Montako tuntia teet töitä viikossa? Mikä ala?
Minä olen opettaja ja teen noin 50 tuntia viikossa töitä.
Kommentit (50)
9 tuntia, siivous. Opintojen ohessa
Niin vähän kuin mahdollista! Presidentti Sauli!
50-55h aktiivisesti työvuoroissa. 5-10h paperitöihin. Yrittäjä
Haahaha, toivottavast on tuntipalkka kohillaan 27.
Käytännössä oma normi työviikko on vähän päälle 75h, lähihoitajan yötyöstä kyse. Tunnit tasataan 15vkon viimeisellä 3vkon listalla niin, että tuntimäärä ei poikkea siitä 38h/15minvko, mitä päivätyöläiset tekee. Viimeks tuli vapaaviikon lisäks kolme lisävapaata tasausten takia ☺
Hyvin vaihdellen oikeastaan mitä tahansa 20-50h väliltä. Olen lentoemäntä.
Virallinen määrä 38,25, todellisuudessa usein paljon enemmän. Hoitoala
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 23:41"]50-55h aktiivisesti työvuoroissa. 5-10h paperitöihin. Yrittäjä
[/quote]
Prikuulleen sama täällä!
38 tuntia ja koko ajan saa töitä myös tehdä eli joutoaikaa ei ole. Mitoitus pitää siitä huolen siivouksessa.
45-50h, palkka nettona n.1900e. Olen pph.
Olen insnööri ja työskentelen suunnittelutoimistossa. Normaali työaika on 37.5h, mutta ylitöitä tulee joka viikko muutama ja joskus aika reilustikkin. Olen tehnyt jopa yli 100h työviikon joskus.
37,5; ylitöitä juuri ei ole ja työpaikan ulkopuolella en tee mitään. Etuja: kahvit talon puolesta ja lounas 2*vuodessa, jouluna ja kesälomakauden alkajaisiksi. Ei päivärahakeikkoja lainkaan, vaan olen lähes koko ajan konttorilla, tai lähialueilla käyn normaalin työajan puutteissa, kävelymatkan päässä ja automatkat (erittäin harvoin) pomon kanssa yhdessä pomon autolla. Palkka pienimpiä, mitä tälla alalla maksetaan. En halua vaihtaa isompaan tai paremman palkan perään, koska pidän siitä, että ei tarvitse olla tavoitettavissa työajan ulkopuolella. Ammatti on suunnitteluinsinööri.
37 uskoo, että lähtö tulee vain jos työpaikka menee konkurssiin tai pomo lopettaa. Luultavasti olen suuremmassa turvassa kuin nämä 100 tuntia viikossa töitä tekevät, joita juuri joulun alla mm. puolisoni työpaikalta pistettiin pihalle. Ne, jotka tekivät normaalia työaikaa, saivat jäädä. Katsoivat kuulemma tulosta, eikä sitä, miten kauan töihin ja työpaikalla olemiseen käytettiin aikaa.
40h/vk + työsidonnaisuus 2-6h/vk (eli palkallista lorvailua varikolla). Olen bussikuski.
Keskimäärin n. 35 tuntia/vko, luokanopettaja.