Rokotevastainen, oletko lukenut hirvittävät tarinat siitä mitä potilaat käyvät läpi ennen kuolemaansa teholla?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen lukenut.
Ja mitä nyt pitäisi tapahtua? Mennä huuli väristen ottamaan piikki, niin kuin te muut lampaat. Voi sinua, pelottaako teholle joutuminen? Tui tui.
Toivottavasti saat vakavan taudin, joka tuhoaa sisäelimesi.
Kannattaa ymmärtää aivonsa mädättänyttä uhkailijaa, tuohon sairauteen ei mikään piikki tepsi vaiika niin se kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät rokotevastaiset osaa lukea.
Eivätkä laskea. Yksinkertainen prosenttilasku menee yli hilseen.
Ironista sikäli, että joka ikinen rokotefanaatikko sekoittaa RRR:n ja ARR:n.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen lukenut.
Ja mitä nyt pitäisi tapahtua? Mennä huuli väristen ottamaan piikki, niin kuin te muut lampaat. Voi sinua, pelottaako teholle joutuminen? Tui tui.
Jaa, täällä on taas tämmöinen tapaus, joka kuvittelee tehohoidon olevan joku harmiton luomuvaihtoehto rokotuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen lukenut.
Jaa, täällä on taas tämmöinen tapaus, joka kuvittelee tehohoidon olevan joku harmiton luomuvaihtoehto rokotuksille.
Teholle joudutaan etupäässä siksi, että covidia ei lainkaan hoideta olemassaolevilla hoitokeinoilla. Jostain kumman syystä tunnettuja hoitokeinoja ei edes kokeilla, vaan ihmiset lähetetään kotiinsa sairastamaan siihen saakka, että tautia on liian myöhäistä hoitaa ja potilas joutuu teholle.
Hippokrateen vala ei merkitse mitään enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut, mutta mielestäni on paljon hirveämpiä tapoja kuolla kuten syöpä ja ALS. Eutanasiaa tietysti kannatan.
Voit toki koronan ohella sairastua muihinkin tauteihin. Ei korona mihinkään ole niitä muita vienyt.
Tieteentekijät tiesivät jo yli vuosi sitten, ettei 2020 tehdyt tutkimukset anna riittävästi tietoa niiden tehosta ja turvallisuudesta. Tämä ei toki estänyt eri maiden viranomaisia julistamasta niitä "tutkituiksi ja turvallisiksi".
Will covid-19 vaccines save lives? Current trials aren’t designed to tell us
https://www.bmj.com/content/371/bmj.m4037
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen lukenut.
Ja sitten tehon ovella rukoilet sitä piikkiä, kuten joka ainoa rokottamaton tähän mennessä on tehnyt :D
Ilkkuvasta mukasankarista tulee uikuttaja sairaalassa.
Massahysteria päällä!
Lääkeyhtiöt kiittävät!
Teholla on 47
Sairaalassa joku 400
Tilanne ei vaikuta erityisen huolestuttavalle kun tartuntoja on tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja sain eilen positiivisen tuloksen koronasta.
Oireet ovat yhtenä aamuna päänsärky. Muutama yskähdys silloin tällöin.
Tavallinen flunssa, joka yleensä sisältää kurklukivun sekä nuhan on paljon ärsyttävämpi.Eli korona on jo tuhoamassa aivojasi. Good luck.
Oma näppituntuma on kyllä, että rokotuksilla ei enää ole mitään vaikutusta, jos nyt ei sitten tehohoidon tarvetta vähennä. Järjestäin nyt lievempää varianttia sairastavat ja rokotetut oireilee enemmän kuin ennen rokotuksia porukka oireili. Olen hämmennyksellä seurannut, kun kaikki saa selkeät oireet ja kuumeet nyt, kun itse sairastin paljon keveämmällä juuri ennen rokotusvuoroa keväällä. Pikemminkin herää kysymys, että heikentääkö tuo rokote vastustuskykyä tautia vastaan, kun rokotuksesta menee liikaa aikaa.... Eli pitääkö se hakea muutaman kuukauden välein loppuelämä, jos ei halua saada vakavaa tautimuotoa? En tiedä. Hain itsekin loppusyksystä rokotteen, kun tuli se 6kk sairaudesta. Silti ihmetyttää tämä 2-3 kertaa rokotettujen aika kovakin oireilu nyt. Ei ne tuon kummoisempia ennen rokotuksiakaan ollut kuin niillä harvoilla, joilla sitten pääsi pahaksi.
Samat asiat sitä joutuu kuollessaan käymään läpi kuoli mihin tahansa sairauteen. Joskus sitä kuolee kuitenkin.
Tällä hetkellä hurjat 0,93% sairastuneista joutuu sairaalahoitoon...
Mistä ihmeestä tämä me kuollaan kaikki... johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Tieteentekijät tiesivät jo yli vuosi sitten, ettei 2020 tehdyt tutkimukset anna riittävästi tietoa niiden tehosta ja turvallisuudesta. Tämä ei toki estänyt eri maiden viranomaisia julistamasta niitä "tutkituiksi ja turvallisiksi".
Will covid-19 vaccines save lives? Current trials aren’t designed to tell us
https://www.bmj.com/content/371/bmj.m4037
En tajua miten yksikään ihminen, joka on edes pintapuolisesti tutustunut Pfizerin rokotekokeisiin voi tykittää niitä suoneensa.
Sairaalassa olevien määrä kertoo siitä, että omicron leviää nyt aktiivisesti ja yhä isompi osa "sairaalassa koronasta" on itseasiassa sairaalassa jo valmiiksi. Sinnehän lasketaan kaikki sairaalassa olevat, vaikka olisi lievätkin oireet. Vaikka siis sairaalassa olisi ihan muista syistä. Ja kun kerran tartuntoja on paljon, niin tottakai niitä tartuntoja tulee myös sairaalassa enemmän kuin aiemmin.
Oikeasti koronasta sairaalaan joutuvien määrähän on laskussa pikemminkin. Omicronista on sairaalaan joutunut aivan yksittäisiä ja kaikki data tukee sitä, että nyt tämä tauti kannattaa vaan sairastaa ja lopettaa hössötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen lukenut.
Ja sitten tehon ovella rukoilet sitä piikkiä, kuten joka ainoa rokottamaton tähän mennessä on tehnyt :D
Ilkkuvasta mukasankarista tulee uikuttaja sairaalassa.
Voihan sitä rukoilla vaikka taivaallista nallekarjua. Ei ole mitään takeita, että rokote olisi auttanut heitä tai edes ollut tappamatta heitä jo aiemmin.
Täällä ne on kaikki
Onneksi omicronin takia ei joudu teholle, mutta lievempiä oireita voi tulla, niin sitten sairastetaan ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja sain eilen positiivisen tuloksen koronasta.
Oireet ovat yhtenä aamuna päänsärky. Muutama yskähdys silloin tällöin.
Tavallinen flunssa, joka yleensä sisältää kurklukivun sekä nuhan on paljon ärsyttävämpi.Eli korona on jo tuhoamassa aivojasi. Good luck.
Oma näppituntuma on kyllä, että rokotuksilla ei enää ole mitään vaikutusta, jos nyt ei sitten tehohoidon tarvetta vähennä. Järjestäin nyt lievempää varianttia sairastavat ja rokotetut oireilee enemmän kuin ennen rokotuksia porukka oireili. Olen hämmennyksellä seurannut, kun kaikki saa selkeät oireet ja kuumeet nyt, kun itse sairastin paljon keveämmällä juuri ennen rokotusvuoroa keväällä. Pikemminkin herää kysymys, että heikentääkö tuo rokote vastustuskykyä tautia vastaan, kun rokotuksesta menee liikaa aikaa.... Eli pitääkö se hakea muutaman kuukauden välein loppuelämä, jos ei halua saada vakavaa tautimuotoa? En tiedä. Hain itsekin loppusyksystä rokotteen, kun tuli se 6kk sairaudesta. Silti ihmetyttää tämä 2-3 kertaa rokotettujen aika kovakin oireilu nyt. Ei ne tuon kummoisempia ennen rokotuksiakaan ollut kuin niillä harvoilla, joilla sitten pääsi pahaksi.
Uusien tanskalaistutkimusten mukaan rokotteen teho muuttuu negatiiviseksi kolmen kuukauden jälkeen. Suomeksi sanottuna tämä tarkoittaa sitä, että tauti tarttuu helpommin rokotettuun kuin ilman rokotetta olevaan.
Nuo tarinat ovat lasten satuja 👶🏼 verrattuina niihin, joita turhapaikan-hakija-lüsmut 👳🏿♂️ 🧕🏿 suoltavat rajalla!
Todennäköisyyslaskennalla terve, hoikka, itsestään huoltapitävän alle 60 vee joka välttelee ihmismassoja, osaa käyttää FFP2-maskia, mahdollisuus joutua teholle on minimaalisen pieni. Rokotehaitta on minulla paljon isompi riski, saattaisi pilata vuosien terveysteot. Joten en ota riskiä, eli piikkiä.
En käsitä lainkaan vastaavan kaltaisia ihmisiä, jotka menevät kolmannelle piikille. Piikki ei estä tautia, eikä tartuttamista - tämä on jo tutkitusti todettu, niin mikä onkaan piikin pointti. Ei nyt aukene minulle, mutta varmasti on joku järkevä syy, kun puoli Suomea haluaa olla neulatyynyjä. Mutta ihan vapaasti, jokainen tyylillään.