Rokotevastainen, oletko lukenut hirvittävät tarinat siitä mitä potilaat käyvät läpi ennen kuolemaansa teholla?
Kommentit (119)
Ne on kirjoitettu just sillä periaatteella että halutaan vaikuttaa mielipiteeseen
Tunnepitoisiin ratkaisuihin ei voi järjellä vaikuttaa.
Jos suviseuroihin määrätään koronapassi, niin otatko sitten rokotteet?
En lue suuryritysten propagandaa.
Kyllä mä hoitsuna tiedän jo yhtä jos toista. Useammankin exituksen olen laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kirjoitettu just sillä periaatteella että halutaan vaikuttaa mielipiteeseen
Kylmiä todellisia faktoja ovat myös.
Minä olen ollut sotealan työntekijä. Olen nähnyt monta ihmistä jotka kituu kuukausia helvetillisissä kivuissa ennen kuin kuolee. Osa on jopa mädäntynyt raaja kerrallaan pois. Että arvaappa liikuttaako? Se on kuule elämää se.
Vierailija kirjoitti:
Hoitsujen omia kirjoituksia ovat.
Olen rokottamaton ja sain eilen positiivisen tuloksen koronasta.
Oireet ovat yhtenä aamuna päänsärky. Muutama yskähdys silloin tällöin.
Tavallinen flunssa, joka yleensä sisältää kurklukivun sekä nuhan on paljon ärsyttävämpi.
Meillä on joutunut teholle n. 0,4% todetuista tartunnoista. Tartuntoja on oikeasti moninkertainen määrä, joten 0,1% alkaa olla lähempänä totuutta siitä, kuinka moni joutuu teholle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hoitsuna tiedän jo yhtä jos toista. Useammankin exituksen olen laittanut.
Noh, sitä exitusta ei voi loputtomiin vältellä.
En kuulu riskiryhmään. Minulla on paljon suurempi mahdollisuus jäädä auton alle tai saada sydän- tai aivoinfarkti. Miten minun pitäisi toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen lukenut.
Ja mitä nyt pitäisi tapahtua? Mennä huuli väristen ottamaan piikki, niin kuin te muut lampaat. Voi sinua, pelottaako teholle joutuminen? Tui tui.
Toivottavasti saat vakavan taudin, joka tuhoaa sisäelimesi.
Kannattaa hakea apua tuohon mielenvikaisuuteen. Ei kukaan täysijärkinen toivo mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitsujen omia kirjoituksia ovat.
Olen lukenut hoitsujen kirjoituksia siitä, miten covidin alussa ihmisiä tapettiin sairaaloihin väärällä hoidolla, esim. kytkemällä heitä hengityskoneisiin (koska niitä oli juuri ostettu ja piti käyttää) ja Remedesvirillä. Korona siis ei heitä tappanut vaan väärä hoito. Oletko sinä lukenut heidän kertomuksiaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja sain eilen positiivisen tuloksen koronasta.
Oireet ovat yhtenä aamuna päänsärky. Muutama yskähdys silloin tällöin.
Tavallinen flunssa, joka yleensä sisältää kurklukivun sekä nuhan on paljon ärsyttävämpi.
Eli korona on jo tuhoamassa aivojasi. Good luck.
Olen lukenut, mutta mielestäni on paljon hirveämpiä tapoja kuolla kuten syöpä ja ALS. Eutanasiaa tietysti kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen lukenut.
Ja mitä nyt pitäisi tapahtua? Mennä huuli väristen ottamaan piikki, niin kuin te muut lampaat. Voi sinua, pelottaako teholle joutuminen? Tui tui.
Toivottavasti saat vakavan taudin, joka tuhoaa sisäelimesi.
No sinähän letkeä kaveri olet. Ihanan lämmin ajatusmaailma.
Olen. Eikä vaikuta päätökseeni. Se on sit voi voi.
Oon lukenut, ei muuttanut mieltä.