Ootteko tekin HUS:in valtuustossa?
Entä Lohjan sairaanhoitopiirin lautakunnan varajäseniä?
Kommentit (69)
Se Iltalehden uutinen tästä oli pitkästä aikaa hauskaa luettavaa. Ehdokkaan vastaukset olivat suoraan Kummeli-sketsistä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin mieleen se Huhtasaaren graduplagiointi keissi. Miksi tuollainen valehtelu on niin suosittua persujen keskuudessa?
Miksikö....no kun koko aate perustuu siihen vaihtoehtoiseen todellisuuteen. Kaikkihan menee sen kautta, oli asia mikä tahansa niin se on päinvastoin kuin oikeasti on.
Olen. Myös kaikki tuttavani ovat. Asun kalliilla alueella Espoossa ja olen kansainvälisesti ja akadeemisesti erikoiskoulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Tiina-Maidan! Onko Jani jo kutsunut eduskunnan hätäkokoukseen koska Tiinan sananvapauksien rajoitttaminen?
Tynkkynen ja Peltokangas varmaan kohta postaavat paasausvideot tubeen, kun taas persua jahdataan.
Vierailija kirjoitti:
Se Iltalehden uutinen tästä oli pitkästä aikaa hauskaa luettavaa. Ehdokkaan vastaukset olivat suoraan Kummeli-sketsistä.
Juu, ja tuon haluaisin jossain sketsiohjelmassa nähdäkin, juuri noin, niinkuin se siinä alkuperäisessä uutisessa olikin, vuorosanoin esitettynä.
Vuoden komedia. Varma 1. sija, koska tuon parempaa viihdettä ei pysty kukaan käsikirjoittamaan.
Näin juuri asiasta unta, siinä olin koko valtuuston johtaja, päällikkö tai joku kingi nyt ainakin. Joten lukitsen vastauksen kyllä.
Ihan hyvin voisin olla. Ja entäs sitten? Miksi kyselet? Vaalit tulossa ja roiskuu olohuoneen verhoihin.
Olen käynyt apukoulun valehtelulinjan. Voiko sillä päästä?