Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkit korkokengät, onko yli kuusikymppisen lapsettoman elämä tuollaista?

Vierailija
10.01.2025 |

Vaatteiden ostoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on ihan normi kenkiä, talvikenkiä, maastokenkiä, lenkkareita. Ja croksit.  En meikkaa, en polta enkä käytä alkoholia, viihdyn mökillä metsässä järven rannalla keväästä pakkasiin, käyn täällä kotonakin metsä kävelyillä, luen, askartelen..  Tykkään olla yksin ja viihdyn yksin. 

Vierailija
2/12 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa tulla yllätyksenä, mutta lapsettomillakin on erilaisia persoonallisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tyhjänpäiväisiä päivitykset nykyään on. Kerrotaan moneltako on herännyt, onko käynyt suihkussa, ketä kummaa nämä kiinnostaa. Nyt ei ollut perinteistä puuropostausta?????? Mietin vaan sitä kenelle nämä postaukset on tehty? Itsekin sen tänään katsoin ja olen nyt jonkun aikaa seurannut josko meno muuttuisi mielenkiintoisemmaksi, mutta ei ole muutosta tullut. Lopetan nyt ainakin hetkeksi seuraamisen. 

Vierailija
4/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on, jollakin ei. Ihmisiä on hyvin erilaisia myös kuusikymppisissä lapsettomissa. Esim. eräs tällainen tätini asuu maalla ja pyrkii mahdollisimman pitkälle omavaraistalouteen. Kyllä siitä ostelut on aika kaukana :D

Vierailija
5/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä tällainen postaus on ollut, mutta miten lapsettomuus liitty asiaan? Tiedän 60+ ihmisen, jolla voisi hyvinkin olla pinkit korkkarit. Useat korkkarit hänellä ainakin on. Ja neljä lasta ja yksi lapsenlapsikin. Itse en ole pinkin värin ystävä, mutta 13 vuoden kuluttua olen itsekin 60-v, ja en oikein ymmärrä, miksi korkkareita ei voisi olla. Itselläni tosin varmaan mustat.

Vierailija
6/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista Maria Veitola -meininkiä.

Vierailija
7/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Olen  68 ja käytän korkkareita tanssiessa, aika monet minulla on 

Vierailija
8/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Suomessa. Täällä on kaiken ikäisillä naisilla sata ja yksi syytä, että miksei mitään naisellista voi koskaan ikinä pukea. Milloin se on ilmasto, milloin patriakraatti, milloin epäkäytännöllisyys ja milloin kipeät jalat. Vastaus on aina "no pue itse". Niinpä mä nyt olenkin miehenä kulkenut sitten korkkareissa, topissa ja minihameessa kesät talvet. Ei ole mun look kuitenkaan purrut yheenkään pirkkoon tai marjattaan, vaikka he kehottivat näin tekemään. Teenkö jotain nyt väärin?!

Vierailija
9/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä seuraa. Sillähän sä siitä pääset.

Ennemmin mä katson ihmisten vaateostoksia kuin kuuntelen härskejä puheita.

Vierailija
10/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen elämänsä voi ja saa olla juuri sellaista kuin hän itse haluaa, eikä siinä ole muilla nokan koputtamista.

Vierailija
11/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen elämänsä voi ja saa olla juuri sellaista kuin hän itse haluaa, eikä siinä ole muilla nokan koputtamista.

Samaa mieltä. Mua ärsyttää se jatkuva naisten syyllistäminen siitä, että joskus ostaa jonkun kivan vaatteen joka hui kauhistus, on jopa värikäs ja naisellinen.

Mäkin tykkään vaaleanpunaisesta ja ostan sen väristä mieluummin kuin mustaa ja harmaata.

Vierailija
12/12 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi, jos 6-kymppinen joutuisi viettämään elämänsä lapsenlapsia kaitsien kumpparit jalassa? Enkä tarkoita, etteikö saisi niinkin tehdä, vaan sitä, että kyllä viimeistään tuossa iässä pitäisi olla lupa elää myös itselleen, oli lapsia tai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän