Veljeni on aika iso mulkku.
Pyysin siltä 3000e lainaa. ei lainannut. Vuokraan olisin tarvinnut. Onneksi sen vaimo lupasi huomenna lainata. En halua enää ikinä olla veljeni kanssa tekemissä.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:00"]
Pankista saa lainaa.
[/quote]En saa. luotot mennyt. Joudun pihalle jollen saa vuokria maksettua. Veli tietää kyllä asian. Antaa kummilapsen lentää kadulle. Paska veli.ap
[/quote]
Ihan on sun oma mokas jos häätö kerran uhkaa. Turhaan sä veljelles äksyyt, jos et ite osaa edes yksinkertaisinta asiaa; vuokran maksu!
Vaimo taitaa olla aikas tyhmä kun tolle "lainaa". Ei varmasti maksa ikuna takaisin.
Mä en lainaisi aloittajalle senttiäkään!
Jos veljelläni on kerta rahaa,niin miksei voi mulle antaa. Mihkä niitä pitää säästää.ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:17"]Jos veljelläni on kerta rahaa,niin miksei voi mulle antaa. Mihkä niitä pitää säästää.ap
[/quote]
Omille lapsilleen? Omaan elämäänsä, kuten niihin vuokriin. Tästähän sinä et mitään selkeästi tiedä kun häätö uhkaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:17"]
Jos veljelläni on kerta rahaa,niin miksei voi mulle antaa. Mihkä niitä pitää säästää.ap
[/quote]Eikun antaa kaikki sulle ja lapselles. Mene vaikka töihin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:17"]
[/quote]
Siis... luuletko että veljelläsi on muka joku velvollisuus sinulle antaa rahaa?
Jä äsken se oli laina -nyt jo lahja.
Miksi luen toistuvasti otsikon että "veljelläni on aika iso mulkku"
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:17"]Jos veljelläni on kerta rahaa,niin miksei voi mulle antaa. Mihkä niitä pitää säästää.ap [/quote] Omille lapsilleen? Omaan elämäänsä, kuten niihin vuokriin. Tästähän sinä et mitään selkeästi tiedä kun häätö uhkaa.
[/quote]Niillä mitään lapsia ole. Eikä tule. Veljeni taitaa ampua tyhjillä. Jos sillä edes seisoo.ap
Provohan tämä on. Ap:n veljen haukkuminen meni jo liian pitkälle. Ei enää uskottavaa! Ihan ok yritys tosin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:17"]Jos veljelläni on kerta rahaa,niin miksei voi mulle antaa. Mihkä niitä pitää säästää.ap
[/quote]
Tämä taisi paljastaa provoksi? Siis jos veljellä on rahaa niin ne kuuluisi antaa sulle? Heh.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:21"]
[/quote]
:D
Muutenkin loistava ketju :D
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:21"]
[/quote]
Sama täällä :D Odotin vähän erilaista provoa...
Opettele hallitsemaan omaa rahankäyttöäsi, niin ei tarvitse lainaita veljeltä. Maksa velkasi ja opettele taloudellisesti itsenäiseksi. Kukaan ei halua olla tekemisissä hyväksikäyttäjän kanssa.
Hae lainaa pankista, vai onko sulla luottotiedot sitä luokkaa, ettei sieltä heru?
Vitut ole mikään provo. Onneksi sen vaimo antaa sen lainan. Silti ruinaan vielä veljeltänikin.ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:31"]
Vitut ole mikään provo. Onneksi sen vaimo antaa sen lainan. Silti ruinaan vielä veljeltänikin.ap
[/quote]Tyhmä et sitten ainakaan ole.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:31"]Vitut ole mikään provo. Onneksi sen vaimo antaa sen lainan. Silti ruinaan vielä veljeltänikin.ap
[/quote]
Koskas ajattelit tämän "lainan" maksaa takaisin? Ja ne edelliset? Millä ajattelit seuraavat vuokrat maksaa? Vai pitäisikö veljesi maksaa ne kaikki tästä eteenpäin?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:24"]
Provohan tämä on. Ap:n veljen haukkuminen meni jo liian pitkälle. Ei enää uskottavaa! Ihan ok yritys tosin.
[/quote]Haukun minäkin veljeäni. Jopa pahemmin kuin ap. En tosin tarvi häneltä rahaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 19:31"]Vitut ole mikään provo. Onneksi sen vaimo antaa sen lainan. Silti ruinaan vielä veljeltänikin.ap [/quote] Koskas ajattelit tämän "lainan" maksaa takaisin? Ja ne edelliset? Millä ajattelit seuraavat vuokrat maksaa? Vai pitäisikö veljesi maksaa ne kaikki tästä eteenpäin?
[/quote]Heti kun pääsen töihin. Ei vain tahdo töitä löytyy.ap
Jos et pysty hoitaa vuorkriasi näyttää niin kuinka helvetissä pystyt maksamaan velkasi?