Mistä wt-asiasta pidät (salaa)?
Peukku ylös: tykkäät
Peukku alas: et tykkää
Minä aloitan:
Karaoke
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:25"]Tatuoinnit [/quote] Ei tatuoinnit ole wt. Tribaali- ja tähtitatuoinnit yms kukat ja muut taas on.
[/quote]
Tatuointi naisella varsinkin on aina automaattisesti wt, oli kuvio tai paikka mikä hyvänsä.
Aloitus paljastaa nykynaisten pinnallisuuden. Asioista täytyy tykätä "salaa" jotta näyttäisi ulospäin joltakin mitä vaaditaan, mutta itse ei todellisuudessa ole.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:14"]Käyttää ketä-sanaa väärin. Ketä se on? Ketä maalainen se on? Ketä muu muka. yms. [/quote] käytä ketä sanaa sittenku ymmärrät itse edes.miten sitä käytetään:), ketä se.on.on aivan oikein sanottu. t turkulainen:)
[/quote]
saatiinhan tänne tosikko. yllättäen turusta.
Vanhalla autonromulla ajo vm. <2000.
Lidlin vaippojen käyttö vauvalla.
Julkisilla paikoilla liikkuminen vanhoissa kulahtaneissa collegehousuissa, joissa on elämää suuremmat polvipussit. Irtopisteet auringon haalistamasta mainoslippiksestä.
Pallien kaivelu julkisilla paikoilla.
Tyhmät av-WT:t ei edes tiedä mikä on WT. Nuohan on ihan normaaleja junttien puuhia. Mielestäni juntti on eriasia kuin WT.
Oma junttipuuhani: Kiroilu, vittu.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:01"]
Tyhmät av-WT:t ei edes tiedä mikä on WT. Nuohan on ihan normaaleja junttien puuhia. Mielestäni juntti on eriasia kuin WT.
Oma junttipuuhani: Kiroilu, vittu.
[/quote]
The main difference is that "redneck," "cracker", "Okie", and "hillbilly" emphasize that a person is poor and uneducated and comes from the backwoods with little awareness of the modern world, while "White trash" emphasizes the person's moral failings.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:27"]
Valkoinen sisustus
[/quote]
Ei valkoinen sisustus ole wt. Pyökin väriset tv-alttarit, mustat, muhkeat nahkasohvat ja "räväkän" väriset seinät ovat.
[/quote]
Pöh. Valkoinen sisustus on nykyään niin yleinen klisee että se on perinyt wt-aseman mustilta nahkasohvilta. Olihan tästä aiemminkin keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:27"] Valkoinen sisustus [/quote] Ei valkoinen sisustus ole wt. Pyökin väriset tv-alttarit, mustat, muhkeat nahkasohvat ja "räväkän" väriset seinät ovat. [/quote] Pöh. Valkoinen sisustus on nykyään niin yleinen klisee että se on perinyt wt-aseman mustilta nahkasohvilta. Olihan tästä aiemminkin keskustelua.
[/quote]
Valkoinen sisustus on fitnessin ohella AMK-WT:n tunnusmerkki.
Seiska-lehden lukeminen, jopa tilaaminen
Huppareissa ja verkkareissa haahuilu, kuviona mielellään jotain pelaajanumeroita tms.
Voisin pyöriä joskus näissä Helsingin keskustassa, jos ei pidettäisi narkkarina tms. Olen siis akateeminen aikuinen kantakaupunkilainen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:25"]Tatuoinnit
[/quote]
Ei tatuoinnit ole wt. Tribaali- ja tähtitatuoinnit yms kukat ja muut taas on.
[/quote]
Heh. Mulla on fiikus ja ruusu peitekuvana, kun teloin jalkani tatuoinnin päältä ja jäljelle jäi rumat arvet ja alkuperäisestä tatuoinnista rippeet. :D
LÄWÄRIT!