Mistä wt-asiasta pidät (salaa)?
Peukku ylös: tykkäät
Peukku alas: et tykkää
Minä aloitan:
Karaoke
Kommentit (157)
Viikko isällä viikko äidillä systeemistä :D En tiedä oisko musta siihen loppujenlopuksi, mutta tekis kyl gutaa olla joskus lapsista viikko erossa!!!
Ei ihme että ihmiset eroaa ku tuo tyyli on nykyään niin helppo ottaa käyttöön..
Ostan kirsikkatomaattini lidlistä maksaa vain 50 centtiä paketti. Kerron kavereilleni että ostin k-marketista 6euron luomutomaatteja.
Itse syön rauhoittavia lääkkeitä kun ahdistaa työmäärä, itkevät lapset tai vaikka taloustilanne. Tai jos on miehen kanssa riitaa.
Tosin lääkkeeni saan ihan apteekista, mutta kuitenkin pidän tuota aika wtnä. Pärjäisin ilmankin, mutta niistä tulee niin kiva olo.
Sössötys.
Kaksinaamaisuus.
"Olen viisas, sä oot tyhmä" - todistelusta. Vittu ku itekii kehtais huudella kaikille ja ylistää itseään, näyttäisin varmaan VieläkiN paremmalta ;---------)
Ugg:sit - niin rumat ja teinit, epäkäytännölliset, mutta varmasti mukavat :D
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:26"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:25"]Tatuoinnit [/quote] Ei tatuoinnit ole wt. Tribaali- ja tähtitatuoinnit yms kukat ja muut taas on. [/quote]Tatuoinnin ovat WT:tä riippumatta mitä asiasta yritetään teeskennellä. Taisit juuri paljastaa itsellesi muiden lisäksi, että olet sisäisesti ehta WT? [/quote] Olen mielelläni ihan julkisestikin wt jos ihan tosi kaikki tatuoinnit on merkki siitä. Itselläni ei ole, mutta kyllä sitä tunnistaa wt-tatuoinnin ja ei-wt:n.
[/quote]
Muunmuassa minun ulkomaisilla satoja tonneja tienaavilla toimitusjohtajatasoisilla tuttavilla on tatuointeja, ja he ovat kaikkea muuta kuin WT. Hyvin kultturelleja ja koulutettuja. Ulkomaillakin jonkin näköisiä tatuointeja on jo kaikilla ja olet outo tapaus jos sinulla ei ole mitään, idea on vaan siinä että millaisia ottaa ja että pysyykö yhtenäisessä teemassa. Jos kroppaan lätkii sekalaista kuvaa sinne sun tänne ja korostaa niitä pukeutumalla halpoihin tekokuiturättehin, niin se on WT. Jos ne on harkittuja kuvia ja peitettävissä virallisia tilaisuuksia varten niin eivät ole WT.
[/quote]
Ai oikein ulkomailla olet outo tapaus jos sinulla ei ole tatuointeja. Hih ja heh:D Tämä oli ehkä wt:mäisin kommentti pitkään aikaan. Heh:D Vallan hienoja ne sun satojatuhansia tienaavat toimitusjohtajatasoiset kaverit kans :D
Irtosuhteet täysin tuntemattomien ihmisten kanssa.
Ei tietenkään nyt enää kun olen fiini frouva, mutta silloin josukus.. aah, sitä huumaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:02"]Bentsojen käyttö krapulaan (erittäin harvoin tosin).
[/quote]
Mitä on bentsot?
[/quote]
Onko tosiaan vaikee kattoo googlest?
Vihreävassarit, jotka ovat joko rikkaita tai sitten täysin yhteiskuntakelvottomia.
Omakotitalot, makaroni ja amfetamiini.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:25"]
X-tra siideri
[/quote]
Ihan avoimesti. HK:n eineslihapullat ja hampparit. Harvinaista herkkua.
Asuntovaunuista