Veljeni on aika iso mulkku.
Pyysin siltä 3000e lainaa. ei lainannut. Vuokraan olisin tarvinnut. Onneksi sen vaimo lupasi huomenna lainata. En halua enää ikinä olla veljeni kanssa tekemissä.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:31"]Vitut ole mikään provo. Onneksi sen vaimo antaa sen lainan. Silti ruinaan vielä veljeltänikin.ap [/quote] Koskas ajattelit tämän "lainan" maksaa takaisin? Ja ne edelliset? Millä ajattelit seuraavat vuokrat maksaa? Vai pitäisikö veljesi maksaa ne kaikki tästä eteenpäin?
[/quote]Heti kun pääsen töihin. Ei vain tahdo töitä löytyy.ap
[/quote]
Rivien välistä olen lukevinani että ihan mikä hyvänsä työ ei kelpaa....
No, eipä ole minun rahoistani kyse.
Ylälaudan jonne on tullut vähän irrottelemaan palstalle :D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:31"]Vitut ole mikään provo. Onneksi sen vaimo antaa sen lainan. Silti ruinaan vielä veljeltänikin.ap [/quote] Koskas ajattelit tämän "lainan" maksaa takaisin? Ja ne edelliset? Millä ajattelit seuraavat vuokrat maksaa? Vai pitäisikö veljesi maksaa ne kaikki tästä eteenpäin?
[/quote]Heti kun pääsen töihin. Ei vain tahdo töitä löytyy.ap
[/quote]
Rivien välistä olen lukevinani että ihan mikä hyvänsä työ ei kelpaa....
No, eipä ole minun rahoistani kyse.
[/quote]Menisin vaikka kaupan kassalle. Tai siivoon. Velikin voisi mulle duunin hommata. Mut kun ei.ap
Onhan sulla kolme aukkoa. Myy niitä.
Jaa nyt veljen pitäisi vielä työtäkin sinulle hommata? :D
Miksi veljesi olisi velvoitettu lainaamaan noin ison summan? Jos kerran pystyt maksaaan takaisin niin mikset ota oikeaa lainaa/pikavippiä? Miten voit tarvita pelkkään vuokraan 3000e? Oletko useinkin pyytänyt veljeltäsi rahaa?
Mistä teitä pummeja oikein sikiää?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:00"]
Pankista saa lainaa.
[/quote]En saa. luotot mennyt. Joudun pihalle jollen saa vuokria maksettua. Veli tietää kyllä asian. Antaa kummilapsen lentää kadulle. Paska veli.ap
Kyllä on äitisi kasvattanut huonon miehen. Syytä siis äitiäsi.