaamaan epäloogisuudet? Mulla on teille uutinen, ei tarvita. Antakaa ihmisten keskustella asiasta rauhassa. Joku vastaavanlaisessa tilanteessa oleva voi jokus googlata tämänkin keskustelun esiin ja etsiä siitä apua. Siinäkään tilanteessa ei paljoa lämmitä omaan erinomaisuuteensa tukehtuvat trollijankkaajat.
[/quote]
Joillekin meistä on myös selvää, että tarina ei ole tosi ja reagoimme sen mukaisesti.
Minulle jäi epäselväksi, miten kukaan voi samanaikaisesti jankata ja tukehtua, mutta ehkä sekin on mielestäsi mahdollista. Kaikenlaista muuta ihmeellistä olet ainakin valmis uskomaan.
Niin kauan kuin jotkut saavat hupinsa palstalaisille valehtelusta, tulen minä ottamaan hupini valehtelijoiden härnäämisestä. Lopetan, kun trollauskin loppuu. Yrityksilläsi syyllistää tai nolata minua, ei ole mitään vaikutusta.
[/quote]
Just, kuule varmaan tällä palstalla on yli puolet avauksista provoja. Menisit taistelemaan johonkin toiseen ketjuun välillä. Ja ota Sancho Panza mukaan.
Helvetti kun ei koko keskustelusta saa selvää tuon yhden floodaajan alias trillihuutelijan kanssa. Ap:lle ja kaikille vastaavassa tilanteessa olleille sympatiat. Voisi nuo miehet pistää munansa solmuun jos eroa suunnittelevat. Käsittämätöntä :(
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"] No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan. [/quote] Kuka voi uskoa tuollaista kehityskulkua? Trollaustarkoitusta varten kehitelty ja tunnereaktion herättämiseen tarkoitettu tilanne. Kuka sanoo viimeisillään raskaana olevalle avopuolisolleen, että jätän sinut ja lähdet aivan heti? Kuka sellaisessa tilanteessa päästää puolisonsa lähtemään töihin? Kuka ei soita sellaiselle puolisolle perään vaan viestittelyillä(!) yrittää selvittää aivan puun takaa yllättänyttä tilannetta? Kuka mies kuvittelee tuollaisessa tilanteessa saavansa vielä syntymättömän lapsen huoltajuuden? Kuka laittaa tuollaisessa tilanteessa laittaa eston puolisolleen, jotta asiasta ei edes voisi keskustella ja rupeaa pakkaamaan tavaroitaan? Kuka sellaisessa tilanteessa kirjoittaa ensimmäistä kertaa koskaan Vauva-lehden palstalle ja jatkaa koko päivän ajan viestittelyään viiden minuutin välein vastaten tuntemattomille ihmisille sellaisiin kysymyksiin kuin että mitä koirasi syövät? Vastaa kaiken lisäksi joihinkin kysymyksiin useamman kerran? Ja kaiken aikaa samanaikaisesti pakkaa jätesäkkeihin tavaroitaan ja hilaa ne viestintänsä välissä autoonsa ja ajaa vanhemmilleen koira mukanaan? Ei kukaan noin toimi, se on kenelle tahansa selvää. Vain trollin mielikuvituksessa jotain tuollaista voi tapahtua. Jotkut ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia, kun nielevät mitä vaan kunhan se on tarpeeksi pöyristyttävää. Siksihän trollaaminen onkin hauskaa. [/quote] Kaikille on varmasti selvää että tarina on aika uskomaton. Mutta tämä trollijankkaus on myös uskomatonta. Luuletteko että kaikki empaattisesti kommentoineet eivät osaa itse ajatella? Ja tarvitsevat trollijankkaajan "valaisemaan" heitä ja opettamaan huomaamaan epäloogisuudet? Mulla on teille uutinen, ei tarvita. Antakaa ihmisten keskustella asiasta rauhassa. Joku vastaavanlaisessa tilanteessa oleva voi jokus googlata tämänkin keskustelun esiin ja etsiä siitä apua. Siinäkään tilanteessa ei paljoa lämmitä omaan erinomaisuuteensa tukehtuvat trollijankkaajat. [/quote] Joillekin meistä on myös selvää, että tarina ei ole tosi ja reagoimme sen mukaisesti. Minulle jäi epäselväksi, miten kukaan voi samanaikaisesti jankata ja tukehtua, mutta ehkä sekin on mielestäsi mahdollista. Kaikenlaista muuta ihmeellistä olet ainakin valmis uskomaan. Niin kauan kuin jotkut saavat hupinsa palstalaisille valehtelusta, tulen minä ottamaan hupini valehtelijoiden härnäämisestä. Lopetan, kun trollauskin loppuu. Yrityksilläsi syyllistää tai nolata minua, ei ole mitään vaikutusta. [/quote] Just, kuule varmaan tällä palstalla on yli puolet avauksista provoja. Menisit taistelemaan johonkin toiseen ketjuun välillä. Ja ota Sancho Panza mukaan.
[/quote]
Kuvitteletko, että koen käyväni jotain taistelua? Luehan mitä kirjoitin. Minähän vain hupailen trollin kustannuksella.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:54"]
[/quote]
[/quote]
Välittäisitkö tuossa tilanteessa pätkääkään siitä, mitä vauva-foorumilaiset ajattelisivat uskottavuudestasi, vai pitäisivätkö sinua trollina? Tuhlaisitko aikaasi lähettelemällä viiden minuutin välein viestejä palstalle, joissa vastailisit useampaan kertaan samoihin kysymyksiin ja kertoisit koiriesi ruokavaliosta? Puhuisitko vain hetken vanhempiesi kanssa muutosta heidän luokseen koirinesi ja omistaisitko koko päivän vauvapalstalaisten kanssa väittelyyn? Rupeasitko todistaaksesi väittämäsi taiteilemaan epäselviä "valokuvatodisteita", että puhut totta? Kaiken aikaa itkisit ja huutaisit ja paiskoisit vaatteita jätesäkkeihin? Miksi sinulle olisi tuollaisessa tilanteessa niin tärkeää, että tuntemattomat ihmiset ottavat sinut tosissasi, eivätkä pidä sinua trollina?
[/quote]
Kyllä. Huomaa, ettet ymmärrä lainkaan niin paljon psykologiasta kuin itse luulet.
Porvoossa ollu taas tapahtumarikas päivä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:20"]
Helvetti kun ei koko keskustelusta saa selvää tuon yhden floodaajan alias trillihuutelijan kanssa. Ap:lle ja kaikille vastaavassa tilanteessa olleille sympatiat. Voisi nuo miehet pistää munansa solmuun jos eroa suunnittelevat. Käsittämätöntä :(
[/quote]
Ei tässä ole mitään keskustelua. Ap. keksii täydennyksiä tarinaansa sitä mukaan kuin jaksaa. Täydennykset ovat aina siihen suuntaan, että trollaus voisi pysyä hengissä.
Hän meni mokaamaan kertomalla, että asuu Kymenlaaksossa mutta torjui sikäläisten avuntarjoukset selittämällä ettei millään uskalla antaa koiraansa vieraan ihmisen hoitoon.
Hän myös mokasi antamalla ymmärtää olevansa edelleen kotonaan, jolloin monet ihmettelivät mitä hän tänne postailee, kun pitäisi muuttoa tehdä. Trollin tiivistetyn aikajanan puitteissa, ap. muuttikin nopsaan vanhempiensa luokse, jotka asuivat kätevästi viiden minuutin päässä. Eivät he sen kauempana olisi voineetkaan asua, koska ap. lähetteli viestejä palstalle sillä taajuudella.
Ap mokasi myös lähettämällä todisteeksi valokuvia, jotka olivat juuri sen näköisiä kuin kuvat olisivat jos joku yrittäisi äkkiä kehittää jostakin todisteita, kun niitä ei oikeasti ole. Ap ei koskaan vastannut miksi oli niin tärkeää todistaa tuntemattomille palstalaisille, että hän ei ole trolli, vaikka tilanne oli pahimmillaan päällä ja hänen piti huutaen ja itkien heittää vaatteita jätesäkkeihin.
Mielenkiintoista kyllä, ap:n tunnekuohusta ei koskaan näkynyt merkkiäkään viesteissään, jotka olivat jatkuvasti rauhallisen selittäviä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:54"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:46"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"] No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan. [/quote] Kuka voi uskoa tuollaista kehityskulkua? Trollaustarkoitusta varten kehitelty ja tunnereaktion herättämiseen tarkoitettu tilanne. Kuka sanoo viimeisillään raskaana olevalle avopuolisolleen, että jätän sinut ja lähdet aivan heti? Kuka sellaisessa tilanteessa päästää puolisonsa lähtemään töihin? Kuka ei soita sellaiselle puolisolle perään vaan viestittelyillä(!) yrittää selvittää aivan puun takaa yllättänyttä tilannetta? Kuka mies kuvittelee tuollaisessa tilanteessa saavansa vielä syntymättömän lapsen huoltajuuden? Kuka laittaa tuollaisessa tilanteessa laittaa eston puolisolleen, jotta asiasta ei edes voisi keskustella ja rupeaa pakkaamaan tavaroitaan? Kuka sellaisessa tilanteessa kirjoittaa ensimmäistä kertaa koskaan Vauva-lehden palstalle ja jatkaa koko päivän ajan viestittelyään viiden minuutin välein vastaten tuntemattomille ihmisille sellaisiin kysymyksiin kuin että mitä koirasi syövät? Vastaa kaiken lisäksi joihinkin kysymyksiin useamman kerran? Ja kaiken aikaa samanaikaisesti pakkaa jätesäkkeihin tavaroitaan ja hilaa ne viestintänsä välissä autoonsa ja ajaa vanhemmilleen koira mukanaan? Ei kukaan noin toimi, se on kenelle tahansa selvää. Vain trollin mielikuvituksessa jotain tuollaista voi tapahtua. Jotkut ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia, kun nielevät mitä vaan kunhan se on tarpeeksi pöyristyttävää. Siksihän trollaaminen onkin hauskaa. [/quote] Aj jaa, eli jättmäiseen ja suremiseen löytyy varamaan AV palstalta ohjekirja. Miten pitäisi reagoida. Jos minulle mies sanoisi että lähde olen nussinut toista, niin lähtisin aivan varmasti. Laittaisin myös eston päälle. Minulle tuo on normaali reaktio. Jokainen käsittelee jättämisen omalla tavalla, mutta ainostaan AV:lla on ohjekijra, soita ja ruikuta perään. En varmaan ruikuttais jos mies olisi noin tehnnyt. Minulla on jotain jota hän haluaa, niin sais kyllä etsiä. Ja ihan varmasti viimeistään kun lapsi on syntynyt saisi virallista postia. [/quote] Välittäisitkö tuossa tilanteessa pätkääkään siitä, mitä vauva-foorumilaiset ajattelisivat uskottavuudestasi, vai pitäisivätkö sinua trollina? Tuhlaisitko aikaasi lähettelemällä viiden minuutin välein viestejä palstalle, joissa vastailisit useampaan kertaan samoihin kysymyksiin ja kertoisit koiriesi ruokavaliosta? Puhuisitko vain hetken vanhempiesi kanssa muutosta heidän luokseen koirinesi ja omistaisitko koko päivän vauvapalstalaisten kanssa väittelyyn? Rupeasitko todistaaksesi väittämäsi taiteilemaan epäselviä "valokuvatodisteita", että puhut totta? Kaiken aikaa itkisit ja huutaisit ja paiskoisit vaatteita jätesäkkeihin? Miksi sinulle olisi tuollaisessa tilanteessa niin tärkeää, että tuntemattomat ihmiset ottavat sinut tosissasi, eivätkä pidä sinua trollina? [/quote] Kyllä. Huomaa, ettet ymmärrä lainkaan niin paljon psykologiasta kuin itse luulet.
[/quote]
Huomaa, ettet koskaan ole ollut avauksen kuvailemassa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:20"]
[/quote]
Ei tässä ole mitään keskustelua. Ap. keksii täydennyksiä tarinaansa sitä mukaan kuin jaksaa. Täydennykset ovat aina siihen suuntaan, että trollaus voisi pysyä hengissä.
Hän meni mokaamaan kertomalla, että asuu Kymenlaaksossa mutta torjui sikäläisten avuntarjoukset selittämällä ettei millään uskalla antaa koiraansa vieraan ihmisen hoitoon.
Hän myös mokasi antamalla ymmärtää olevansa edelleen kotonaan, jolloin monet ihmettelivät mitä hän tänne postailee, kun pitäisi muuttoa tehdä. Trollin tiivistetyn aikajanan puitteissa, ap. muuttikin nopsaan vanhempiensa luokse, jotka asuivat kätevästi viiden minuutin päässä. Eivät he sen kauempana olisi voineetkaan asua, koska ap. lähetteli viestejä palstalle sillä taajuudella.
Ap mokasi myös lähettämällä todisteeksi valokuvia, jotka olivat juuri sen näköisiä kuin kuvat olisivat jos joku yrittäisi äkkiä kehittää jostakin todisteita, kun niitä ei oikeasti ole. Ap ei koskaan vastannut miksi oli niin tärkeää todistaa tuntemattomille palstalaisille, että hän ei ole trolli, vaikka tilanne oli pahimmillaan päällä ja hänen piti huutaen ja itkien heittää vaatteita jätesäkkeihin.
Mielenkiintoista kyllä, ap:n tunnekuohusta ei koskaan näkynyt merkkiäkään viesteissään, jotka olivat jatkuvasti rauhallisen selittäviä.
[/quote]
Oletko varma, ettei tämä johdu siitä että olet sosiopaatti?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:54"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:46"] [quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"] No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan. [/quote] Kuka voi uskoa tuollaista kehityskulkua? Trollaustarkoitusta varten kehitelty ja tunnereaktion herättämiseen tarkoitettu tilanne. Kuka sanoo viimeisillään raskaana olevalle avopuolisolleen, että jätän sinut ja lähdet aivan heti? Kuka sellaisessa tilanteessa päästää puolisonsa lähtemään töihin? Kuka ei soita sellaiselle puolisolle perään vaan viestittelyillä(!) yrittää selvittää aivan puun takaa yllättänyttä tilannetta? Kuka mies kuvittelee tuollaisessa tilanteessa saavansa vielä syntymättömän lapsen huoltajuuden? Kuka laittaa tuollaisessa tilanteessa laittaa eston puolisolleen, jotta asiasta ei edes voisi keskustella ja rupeaa pakkaamaan tavaroitaan? Kuka sellaisessa tilanteessa kirjoittaa ensimmäistä kertaa koskaan Vauva-lehden palstalle ja jatkaa koko päivän ajan viestittelyään viiden minuutin välein vastaten tuntemattomille ihmisille sellaisiin kysymyksiin kuin että mitä koirasi syövät? Vastaa kaiken lisäksi joihinkin kysymyksiin useamman kerran? Ja kaiken aikaa samanaikaisesti pakkaa jätesäkkeihin tavaroitaan ja hilaa ne viestintänsä välissä autoonsa ja ajaa vanhemmilleen koira mukanaan? Ei kukaan noin toimi, se on kenelle tahansa selvää. Vain trollin mielikuvituksessa jotain tuollaista voi tapahtua. Jotkut ihmiset ovat kyllä herkkäuskoisia, kun nielevät mitä vaan kunhan se on tarpeeksi pöyristyttävää. Siksihän trollaaminen onkin hauskaa. [/quote] Aj jaa, eli jättmäiseen ja suremiseen löytyy varamaan AV palstalta ohjekirja. Miten pitäisi reagoida. Jos minulle mies sanoisi että lähde olen nussinut toista, niin lähtisin aivan varmasti. Laittaisin myös eston päälle. Minulle tuo on normaali reaktio. Jokainen käsittelee jättämisen omalla tavalla, mutta ainostaan AV:lla on ohjekijra, soita ja ruikuta perään. En varmaan ruikuttais jos mies olisi noin tehnnyt. Minulla on jotain jota hän haluaa, niin sais kyllä etsiä. Ja ihan varmasti viimeistään kun lapsi on syntynyt saisi virallista postia. [/quote] Välittäisitkö tuossa tilanteessa pätkääkään siitä, mitä vauva-foorumilaiset ajattelisivat uskottavuudestasi, vai pitäisivätkö sinua trollina? Tuhlaisitko aikaasi lähettelemällä viiden minuutin välein viestejä palstalle, joissa vastailisit useampaan kertaan samoihin kysymyksiin ja kertoisit koiriesi ruokavaliosta? Puhuisitko vain hetken vanhempiesi kanssa muutosta heidän luokseen koirinesi ja omistaisitko koko päivän vauvapalstalaisten kanssa väittelyyn? Rupeasitko todistaaksesi väittämäsi taiteilemaan epäselviä "valokuvatodisteita", että puhut totta? Kaiken aikaa itkisit ja huutaisit ja paiskoisit vaatteita jätesäkkeihin? Miksi sinulle olisi tuollaisessa tilanteessa niin tärkeää, että tuntemattomat ihmiset ottavat sinut tosissasi, eivätkä pidä sinua trollina? [/quote] Kyllä. Huomaa, ettet ymmärrä lainkaan niin paljon psykologiasta kuin itse luulet.
[/quote]
Huomaa, ettet koskaan ole ollut avauksen kuvailemassa tilanteessa.
[/quote]
Koska minä ja kaikki palstan ihmiset ovat trolleja?
[/quote]