Mistä wt-asiasta pidät (salaa)?
Peukku ylös: tykkäät
Peukku alas: et tykkää
Minä aloitan:
Karaoke
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:25"]Tatuoinnit [/quote] Ei tatuoinnit ole wt. Tribaali- ja tähtitatuoinnit yms kukat ja muut taas on.
[/quote]Tatuoinnin ovat WT:tä riippumatta mitä asiasta yritetään teeskennellä. Taisit juuri paljastaa itsellesi muiden lisäksi, että olet sisäisesti ehta WT?
[/quote]
Olen mielelläni ihan julkisestikin wt jos ihan tosi kaikki tatuoinnit on merkki siitä. Itselläni ei ole, mutta kyllä sitä tunnistaa wt-tatuoinnin ja ei-wt:n.
Keskustelkaa wt-ominaisuuksista tarkemmin muualla, pidetään ketju simppelinä.
Pakettimatkat.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:46"]
Lenkkimakkaran syöminen kylmiltään paljaassa kädessä pitäen ja siitä pureskellen (sinapilla).
[/quote]
Olin juuri tulossa kirjoittamaan tämän. :-) Edellisestä makkaransyönnistä on jo tosin aikaa useampi vuosi, en ole edes muistanut tuota herkkua. Ehkä teen ensi viikolla makkarakeittoa ja säästän pienen palan makkaraa itselleni sinapin kanssa syötäväksi!
peltojen kauppakeskukset ja isot ostarit
Bentsojen käyttö krapulaan (erittäin harvoin tosin).
Huoltoasemaketjulla syömisestä. Ihan tosi. Tasalaatuista ruokaa ja kymmeniä vessakoppeja. Mitä sitä muuta pysähdyksellä kaipaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:02"]Bentsojen käyttö krapulaan (erittäin harvoin tosin).
[/quote]
Mitä on bentsot?
Maakuntakeskuksista, radanvarsikaupungeista. Kouvola, Iisalmi,... u name it. Tulee heti mieleen 80-luvun tunnelma, lapsuus.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:02"]Bentsojen käyttö krapulaan (erittäin harvoin tosin). [/quote] Mitä on bentsot?
[/quote]
Rauhoittavia lääkkeitä.
Käyttää ketä-sanaa väärin. Ketä se on? Ketä maalainen se on? Ketä muu muka. yms.
Eikö kukaan pidä risteilyistä ees salaa
Crocseista. Ne on niin hyvät jalassa, helvetin rumat tosin.