Rokotevastainen, oletko lukenut hirvittävät tarinat siitä mitä potilaat käyvät läpi ennen kuolemaansa teholla?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Sairaalassa olevien määrä kertoo siitä, että omicron leviää nyt aktiivisesti ja yhä isompi osa "sairaalassa koronasta" on itseasiassa sairaalassa jo valmiiksi. Sinnehän lasketaan kaikki sairaalassa olevat, vaikka olisi lievätkin oireet. Vaikka siis sairaalassa olisi ihan muista syistä. Ja kun kerran tartuntoja on paljon, niin tottakai niitä tartuntoja tulee myös sairaalassa enemmän kuin aiemmin.
Oikeasti koronasta sairaalaan joutuvien määrähän on laskussa pikemminkin. Omicronista on sairaalaan joutunut aivan yksittäisiä ja kaikki data tukee sitä, että nyt tämä tauti kannattaa vaan sairastaa ja lopettaa hössötys.
Oli miten oli, on epäilyttävää, että kukaan omainenkaan ei saa mennä sairaaloihin näkemään itse mitä siellä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne on kaikki
Nimittäin internetin mulkuimmat ihmiset, kommenttiosastossa.
Mitä enemmän rokotuksia niin sitä enemmän uusia virusmuunnoksia. Tätähän on jo nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän rokotuksia niin sitä enemmän uusia virusmuunnoksia. Tätähän on jo nähtävissä.
Nämä idiootit aivan tosissaan kuvittelevat viruksen mutatoituvat ihmisissä, joilla ei ole koko tautia koskaan ollutkaan.
Miten tämä poikkeaa joka vuosi erilaisiin tauteihin teholla kuolevista? Ei varmaan mitenkään.
Ainoa tapa välttää ikävä kuolema on ottaa kohtalo ajoissa omiin käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä poikkeaa joka vuosi erilaisiin tauteihin teholla kuolevista? Ei varmaan mitenkään.
Ainoa tapa välttää ikävä kuolema on ottaa kohtalo ajoissa omiin käsiin.
Ainakin siten, että tavallisena vuotena sairaita edes yritetään hoitaa toisin kuin nyt.
Jos joku 50 minun ikäistäni on kuollut koronaan tänä parin vuoden aikana niin pitäisikö pelätä? Pitäisikö kaikkia harvinaisia kuolinsyitä pelätä. Serkkuni teki hiljattain itsemurhan! Sitä minä pelkään! Masentunutta elämää pelkään!
Vierailija kirjoitti:
Jos suviseuroihin määrätään koronapassi, niin otatko sitten rokotteet?
Suviseuralestat eivät ole rokotevastaisia, vaan Pohjanmaalla vaikuttava lestadiolaisuuden haara, olisivatko olleet esikoislestadiolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja sain eilen positiivisen tuloksen koronasta.
Oireet ovat yhtenä aamuna päänsärky. Muutama yskähdys silloin tällöin.
Tavallinen flunssa, joka yleensä sisältää kurklukivun sekä nuhan on paljon ärsyttävämpi.
Miksköhän tässä on paljon nuita alaspäintykkäyksiä, vaikka eikö se just olis kiva juttu ettei ollut sen vakavampana?
Miten lihavat kehtaa valittaa rokottamattomista? Tämä on luonnon keino kostaa ylensyöjille ja laiskoille
Hirveästi näkyy juttuja lehdissä tästä, säälittävää manipulointia kun ei muusta enään kirjoitetakaan
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavat kehtaa valittaa rokottamattomista? Tämä on luonnon keino kostaa ylensyöjille ja laiskoille
Kostaa ei nyt ehkä ole oikea sana…
Mua ei paljoa hävetä. Onneksi olen omat häpeämiseni läpi käynyt ja aion toimia niinkuin tämän hetkisen tiedon valossa näen parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton ja sain eilen positiivisen tuloksen koronasta.
Oireet ovat yhtenä aamuna päänsärky. Muutama yskähdys silloin tällöin.
Tavallinen flunssa, joka yleensä sisältää kurklukivun sekä nuhan on paljon ärsyttävämpi.Eli korona on jo tuhoamassa aivojasi. Good luck.
Oma näppituntuma on kyllä, että rokotuksilla ei enää ole mitään vaikutusta, jos nyt ei sitten tehohoidon tarvetta vähennä. Järjestäin nyt lievempää varianttia sairastavat ja rokotetut oireilee enemmän kuin ennen rokotuksia porukka oireili. Olen hämmennyksellä seurannut, kun kaikki saa selkeät oireet ja kuumeet nyt, kun itse sairastin paljon keveämmällä juuri ennen rokotusvuoroa keväällä. Pikemminkin herää kysymys, että heikentääkö tuo rokote vastustuskykyä tautia vastaan, kun rokotuksesta menee liikaa aikaa.... Eli pitääkö se hakea muutaman kuukauden välein loppuelämä, jos ei halua saada vakavaa tautimuotoa? En tiedä. Hain itsekin loppusyksystä rokotteen, kun tuli se 6kk sairaudesta. Silti ihmetyttää tämä 2-3 kertaa rokotettujen aika kovakin oireilu nyt. Ei ne tuon kummoisempia ennen rokotuksiakaan ollut kuin niillä harvoilla, joilla sitten pääsi pahaksi.
Uusien tanskalaistutkimusten mukaan rokotteen teho muuttuu negatiiviseksi kolmen kuukauden jälkeen. Suomeksi sanottuna tämä tarkoittaa sitä, että tauti tarttuu helpommin rokotettuun kuin ilman rokotetta olevaan.
Vaikka tuo olisikin totta (mikä se ei ole) niin kuitenkin kannattaisi ottaa se rokote nyt koska pfizerin ja merckin koronalääkkeet ovat juuri tulossa markkinoille.
THL:n faktoja:
COVID-19 tauti suomessa ikäryhmittäin sairastuneet ja kuolleet 2020-2021
0-10 vuotiaat, sairastuneita 31 888 , kuolleita 0
10-20 vuotiaat, sairastuneita 42 229, kuolleita 0
20-30 vuotiaat, sairastuneita 50 510, kuolleita 0
30-40 vuotiaat, sairastuneita 47 417, kuolleita 14 (0,03%)
40-50 vuotiaat, sairastuneita 38 527, kuolleita 26 (0,07%)
50-60 vuotiaat, sairastuneita 25 192, kuolleita 67 (0,3%)
60-70 vuotiaat, sairastuneita 13 478, kuolleita 147 (1%)
70-80 vuotiaat, sairastuneita 6 594, kuolleita 369 (6%)
80+ vuotiaat, sairastuneita 4 457, kuolleita 934 (20%)
Vierailija kirjoitti:
Tunnepitoisiin ratkaisuihin ei voi järjellä vaikuttaa.
Niinpä, moni pelkää koronaa niin paljon, että ottaa rokotteen. Todennäköisyys kuolla siihen on n. 0,05%. Tunteet ja pelko menee järjen ja todennäköisyyksien edelle.
Mä yritin monta kertaa sanoa tutulleni, että jättää alkoholin, tupakan ja herkut. Liikkuisi enemmän. Mutta ei lihoi lihomistaan ja lopulta omien päätöstensä jälkeen menehtyi koronaan. Hävettähän häntä kun oli luottanut että kaikki terveyshuolet katoaisi kolmella piikillä
Aivan sama. Hevosetkin nauraa jos tässä vaiheessa alkaa muuttamaan mieltään. Rokotteetta mennään, tuli mikä tuli.
Evvk,turha hurskastella, ois ihanaa jos me kaikki kuoltaisi, ihmiskunta on saastaa!