Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoilu ristiäisiin...

Vierailija
18.09.2006 |

Pitopalvelu vai omat leipomukset yms?

Muita tapoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perheen ristiäisiin olen myös itse yksinäni laitellut kaiken, sekä hoitanut pääasiassa kahvinkeiton ja tarjoilut. Perhana kun ei sitä apua tule, vaikka pyytää. Itse olen aina tarjoutunut auttamaan suvun juhlissa ja kylläpä sitä apua on joka suuntaan tarvittukin, vaikka meillä suvun pienimmät muksut.

perhana..

Mutta sinulle ap vinkiksi, keskity muutamaan herkulliseen lajiin, ei tarvitse olla välttämättä kuin täytekakku ja muutamia pikkuleipiä sekä suolaista puolta maun mukaan. Mä tein ensimmäisiin voileipäkakut, jotka meni " sekunnissa" , toisiin en ehtinyt, vaan tein sellaisia voitaikinakiekkoja kinkkutäytteellä sekä cocktailpiirakoita pakasteesta.

Pyydä apua reippaasti, ehkä sulla on nohevammat naiset sun suvussa..

Vierailija
2/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa tosi hyviä juttuja, pitopalvelusta puhumattakaan. Siinä on vaan melkoinen homma, ja kaikki vauvatkaan ei vaan nuku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivottiin itse suurin osa, mutta täytekakku ja voileipäkakut otettiin leipomosta, halusin näyttävät kakut ja sellaiset saatiinkin.

Vierailija
4/4 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat itsekin juhlia ja keskittyä ennen juhlaa vauvan hoitoon. Jos mulla olis rahaa niin tuohon kyllä käyttäisin sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi