Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko tekin HUS:in valtuustossa?

Vierailija
05.01.2022 |

Entä Lohjan sairaanhoitopiirin lautakunnan varajäseniä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt apukoulun valehtelulinjan. Voiko sillä päästä?

Vierailija
62/69 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Iltalehden uutinen tästä oli pitkästä aikaa hauskaa luettavaa. Ehdokkaan vastaukset olivat suoraan Kummeli-sketsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin mieleen se Huhtasaaren graduplagiointi keissi. Miksi tuollainen valehtelu on niin suosittua persujen keskuudessa?

Miksikö....no kun koko aate perustuu siihen vaihtoehtoiseen todellisuuteen. Kaikkihan menee sen kautta, oli asia mikä tahansa niin se on päinvastoin kuin oikeasti on.

Vierailija
64/69 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Myös kaikki tuttavani ovat. Asun kalliilla alueella Espoossa ja olen kansainvälisesti ja akadeemisesti erikoiskoulutettu.

Vierailija
65/69 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina-Maidan! Onko Jani jo kutsunut eduskunnan hätäkokoukseen koska Tiinan sananvapauksien rajoitttaminen?

Tynkkynen ja Peltokangas varmaan kohta postaavat paasausvideot tubeen, kun taas persua jahdataan.

Vierailija
66/69 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Iltalehden uutinen tästä oli pitkästä aikaa hauskaa luettavaa. Ehdokkaan vastaukset olivat suoraan Kummeli-sketsistä.

Juu, ja tuon haluaisin jossain sketsiohjelmassa nähdäkin, juuri noin, niinkuin se siinä alkuperäisessä uutisessa olikin, vuorosanoin esitettynä.

Vuoden komedia. Varma 1. sija, koska tuon parempaa viihdettä ei pysty kukaan käsikirjoittamaan.

Vierailija
67/69 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri asiasta unta, siinä olin koko valtuuston johtaja, päällikkö tai joku kingi nyt ainakin. Joten lukitsen vastauksen kyllä. 

Vierailija
68/69 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
69/69 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin olla. Ja entäs sitten? Miksi kyselet? Vaalit tulossa ja roiskuu olohuoneen verhoihin.