Pieni näppylä alapäässä.
Eli siis. Minulla on yksi näppylä tuossa emättimen suuaukon vieressä. Tuossa sisemmässä häpyhuulessa.
Näppylä on n. Nuppineulan pään kokoinen, valkoinen pallo. Näppylä ei kutia, ei kirvele.. ikäänkuin siinä ei olisi tuntoa.
Ollut tuossa jo monta kuukautta, kävin jokunen kuukausi sitten papakokeessa jossa lääkäri teki sukupuolitestit ja puhdasta näytti. En ole varma oliko näppy silloin jo tuossa.
Menenkö uudestaan näyttämään vai odotanko josko menisi pois?
Minulla oli myös joku bakteeritulehdus johon liittyi runsasta pahanhajuista valkovuotoa.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:19"]
Voi olla ihan tavallinen talirauhasen tukkeuma, kuten joku jo mainitsikin. Mulla ne on yleensä kipeitä ja punoittavia, jotka saa puristettua muutaman päivän sisällä tyhjäksi. Ihan kun tavallinen finni.
Sitten on juuri tuollainen kova, valkea pallero mikä ei ole kipeä eikä vaivaa muuten kun esteettisesti (ja ekalla kerralla huolestuin kun mietin myös tauteja). Harvemmin sellainen tulee, mutta kun sellainen ilmestyy, se saattaa olla muutamasta viikosta pariin kuukauteenkin asti kunnes suostuu puhkeamaan. Sisältö ei ole normaalia finnimoskaa vaan kova, kuiva pallo.
Mulla on joskus ollut silmäluomessa samantapainen näppylä joka kypsyi myös tosi pitkään.
[/quote]
Mulla on ollu myös tuommoisia näppyjä ja olen saanut ne puristettua pois. Aina kaikki papa kokeet ja sp-testit olleet puhtaita. Kerran sellainen samanlainen kehittyi korvalehden taakse.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 05:42"]
Mulla on kova pallura ison häppärin sisällä. Ei kai se voi olla kondylooma? eikös se kauitenkin näy ulospäin vai mitä toi 2. selitti?
[/quote]
Kuulostaa toikin joltain normaalilta näpyltä, mutta kondylooma voi olla kyllä sisäsesti tai ulkosesti, tai voit kantaa sitä ilman että syyliä olisi sisällä tai ulkonakaan :D
- 2
Voi olla joku täysin normaali näppy, talirauhanen. Mutta käy siellä lääkärissä kuiteskin :)
Itellä oli kans ekaks yks näppy pari kuukautta emättimen suuaukon vieressä ja menin näyttään. No ite en ollut sit huomannu, mutta pari muutakin näppyy löyty ja kondyloomaks todettiin. Syyliä ne oli.
Ja siis eihän kondyloomaa aina papassakaa näy, se mun näppy oli just tommonen mitä säkin kuvailit.
- 2
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 02:53"]Voi olla joku täysin normaali näppy, talirauhanen. Mutta käy siellä lääkärissä kuiteskin :)
Itellä oli kans ekaks yks näppy pari kuukautta emättimen suuaukon vieressä ja menin näyttään. No ite en ollut sit huomannu, mutta pari muutakin näppyy löyty ja kondyloomaks todettiin. Syyliä ne oli.
[/quote]
Okei. Joo, en siis ole ollut yhdynnässä testien jälkeen enkä sitäkään ennen melkein puoleen vuoteen. Mutta kondyloomahan voi puhjeta kai milloin vain.
Aion nyt kuitenkin soittaa huomenna lääkäriajan. Jotta saan mielenrauhan.
Ja näpyn pois. :(
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 03:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 02:53"]Voi olla joku täysin normaali näppy, talirauhanen. Mutta käy siellä lääkärissä kuiteskin :) Itellä oli kans ekaks yks näppy pari kuukautta emättimen suuaukon vieressä ja menin näyttään. No ite en ollut sit huomannu, mutta pari muutakin näppyy löyty ja kondyloomaks todettiin. Syyliä ne oli. [/quote] Okei. Joo, en siis ole ollut yhdynnässä testien jälkeen enkä sitäkään ennen melkein puoleen vuoteen. Mutta kondyloomahan voi puhjeta kai milloin vain. Aion nyt kuitenkin soittaa huomenna lääkäriajan. Jotta saan mielenrauhan. Ja näpyn pois. :(
[/quote]
Juu voi puhjeta millon vaan, se on semmosen muutaman vuoden sun kropassas ja välillä voi tulla esii.
Ite soitin ehkäsyneuvolaa ja siellä kattoivat. Näpyt hoidettiin pois mutta tuli melkeen heti takas. Ei oo kuitenkaa semmosii että haittais arkielämää, ei näy tai tunnu ikäviltä, ainoostaa sormella koskettaes tuntuu. Näin suhteessa olevana se ei sit muutenkaan hidasta elämää, se on molemmilla jo ja piste, lähtee eikä onneks aiheuta mitään hallaa terveydelle :) Ei tarvi masentuu semmosest vaikkei tietysti mikää upee juttu ole! :D
Mulla on kova pallura ison häppärin sisällä. Ei kai se voi olla kondylooma? eikös se kauitenkin näy ulospäin vai mitä toi 2. selitti?
Saattaa olla vain finni. Yritä puristaa pois. Ne ei aina ole kipeitä jne
Up. Jos jollain vaikka olisi ollut vastaavaa.
"Sitten on juuri tuollainen kova, valkea pallero mikä ei ole kipeä eikä vaivaa muuten kun esteettisesti (ja ekalla kerralla huolestuin kun mietin myös tauteja). Harvemmin sellainen tulee, mutta kun sellainen ilmestyy, se saattaa olla muutamasta viikosta pariin kuukauteenkin asti kunnes suostuu puhkeamaan. Sisältö ei ole normaalia finnimoskaa vaan kova, kuiva pallo.
Mulla on joskus ollut silmäluomessa samantapainen näppylä joka kypsyi myös tosi pitkään."
Minulla aina silloin tällöin tulee klitorikseen juuri tuollainen kuvailemasi, pienen pieni valkoinen näppy. Ei siis finni, vaan siinä on pelkästään se valkoinen osa. Mahtaako olla normaalia vai onkohan kondylooma...? Minkälaisia teidän kondyloomanäpyt on?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan tavallinen talirauhasen tukkeuma, kuten joku jo mainitsikin. Mulla ne on yleensä kipeitä ja punoittavia, jotka saa puristettua muutaman päivän sisällä tyhjäksi. Ihan kun tavallinen finni.
Sitten on juuri tuollainen kova, valkea pallero mikä ei ole kipeä eikä vaivaa muuten kun esteettisesti (ja ekalla kerralla huolestuin kun mietin myös tauteja). Harvemmin sellainen tulee, mutta kun sellainen ilmestyy, se saattaa olla muutamasta viikosta pariin kuukauteenkin asti kunnes suostuu puhkeamaan. Sisältö ei ole normaalia finnimoskaa vaan kova, kuiva pallo.
Mulla on joskus ollut silmäluomessa samantapainen näppylä joka kypsyi myös tosi pitkään.
tulen nyt kysymään tänne pikku tytön isänä.
elikkäs neiti tuli saunassa kysymään että miksi hänellä on valkoinen pieni pallo värkkinsä nurkilla, siinä vissiinkin virtsaputken nurkilla (joo, pitäs näin niinko miehenä tietää nää hommat, mut viralliset nimet vähän hakusessa 😅)
ei kutise, tän ketjun ku luin ni väittäisin kans tollaseks ärtyneeks talirauhaseks, mut hän on 7,5v ni onko normaalia?
Yst.terv. Huolestunut iskä vantaalta