Ootteko tekin HUS:in valtuustossa?
Entä Lohjan sairaanhoitopiirin lautakunnan varajäseniä?
Kommentit (69)
Mua pyydettiin 15 v sitten lähtemään ehdolle eduskunta vaaleihin, eli olen käytännössä vähän niinkuin kansanedustaja. Olisin tietysti tullut valituksi, jos olisin suostunut pyyntöön.
Toki olen myös parin kansalaisjärjestön kunniapuheenjohtaja. Kavereiden mielestä mun ainakin pitäisi olla.
Meidän täytyy tämän kysymyksen osalta turvautua asiantuntijoiden lausuntoihin. Minulle voi esittää muita kysymyksiä, jotka luultavasti ohjaan niistä vastuuden kantaville tahoille, seuraava...
Sitä teidän pitää kysyä joltakulta muulta. En voi kertoa keneltä.
Mulle voi esittää lisää kysymyksiä puhelimitse, kun en näihin nyt ehdi vastailla. Mikäs se puhelin olikaan mistä minut aina(=Ei Koskaan) tavoittaa...
Se näyttää olevan vain ilmoitusasia eli jos sanon, että olen, niin olenhan mä 😊
Melkein olen Osuuspankin pääjohtaja, koska olen tällä hetkellä miltei osuuskaupan hoitaja. Varmistuu vuonna 2023, mutta tästä tietävät vain harvat ja valitut.
Tutkintoja on vähintään 15. Ihan en ole varma, mutta sanotaan nyt näin, koska niitä voi olla enemmänkin tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja ikäni on 30 eli 42 ja olen hoitaja, koulutukseni on ”joku muu”
Todellinen ikä 59, omassa tiedotteessa luki tosiaan yhdessä kohden 30 ja toisessa 42 🤷🏼♀️
Jos äänestäjä uskoo että olen valtuustossa niin kyllähän mä sitten olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja ikäni on 30 eli 42 ja olen hoitaja, koulutukseni on ”joku muu”
Todellinen ikä 59, omassa tiedotteessa luki tosiaan yhdessä kohden 30 ja toisessa 42 🤷🏼♀️
Mitä sen väliä, ikähän on vaan numeroita ja numerot numeroita. Sitten on sekin, että mielipidettäkin saa muuttaa, jos siltä tuntuu, että mitä sitten ja virheitäkin sattuu kaikille, että inhimillistä on kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös seuraava presidentti. Kavereiden kanssa sovittiin näin.
Eipäs, vaan minä. Edes Reiska ei väitä vastaan.
Olen! Olen myös psykiatrian poliklinikan psykoterapeutti perushoitajan perseenpyyhintätutkinnolla, ja sosiaalityöntekijä sosiaalihoitajan tutkinnolla vuodelta 1995!
Hyvä Suomi❣️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös seuraava presidentti. Kavereiden kanssa sovittiin näin.
Eipäs, vaan minä. Edes Reiska ei väitä vastaan.
Ei tämä nyt niin pieni maa ole, etteikö kaksikin mahtuisi. Sopu sijaa antaa ja ainakin kun käyttää rexonaa!
Siis tän huomiseen uskovien seurojen päättävässä elimessä olen todellakin ja erityiasiantuntijan roolissa siellä ja oikeastaan...en tiedä kehtaanko ihan sanoa, mutta siis mut on nimitetty just sivujohtajan sivustaseuraajan varapääjohtajan ylijohtajan ylimmän viransijaisen johtajan sijaiseksi ja mä en oikeesti voi uskoa tätä melkein todeksi... mutta silti mä en oo onneks vastuussa loppupeleissä yhtään mistään, vaikka tosiasiassa mä päätän siis aivan kaikesta.
En osaa sanoa, koska olen siivonnut koko päivän. Katsos kun vaalit ja roiskuu.
Mie oon ollut jo pitkään. Mutten halua siitä puhua, vaan omista tavoitteistani.
Minäkin olen, mutta olen vaiti, koska pahanpuhujia on, puhun siitä, mistä ITSE tahdon.
Pilkatkaa vaan, mutta kyllä hän on aika simpsakka
Vierailija kirjoitti:
Olen! Olen myös psykiatrian poliklinikan psykoterapeutti perushoitajan perseenpyyhintätutkinnolla, ja sosiaalityöntekijä sosiaalihoitajan tutkinnolla vuodelta 1995!
Hyvä Suomi❣️
😂
Viranomainen tietää, ihan toinen joku. Mutta kyllä olen ja jos en vielä ihan, niin kysy. Joku tietää.