Tia Kiurun lapsen nimi Rigel..
Rigel, aika erikoinen.
https://instagram.com/p/18nYyrjq0Y/
Näyttää muuten Tia nätiltä tuossa kuvasssa, mutta mitä mieltä ootte nimestä? :)
Kommentit (64)
Kiva nimi , joskin erikoinen. :) En kyllä ymmärrä miksi vauvan naama on sutattu..
Onpa ruma nimi. Tulee mieleen Kaunareiden Ridge. Mutta tuommoiselta tyrkyltä ei voi odottaakkaan että antaa lapsellensa kauniin nimen
Tulee mieleen Ridgen ja rinkelin risteytys
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:26"]
Minusta aika kaunis, hieman epätyypillinen nimi. Näin maallikolle tulee fysiikkavibat koska Rigel on yksi tähti. Plussaa siitä, koska fysiikka on ihanaa, ainakin minun mielestäni.
[/quote]
Itselleni taas fysiikkavibat on miinusta :D koska hyi, kaavoja ja laskuja. En koskaan oppinut. Miksi muuten olet maallikko fysiikan suhteen jos se on sinusta ihanaa ? :D
Itse nimestä, pidän heleästä I-E yhdistelmästä, ja L lopussa on kauniin ja naisellisen kuuloinen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:31"]Kiva nimi , joskin erikoinen. :) En kyllä ymmärrä miksi vauvan naama on sutattu..
[/quote]
Aika monethan eivät halua lastensa kuvia nettiin, josta niitä ei koskaan saa pois.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:31"]Kiva nimi , joskin erikoinen. :) En kyllä ymmärrä miksi vauvan naama on sutattu..
[/quote]
Varmaan siksi ettei halua lapsensa kuvia nettiin. :)
Kuka tuo on? hirvee kolttu tuossa kuvassa. Valkoinen mekko ja mustat sukkikset, aika kamala yhdistelmä. Onko se muotia?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:31"]Kiva nimi , joskin erikoinen. :) En kyllä ymmärrä miksi vauvan naama on sutattu.. [/quote] Varmaan siksi ettei halua lapsensa kuvia nettiin. :)
[/quote]
No onhan tuolla lapsen kuvia insta täynnä. Mitä se naaman suttaaminen hyödyttää?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:37"]Kuka vauvan isä on?
[/quote]
No joku mies. Kuvia löytyy instasta..
https://instagram.com/p/18nm3Rjq07/
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:26"]
Minusta aika kaunis, hieman epätyypillinen nimi. Näin maallikolle tulee fysiikkavibat koska Rigel on yksi tähti. Plussaa siitä, koska fysiikka on ihanaa, ainakin minun mielestäni.
[/quote]
Itselleni taas fysiikkavibat on miinusta :D koska hyi, kaavoja ja laskuja. En koskaan oppinut. Miksi muuten olet maallikko fysiikan suhteen jos se on sinusta ihanaa ? :D
[/quote]
Koska olen vasta lukiossa. Olen tosin vanhempien mukaan wannabe-fyysikko.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:36"]
Kas kun ei Riesen.
[/quote] Tai RIESA sitähän ne isompana on`?
Heti tuli eka väärinymmärtäjä kun kommentoi, että Riger... varmaan tota se tulee olemaan, saa tavata lapsen nimeä jokaiselle. Ja lausuminen vielä, onko se nyt rigel, raigel, raizel, rizel...joo on erikoinen :D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:37"]Kuka vauvan isä on?
[/quote]
Olisko vaikka Tian aviomies? :D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:37"]Kuka vauvan isä on?
[/quote]
No joku mies. Kuvia löytyy instasta..
https://instagram.com/p/18nm3Rjq07/
[/quote]
Mies?! Eikä
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:37"]Kuka vauvan isä on?
[/quote]
Olisko vaikka Tian aviomies? :D
[/quote]
Voi vittu nyt. Kysymys oli kuka, ei siviilisääty