Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tia Kiurun lapsen nimi Rigel..

Vierailija
26.04.2015 |

Rigel, aika erikoinen.
https://instagram.com/p/18nYyrjq0Y/
Näyttää muuten Tia nätiltä tuossa kuvasssa, mutta mitä mieltä ootte nimestä? :)

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:50"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:43"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:35"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:31"]Kiva nimi , joskin erikoinen. :) En kyllä ymmärrä miksi vauvan naama on sutattu..  [/quote] Varmaan siksi ettei halua lapsensa kuvia nettiin. :) [/quote]   No onhan tuolla lapsen kuvia insta täynnä. Mitä se naaman suttaaminen hyödyttää? [/quote] Ei halua julkaista naamakuvia lapsesta? [/quote]   Miksei? Eiköhän sen yhtä hyvin tunnista myöhemmin kuitenkin kuka on kuvassa oli siinä naama sutattu vai ei :--D  [/quote] No mistäs minä tiedän kun ei ole ko hlö? [/quote]   No lähinnä sitä, että eihän tuossa ole mitään järjellistä logiikkaa :--D [/quote] Siis miten tunnistaa oli sutattu tai ei? Ite ainakin ajattelisin että suttaa naaman koskei halua lapsen naamakuvaa julkaista. Ja suttaa varmaan jatkossakin. Tai ottaa kuvia joissa ei naama näy. Niin miten siitä sitten tunnistaa tuon lapsen? :D Vai meinaatko että tunnistaa lapsen vaikka olisi sutattu? Koska silti naamaa ei näy. :D Ja joo, olen eri hlö kun tuo jolle vastasit.

[/quote]

No miten luulet että siitä naamasta tunnistaa? Tuttavat ehkä, mutta tunnistaahan ne ilman naamaakin? Eiköhän tuolla kuitenkin ole ihan tavallinen vauvan naama, ja tuskin isompana samalta näyttää.

Vierailija
42/64 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva yllätys että Tia imettää! :) Luulin että on ihan bimbo ettei ulkonäkösyistä imetä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi puhdasta "äidin"maitoa

Vierailija
44/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:47"]

Rigel on taivaan seitsemänneksi kirkkain tähti

[/quote]

En kirjoittanut yllä olevaa, mutta miten tätä voi joku alapeukuttaa!?

Tottahan se on :D

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rigel

Vierailija
45/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rigel helokkiöljy...

Vierailija
46/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en nyt tajua tätä vauvan naaman tivaamista ollenkaan, missasinko jotain?
Eikö se nyt ole ihan hyvä valinta olla näyttämättä vauvan naamaa eli tuomatta tätä julkisuuteen?
Mistä ihmeestä perus-av-mamma tunnistaisi ventovieraan lapsen, kun tämän naama on julkisissa kuvissa sutattu?
Miten tänä päivänä kukaan voi ihmetellä sitä että huoltaja ei julkaise kasvokuvia lapsestaan?
No, kuten sanottua, minä taisin nyt missata tässä asiassa jotain oleellista.

Vierailija
47/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. No mutta erikoinen pitää olla..

Vierailija
48/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:14"]Siis mä en nyt tajua tätä vauvan naaman tivaamista ollenkaan, missasinko jotain?
Eikö se nyt ole ihan hyvä valinta olla näyttämättä vauvan naamaa eli tuomatta tätä julkisuuteen?
Mistä ihmeestä perus-av-mamma tunnistaisi ventovieraan lapsen, kun tämän naama on julkisissa kuvissa sutattu?
Miten tänä päivänä kukaan voi ihmetellä sitä että huoltaja ei julkaise kasvokuvia lapsestaan?
No, kuten sanottua, minä taisin nyt missata tässä asiassa jotain oleellista.
[/quote]

Samaa minäkin mietin. Olin itseasiassa jopa yllättynyt positiivisesti että Kiuru ei tunge vauvan naamaa esiin netissä. Kun vaan pitäs jatkossakin kiinni tästä. :)

Vierailija
49/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:52"]Varmaan tosi puhdasta "äidin"maitoa
[/quote]

Ja mitähän tääkin nyt meinaa?

Vierailija
50/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:52"]Varmaan tosi puhdasta "äidin"maitoa
[/quote]

Ja mitähän tääkin nyt meinaa?
[/quote]
Joo tolla kirjottajalla selvästi on sisäpiirin tieto että Kiuru ei olekaan lapsensa äiti, vaan se onkin naapurin eukko - ei, vaan postinkantaja! Kiuru onkin aisankannattaja eikä lapsekseen luulemansa äiti ollenkaan!

Vierailija
51/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo enpä usko että tupakoivan äidinmaito olis kovin puhdasta. Hyi helvetti että pistää vihaks tollaseks röökimuijat jotka kessuttelee raskaanaollessa ja imettäessään. Kertoo PALJON siitä, kuinka paljon oikeasti lapsestaan "välittää", kun oma napa ja omat halut menee pienen terveyden ja hyvinvoinnin edelle.

Ja ennenkuin joku tuhkakuppi tulee yhtään mussuttamaan etten muka tietäisi kuinka vaikeaa ja/tai mahdotonta tupakoinnin lopettaminen muka on koska riippuvuus yhyyyhyy, niin kerronpa sen että kun itse plussasin, heitin röökiaskin roskiin enkä koskenut tupakkaan seuraavan kerran kuin vasta imetyksen lopettamisen jälkeen.

Ihan vain tahdonvoiman avulla ja lapsen hyvinvointia ajatellen se oli helppoa vaikka olin kärytellyt jo vuosia ennenkuin tulin raskaaksi - en tiedä miten tupakoivat raskaanaolevat voivat tietoisesti myrkyttää syntymätöntä lastaan hyvällä omallatunnolla. HÄVETKÄÄ!!

Vierailija
52/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä tuollaset mammat jotka peittävät lapsen naaman vaikka ei olisikaan julkkis ja hieno nimi kyllä

Vierailija
53/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 02:45"]

Säälittäviä tuollaset mammat jotka peittävät lapsen naaman vaikka ei olisikaan julkkis ja hieno nimi kyllä

[/quote]Miksi? itse peitän enkä ole mikään julkkis, tai oikeastaan otan kuvia missä naama ei näy, jos olen johonkin someen laittanut. Eikö ole säälittävämpää laittaa lapsen kuvia nettiin. Ja miten niin ei ole julkkis, täällähän keskustellaan Tiasta koska on julkisuudesta tuttu. Nytkin palstalle olisi päätynyt kyseisen vauvan kuva jos ei olisi sumennettu ja sitä kautta ketä vaan voi sen kopsata ja tehdä pilaversioita yms, mitä levitetään pisin nettiä. Joten miksi on säälittävää suojella vauvaa "julkisuudelta"? Täälläkin joku sankari olisi kommentoinut että onpa ruma vauva, jos naama olisi ollut näkyvillä.

Vierailija
54/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi kaunis nimi. On käyttänyt kekseliäisyyttä, eikä laittanut heti ensimmäistä joka tulee almanakassa vastaan. Ja nimellä on hieno merkitys.

Vierailija
55/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän lausutaan Riigel vai ihan Rike/Rigel.? Nimeen en muuten ota kantaa :)

Vierailija
56/64 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän Saturnus Marianne Kallion vauvasta tulee?

Vierailija
57/64 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jo IS-kommentit. Olivat liian kilttejä siellä, joten tulin tänne. Enkä taaskaan pettynyt, täällä voi luottaa siihen, että tollaset julkisuudenhenkilöt ja niiden vauvat haukutaan maan rakoon. Vitsi miten tyhmä nimi ja varmana ei edes imetä kunnolla ja sektionkin teki varmana. Varmasti meinaa myös lähteä käymään kavereiden kanssa ulkona itsekseen, ennen kuin vauva edes täyttää vuoden.

Vierailija
58/64 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:39"]

Joo enpä usko että tupakoivan äidinmaito olis kovin puhdasta. Hyi helvetti että pistää vihaks tollaseks röökimuijat jotka kessuttelee raskaanaollessa ja imettäessään. Kertoo PALJON siitä, kuinka paljon oikeasti lapsestaan "välittää", kun oma napa ja omat halut menee pienen terveyden ja hyvinvoinnin edelle.

Ja ennenkuin joku tuhkakuppi tulee yhtään mussuttamaan etten muka tietäisi kuinka vaikeaa ja/tai mahdotonta tupakoinnin lopettaminen muka on koska riippuvuus yhyyyhyy, niin kerronpa sen että kun itse plussasin, heitin röökiaskin roskiin enkä koskenut tupakkaan seuraavan kerran kuin vasta imetyksen lopettamisen jälkeen.

Ihan vain tahdonvoiman avulla ja lapsen hyvinvointia ajatellen se oli helppoa vaikka olin kärytellyt jo vuosia ennenkuin tulin raskaaksi - en tiedä miten tupakoivat raskaanaolevat voivat tietoisesti myrkyttää syntymätöntä lastaan hyvällä omallatunnolla. HÄVETKÄÄ!!

[/quote]

Voisit lopettaa kokonaan ton ällöttävän tapasi! Pilaat lapsesi terveyden ja näytät huonoa mallia muksullesi. Haluatko että lapsestasi tulee saman lainen röökimutsi kuin sinä. HÄPEÄ!

Vierailija
59/64 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin, että oliko se Rigel vai Rygel Farscapessa... Rygelhän se olikin (googlasin).

http://farscape.wikia.com/wiki/Rygel_XVI

Vierailija
60/64 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja vaikea nimi, Tia yrittää tavoitella jotain erikoista huonolla menestyksellä. Olisi sopinut ennemmin pojalle.

Muutenkaan ei tosiaan arvostusta heru tolle ämmälle kun tupakka maistui ja maistuu edelleen, YÖK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi