Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeisillään raskaana, mies heitti pihalle

Vierailija
27.04.2015 |

Noniin tähän on nyt tultu. Itse olen viimeisillään raskaana ja mies on löytänyt toisen naisen ja käski minun "painua vittuun". Tänään. Nyt heti. Mulla on tilillä 200 euroa rahaa ja arvoton auto, sen lisäksibei mitään muuta omaisuutta. Lisäksi on koira, mikä tarkoittaa sitä etten voi mennä vanhemmillenikaan evakkoon. Ystäviä mulla ei ole. Mitä h*lvettiä minä nyt teen? Mies pääsee 16 töistä ja siihen mennessä on pitänyt lähteä. Oon ihan rikkipoikki raskaudesta muutenkin ja nyt tämä...

Kommentit (454)

Vierailija
281/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oelt opiskellut tai onko sinulla jokin koulutus? Saatko helposti alasi töitä?

Vierailija
282/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:19"]

Ap kirjoittanut monet näistä 'tsemppiä ap!'-viesteistä, mm. sen terveisin N22. Ja siinä ap oli toisaalta rehellisimmillään koska on nainen ja iältään 18-22

[/quote]

Hei äläpäs nyt sotke minun kirjoittamaa kommenttia ap:n teksteihin! Jopas on tosiaa vainoharhaista porukkaa liikentees.  Se N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te käytte kuin sika limppuun kiinni aptra kohtaan? Käsi sydämellä kuinka minella teistä on säästössä tonnien edestä rahaa jos nyt puoliso päättää yks kaks näin raadollisesti heittää pihalle? Oikeesti!

Ap, missä on sun viha? Miten reagoit kun sait kuulla? Kauanko miehelläsi on ollut suhde? Toivon todella että pääset pian pois. Mua suututtaa sun puolesta aivan törkeästi ja antaisin sinuna miehen kuulla kunniansa, sukua ja tstäviään myöten. Toi on törkeetä

Vierailija
284/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää koskaan sanattomaksi ja sekö on trollin merkki? Ei mulla ole vastausta siihen, miksi mies löysi toisen naisen. 

[/quote]

:-)  Voi tätä meidän trollityttöstämme. Ensin minä huomioin, että trollimme ei koskaan jää sanattomaksi. Muutamaa minuuttia myöhemmin trollimme hoksaa kuinkas ollakaan kirjoittaa ensimmäisen viestinsä, jossa hän ei tiedä jotain. Sen jälkeen hän vastaa minulle ja alleviivaa, että huomioni on väärä koska hän huomioni jälkeen kertoi ettei jotain tiennyt.

Olet sinä kyllä aikamoinen säheltäjä yrittäessäsi pitää trollaustasi kasassa.

Vierailija
285/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt yleensä ihmiset vapaa-aikoinaan tekevät. Itse kun en käy töissä, niin huolehdin siivoamisesta, pyykeistä, tiskeistä ja ruuista. Lisäksi koiran kanssa ulkoilut ja muut. Lisäksi oman jaksamisen mukaan remonttia.

Vierailija
286/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:55"]

Anonyymilla palstalla ei ole mitään väliä loppupeleistä onko tarina totta vai ei, koskaan et voi olla asiasta varma kuitenkaan. 

[/quote]

Sinua ei häiritse, jos sinulle valehdellaan. Salli nyt kuitenkin meidän muiden suhtautua siihen toisin.

[/quote]

Sulle mitään valehdella. Jätä lukematta ne jutut, joiden epäilet olevan valetta ja anna meidän muiden keskustella rauhassa.

Vierailija
287/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:21"]

En jää koskaan sanattomaksi ja sekö on trollin merkki? Ei mulla ole vastausta siihen, miksi mies löysi toisen naisen. Ystävät ovat jääneet, kun muuttivat toisille paikkakunnille ja tiet erkanivat ihan erilaisten elämäntyylienkin takia. Itse en halua ryypätä ja rellestää joka viikonloppu ja siihen päälle vielä raskaus, niin eipä mulle ketään jäänyt tueksi. Ystäviä vai kavereita? Eivät tainneet ihan aitoja ystäviä sitten ollakkaan. Mun ei tarvi kenestäkään "tehdä kusipäätä", mun mielestä mies teki sen ihan itse oma-aloitteisesti. Asiat olen kyllä sotkenut luottamalla toiseen sokeasti. Nyt niitä täytyy korjailla ja oppi meni perille kyllä kantapään kautta. Huomenna siis soittoa sinne sossuun ja asuntohakemukset ja muut menemään sen kautta.

[/quote]

Muutit toiselle paikkakunnalle? Sinähän asut vanhepiesi kanssa samalla paikkakunnalla! Kuinka vanha olet?

[/quote] Muuttivat -> ystävät muuttivat. Jopa minä hermostun jo nyt tuolle trollaaja huutajalle. Kun miehni vuosia sitten hävisi kuin pieru saharaan ja jätti minut yksin kahden lapsen kanssa, niin istuin tosiaan netissä koko illan. Koska ei ollut ketään jonka kanssa keskustella asiasta. Istuin yksin pimeässä ja luin muita jättämis tarinoita. ymmärrän AP:ta, tämä on jotain jota hän voi tehdä. Koska jos ei tee mitään niin kävelisi vain ympyrää. Hän hoiti yhden jutun tänään, se riittää kriisitilanteessa. Sitten vaikka yksi asia kerralla, niin saa asiat hoidettua. Jos tämä on AP hyvä keino ja auttaa, niin miksi hän ei sais tänne kirjoitella.

Vierailija
288/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:21"]

En tosiaan kirjoittanut yhtäkään tsemppiviestiä enkä edes sitä n22 viestiä. Mihin helvettiin tän tarinan pitäisi kulkea? Mitä mun pitäis tehdä, että oon ansainnu olla tällä palstalla?

[/quote]

Trollauksessa on oltava tunnelataus mukana, joka kirvoittaisi tunnepitoisia kommentteja. Avauksessasi sellainen oli, kun viimeisillään raskaana oleva nainen yht'äkkiä yllättäen ajettiin pois kotoaan. Ongelma on siinä, että olet kuljettanut trollaustasi eteenpäin niin köpelökouraisen taitamattomasti, että olet nyt tunneköyhässä suvannossa, josta et tunnepitoisia reaktioita saa irti. Ellet äkkiä keksi jotain, on tämä trollauksesi kuollut. Meille sinulle naureskelijoille ärhentely ja viattomuuden julistaminen ei nyt oikein auta, et sillä pidä trollaustasi kasassa.

Vierailija
289/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan.

Vierailija
290/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:55"]

Anonyymilla palstalla ei ole mitään väliä loppupeleistä onko tarina totta vai ei, koskaan et voi olla asiasta varma kuitenkaan. 

[/quote]

Sinua ei häiritse, jos sinulle valehdellaan. Salli nyt kuitenkin meidän muiden suhtautua siihen toisin.

[/quote]

Sulle mitään valehdella. Jätä lukematta ne jutut, joiden epäilet olevan valetta ja anna meidän muiden keskustella rauhassa.

[/quote]

Paljon hauskempaa on härnätä trollia ja pakottaa hänet muuttamaan juonenkuvioitaan. Luuletko, että tämä trollimme ei olisi yht'äkkiä kaiken viestittelyn lomassa, keksinyt siirtyä vanhempiensa luokse viiden minuutin päähän, ellei hänen käyttäytymistään olisi kritisoitu niin epäjohdonmukaiseksi?

Vierailija
291/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että miehen pettäminen ja pihalle heittäminen on sun mielestä tylsä tarina, josta et jaksa kiinnostua. Sittenhän voit suksia vaikka ihan just sinne. Tää on mun elämä tällä hetkellä. Jos se ei saa sun internetkyrpääsi kovaksi niin valitettavasti sun ei auta kun lukea jotain muuta ketjua.

Vierailija
292/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minnehän muualle mun olisi pitänyt siirtyä jos ei nyt vanhemmatkaan kelpaa? Se oli kysymysmerkkinä koirien takia, mut päätettiin sinnitellä se pari päivää, ettäcsaa asiat rullaamaan.

Vierailija
293/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:33"]

No tottakai pillahdin itkuun kun mies asiasta ilmoitti. Lähti sitten heti töihin ja sanoi et mun pitää lähteä. Viesteiltiin asiasta ja kyselin syytä ja kaikkea mitä mieleen tuli. Mies hyvin huonosti vastasi mihinkään muuhun, kuin että suhde ollut jo joitakin kuukausia ja että nainen tietää tilanteen. Sanoi myös hakevansa huoltajuutta. Sen jälkeen estin hänet ja otan estot pois kun ite pystyn keskustelemaan asiasta yhtään järkevästi. Olen aamun pakatessa kiljunut ja huutanut ja paiskonu vaatteita jätesäkkeihin. Nyt yritän olla kylmän viileä miestä kohtaan.

[/quote]

Hahhahhaaa! Voi sinua trollitartamme. Vähän myöhäistä koettaa maalata millaisessa tunnekuohussa olet ollut, kun olet viiden minuutin välein postannut koko päivän tähän ketjuun ihan rauhallisia viestejä...  :-P

Vierailija
294/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, raukka pieni ihan sokissa. Ei voi muuta sanoa kuin että huh mikä mies ja huh mikä uusi naisystävä. Siis voi elämä mikä urpo sun mies, vehdannu noin sun selän takana. Oletko pystynyt puhumaan kellekään? Voisiko sun miehen vahemmat tulla apuun, ottaa vastuuta urpon miehesi sijasta. Siis miten ihminen kehtaa?!? En ymmärrä. Iso hali

Vierailija
295/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:21"]

En tosiaan kirjoittanut yhtäkään tsemppiviestiä enkä edes sitä n22 viestiä. Mihin helvettiin tän tarinan pitäisi kulkea? Mitä mun pitäis tehdä, että oon ansainnu olla tällä palstalla?

[/quote]

Trollauksessa on oltava tunnelataus mukana, joka kirvoittaisi tunnepitoisia kommentteja. Avauksessasi sellainen oli, kun viimeisillään raskaana oleva nainen yht'äkkiä yllättäen ajettiin pois kotoaan. Ongelma on siinä, että olet kuljettanut trollaustasi eteenpäin niin köpelökouraisen taitamattomasti, että olet nyt tunneköyhässä suvannossa, josta et tunnepitoisia reaktioita saa irti. Ellet äkkiä keksi jotain, on tämä trollauksesi kuollut. Meille sinulle naureskelijoille ärhentely ja viattomuuden julistaminen ei nyt oikein auta, et sillä pidä trollaustasi kasassa.
[/quote]

Hirveästi näyttää sinua tämä tarina kuitenkin kiinnostavan, kun jaksat ketjussa roikkua?

Ap, ignooraa tuo sekopää kokonaan, ei sun tarvii sille selittää mitään. Tsemppiä sulle!

Ohis.

Vierailija
296/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:52"]

Tässä samalla kinatessa purkamaan mun aggressioita. Pääsen ajattelemaan jotain muuta, kitisemään typeristä asiaankuulumattomista asioista. Vanhemmat kun pääsee töistä, niin rupean sitten purkamaan tunteita heille.

[/quote]

Sä et tunne mitään tunteita, älä nyt selitä. Ihan hienosti voisit tunteita tännekin purkaa, anonyyminä, kun kerran aloituksenkin kehtasit tehdä, jos kuvittelet meidän uskovan, että sulla niitä on. 

[/quote]

Oli tämä aloitus provo tai ei, niin tätä kommenttia saisit hävetä. Mikä sinä olet kertomaan toiselle onko hänellä tunteita tai ei, ja minkälaisia? Kommenttisi todistaa että sinulla on itselläsi pahoja ongelmia, pahoittelen sitä. Toivottavasti saat apua ja tukea.

[/quote]

No, entä jos keskustelemme samantyyppisen ihmisen kuin Oulun vauvasurmaaja kanssa?  En mä ainakaan halua ruokkia sellaisten fantasioita.

[/quote]

Nyt oikeasti! Mitä helvettiä.

Vierailija
297/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:36"]

Olen pahoillani, että miehen pettäminen ja pihalle heittäminen on sun mielestä tylsä tarina, josta et jaksa kiinnostua. Sittenhän voit suksia vaikka ihan just sinne. Tää on mun elämä tällä hetkellä. Jos se ei saa sun internetkyrpääsi kovaksi niin valitettavasti sun ei auta kun lukea jotain muuta ketjua.

[/quote]

Hahhahhaaa! Voi kun trollia harmittaa, kun huonoa trollaustaan pilkataan. Koeta nyt saada tarinaasi jotain liikettä. Käytöksesi on tilanteessasi niin epäuskottavaa, että ei tässä ole oikein trollauksen aineksia.

Vierailija
298/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mun siis pitänyt jokaikinen kyynel ja ahdistus tänne kirjoittaa hirveänä romaanina Ja kaunokirjoituksena, että mun elämä ois teille tarpeeks uskottava?

Vierailija
299/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 15:21"] En tosiaan kirjoittanut yhtäkään tsemppiviestiä enkä edes sitä n22 viestiä. Mihin helvettiin tän tarinan pitäisi kulkea? Mitä mun pitäis tehdä, että oon ansainnu olla tällä palstalla? [/quote] Trollauksessa on oltava tunnelataus mukana, joka kirvoittaisi tunnepitoisia kommentteja. Avauksessasi sellainen oli, kun viimeisillään raskaana oleva nainen yht'äkkiä yllättäen ajettiin pois kotoaan. Ongelma on siinä, että olet kuljettanut trollaustasi eteenpäin niin köpelökouraisen taitamattomasti, että olet nyt tunneköyhässä suvannossa, josta et tunnepitoisia reaktioita saa irti. Ellet äkkiä keksi jotain, on tämä trollauksesi kuollut. Meille sinulle naureskelijoille ärhentely ja viattomuuden julistaminen ei nyt oikein auta, et sillä pidä trollaustasi kasassa. [/quote] Hirveästi näyttää sinua tämä tarina kuitenkin kiinnostavan, kun jaksat ketjussa roikkua? Ap, ignooraa tuo sekopää kokonaan, ei sun tarvii sille selittää mitään. Tsemppiä sulle! Ohis.

[/quote]

Minua kiinnostaa trollin kiemurtelu ja tarinan paikkausyritykset. Tarina itsessään on jo kuollut, ei kulje mihinkään ennen kuin mies tai vanhemmat ovat tulleet töistä. Tästä trollauksesta on nyt kadonnut kaikki tunnejännite.

Vierailija
300/454 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 11:38"]

Että mua raivostuttaa tällaiset ihmiset, jotka tulee vain kommentoimaan, että oma on syys kun et oo huolehtinut ehkäisystä ja huolehtinut raha-asioista. Kyllä kaikki tekee joskus elämässään virheratkaisuja ja yllättäviä tilanteita sattuu. Ap ei todellakaan tarvitse tommoisia kommentteja tässä tilanteessa, hätä on muutenkin tarpeeksi suuri. Hienoa, että jotkut pystyvät ja ovat konkreettisesti valmiita auttamaan.

[/quote]

Tehkää niitä virhevalintoja, mutta älkää hemmetti soikoon sotkeko niihin viattomia ja syntymättömiä lapsia!  Ei oikeasti voi olla liikaa vaadittu aikuiselta ihmiseltä säästää sivuun edes takuuvuokran verran rahaa. Sitä kutsutaan aikuisuudeksi ja vastuullisuudeksi. 

Missä tällaisia ihmisiä kasvaa? Eikö teille kaikille ole lapsuudenkodeissa opetettu, että jonkinlainen alkeellinen puskuri pitää olla. 

Ap:lla oli vielä loistotilaisuus säästää sellainen. Hän on asunut ilman vuokran- tai lainanmaksua vuoden ajan ja käynyt siitä töissä 9kk! Jos tätä keskustelua nyt lukee joku, jolle omat vanhemmat eivät ole alkeellisimpia asioita opettaneet, niin oppikoon nyt. Pieni puskuri pitää jokaisella olla tilillä. Oli se sitten takuuvuokraa, rikkinäistä pesukonetta tai mitä vaan ennalta arvaamatonta katastrofia varten!

[/quote]

Itse ainakin koen jotenkin huijaavani miestäni, kun olen kerännyt tililleni pientä vararahastoa. En tiedä mistä se johtuu, koska oma järkeni kuitenkin sanoo, että vararahasto pitää olla. Miehen mielestä kaikki on tässä elämässä yhteistä tai hänen, siksi kai jokin oman omaisuuden kerääminen itselleni tuntuu jotenkin väärältä. Nyt kun luen tätä, ei se ole, vaan kauhistuttaa tämä asetelma. Ja hei, olen fiksuksi ja maalaisjärkiseksi kutsuttu, akateemisesti koulutettu. Ällissä ei pitäisi siis olla vikaa. Olen vain niin toivottoman sinisilmäinen ja kokematon, että kaikki on mennyt läpi. Ymmärrän ap:ta, noin vain voi käydä, kun luottaa siihen lähimpään ihmiseen. Jos tämä viestiketju on totta, toivotan vain tsemppiä ja voimia!
[/quote]
Hyvät naiset! Älkää nyt ihmeessä koskaan luottako sini silmäisesti että joku muu pitää teistä huolen. Tuo on niin tyypillistä että nainen maksaa ruuan ja muut kulutustarvikkeet, lasten vaatteet ynm. joista ei ajan kanssa jää mitään käteen. Mies makselee tai ainakin ottaa kuitit nimelleen isommista hankinnoista, autosta, huonekaluista, asunnosta. Ja eron hetkellä miten käykään avoliitossa? Kaikki oikea omaisuus on miehen nimissä ja naisen tulot on syöty. Jos suostuu jäämään "kotirouvaksi" on syytä sopia mihen kanssa raha-asiat tarkkaan. Miten kotivuodet korvataan naisen eläkkeeseen, kuka maksaa mitäkin jne. Asioiden läpikäyminen ja sopiminen ei ole tärkeää ainoastaan mahdollisen eron kannalta, voihan käydä myös niin että perheen pääelättäjä kuolee. Aina täytyy tietää miten elättää itsensä jos jää omilleen. Ja muistaa että taloudellinen valta vaikuttaa myös parisuhteen dynamiikkaan. Älkää jääkö toisen armoille, vaikka se mies olisi kuinka ihana tahansa!

Ketju on lukittu.