Montako tuntia teet töitä viikossa? Mikä ala?
Minä olen opettaja ja teen noin 50 tuntia viikossa töitä.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 07:37"]
37 uskoo, että lähtö tulee vain jos työpaikka menee konkurssiin tai pomo lopettaa. Luultavasti olen suuremmassa turvassa kuin nämä 100 tuntia viikossa töitä tekevät, joita juuri joulun alla mm. puolisoni työpaikalta pistettiin pihalle. Ne, jotka tekivät normaalia työaikaa, saivat jäädä. Katsoivat kuulemma tulosta, eikä sitä, miten kauan töihin ja työpaikalla olemiseen käytettiin aikaa.
[/quote]
Joskus työ on sitä että pitää olla paikalla.
YT:ssä lähtee niitä jotka nököttää konttorilla. Asiakkaan tiloissa työskentelevät tienaa ne rahat, joilla konttorilla istuville maksetaan palkkaa.
Se lähtee ensimmäisenä joka istuu kontorilla ylitöitä tekemässä, kun ei ole saanut niitä työaikanaan tehtyä.
t. se insinööri joka on tehnyt joskus 100h viikossa.
22-66 tuntia, riippuen työvuoroista. Olen yötyötä tekevä hoitsu.
N. 30h, sairaanhoitaja. Olen tehnyt omasta halustani lyhyempää työaikaa jo kahdeksan vuotta.
Mulla myös 30h viikko, omasta tahdosta ja sairaanhoitaja oon.
Työsopimuksen mukaan 40h, siivoojana. Viimeviikko meni kuitenki jo 58h... heittelee 45-50h viikossa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:25"]
N. 30h, sairaanhoitaja. Olen tehnyt omasta halustani lyhyempää työaikaa jo kahdeksan vuotta.
[/quote]
Oletko 4 päivää viikossa töissä, keskimäärin? Itselläkin tällainen suunnitelma, kun palaan töihin hoitovapaalta, en tiedä kuinka työpaikalla suhtautuvat...
50-60h, mainostoimistossa töissä.
Noin 14h eli kaksi vuoroa. Kauppa kyseessä ja opiskelija olen.