Ootteko tekin HUS:in valtuustossa?
Entä Lohjan sairaanhoitopiirin lautakunnan varajäseniä?
Kommentit (69)
Ainakin minusta tuntuu siltä.
Ja kerroin sen julkisesti niin pakkohan sen on olla totta, vai mitä?
Tai ainakin voin syyttää jotakuta muuta julkistamisesta......
Mä oon ainakin yhdessä multiversumin rinnakkaistodellisuudessa, ehkä jopa kahdessa...ja oon myös erittäin vaativassa asiantuntija tehtävissä monissa maailmoissa!!
Olen myös seuraava presidentti. Kavereiden kanssa sovittiin näin.
tulevaisuudessa varmasti olen tai silleen, tai vaihtoehtoisessa maailmassa tietysti olen jo nyt, mutta kukaan siitä tiedä.
No kyllä minä voin sen sillä tavalla sanoa. Mutta ohjaan silti kysymyksen viranomaisille.
Joo ja ikäni on 30 eli 42 ja olen hoitaja, koulutukseni on ”joku muu”
Olen Mega-Uudenmaan hannankullituksen yyperfyyreri.
Tottakai voin olla mitä haluan. Älkää kysykö lisäkysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen Mega-Uudenmaan hannankullituksen yyperfyyreri.
Ja VTT:n oikea ylijohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin yhdessä multiversumin rinnakkaistodellisuudessa, ehkä jopa kahdessa...ja oon myös erittäin vaativassa asiantuntija tehtävissä monissa maailmoissa!!
Onneksi tuolla noissa hommissa ei haittaa yhtään, kun välillä unohtelen ties mitä puhelimia minnekin ja joskus vaan bileet venyy pikkutunneille, koskaon myös naisen ja ikäisensä Elämä elettävänä!!!!
Olen Jumalatar. Mies kerran sanoi näin. Kyllä, kyllä, kyllä... että ei siinä sen ihmeempää ole.
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa. Pahalta tuntuu.
Kuule nyt. Imaamin eivät saa huijata tukia ja naiset eivät saa valehdella cv:ssä.
T. Punavihreä feministi
Sinun pitää kuule sitä kysyä ihan muilta viranomaisilta.
Vastuu on aina kuulijalla...että kyllä minä varmasti tulen vielä olemaan ja omasta mielestäni kyllä tietyllä tapaa jo olenkin, mutta mitään vastuutahan en tietenkään ota mistään sanomisistani.
Saatan ollakin, luultavasti olen.