Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vedellä oikeista langoista saadakseen naisia sänkyyn?

Vierailija
26.04.2015 |

Tiedän aika hyvin miten kannattaa edetä, jos haluan seksiä. Siinähän ei heti kannata täräyttää jotain tökerösti tyyliin "mennääks panee". Tulen siis aluksi ihan vaivihkaa jostain juttelemaan, tai lähinnä olen hyvä kuuntelija ja "kiinnostunut" siitä mitä hän sanoo. Sitten mukamas vähitellen alan juttujen lisäksi näyttämään siltä kuin se antoisa keskustelu olisi avannut silmäni sille kuinka kiinnostava nainen on kyseessä. Pientä ei-lääppivää kosketusta kehiin antoisan keskustelun/kuuntelun päälle ja lopulta sanon suoraan, että haluaisin tulla hänen luokseen illaksi/yöksi. Olen aika luonteva esiintyjä. En seksinkään jälkeen paljasta, että SE oli mielessä alusta asti, vaan vedän roolin loppuun, ettei tule käytetty olo.

Mitä mieltä olette naiset? Onko tämä väärin teidän mielestänne?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla saat arvoisisia naisia, hyväuskoisia tai ehkä hekin ovat seksin perään. Itse en koskaan lähtisi tuollaisen Don Juanin matkaan enkä ylipäätään yhden illan tuttavuuden matkaan. Se, miten mies lähestyy minua ja tekee minun kanssani, on samaa, miten hän toimii suhteessa muihin naisiin. Imarteleva mies on helppo ja on tehnyt samaa 100% varmuudella aiemminkin.

Vierailija
42/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan herää kysymys, miksei naiset (ihmiset) kiinnosta sua oikeasti enempää ja miksi vain vetelet naruista ja käytät toisia ihmisiä seksiin...

Tajuatko, että vain esität oikeaa elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:42"]

Tuolla tavalla saat arvoisisia naisia, hyväuskoisia tai ehkä hekin ovat seksin perään. Itse en koskaan lähtisi tuollaisen Don Juanin matkaan enkä ylipäätään yhden illan tuttavuuden matkaan.

[/quote]

Ai kauheeta.

Minusta ap toimii just niin kuin pitääkin. Itse joskus sinkkuvuosina saatoin muutaman kerran harrastaa ns. yhden illan juttuja, mutta vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ns. kemiat pelasi ja juttu luisti. Oli ihan selvää, että kyseessä oli nimenomaan kevyt ilonpito. En silti lähtenyt koskaan kenen tahansa matkaan. Kyllä sitä illan kun juttelee niin jotain saa tyypistä jo selville.

Ap:n kaltaiset miehet on just parhaita sinkkunaisen seksinnälkään. Saa mukavaa seuraa, nauraa, miehen läheisyyttä ja kosketusta...seksiä. Voihan se vähän teatteria olla, mutta hei naisethan on niin aitoja aina...?

Vierailija
44/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan äärimmäisen harvoin yhden yön juttuja, mutta jos semmoista seuraa tekee mieli, niin kyllä miehen täytyy olla just tommonen. Se on sitä peliä molempiin suuntiin. Periaatteessa olis sama kysyä että lähetääks panee ja voisin sanoa, että joo, kun kerran sitä oon vailla, mutta silloin nautonnollisesta kokemuksesta jää pois toi liehittelyvaihe, ja sehän on ihan tyhmää sitten.

Sitten taas päinvastoin jos en oo seksiä vailla, niin mikään liehittely ei saa mua siihen. Ja jos ihastun silleen, että ajattelen, että tästä vois tulla kokonainen ihmissuhde, niin en silloinkaan lähde yöksi, vaan pyydän soittamaan myöhemmin.

Joten mulle aloittajan teatteri ok, tosiaan mukavaa, että vetää sen kanssa sitten loppuun asti ja on kiva seuraavanakin päivänä. Itse en kyllä kapaa mitään tekosyytä sille, miksi "en voi nyt seurustella vaikka kiinnostaa". Fakta on muutenkin se, että jos mies haluaa naisen, niin siinä ei oo mitään hyviä syitä miksei se onnistu.

Vierailija
45/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa asioissa ihmiset vetelee oikeista naruista saadakseen jotain. Et ole AP mitenkään poikkeuslaatuinen ihminen tai tapasi iskeä naista ei ole jotenkin erikoinen. Noin ne yhden illan panot isketään. Kyllä nainenkin joutuu esittämään kiinnostunutta siinä missä mieskin. Jotka ei harrasta yhdenillan juttuja ei tätä ymmärrä, mutta luulisi sun AP tajuavan jos niitä kerran harrastat, että näin se homma etenee.

Vierailija
46/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on tässä mielestäni moraalisesti se, ettet lupaa mitään. Siis toki saa imarrella ja liehitellä, mutta kun on törmännyt semmoisiin epeleihin, jotka selkeesti hakee vaan seksiä, ja sitten yrittävät lämpimikseen puhella, miten haluavat jotain vakavampaa, ja vakiintua, ja diipadappadii. Itse en semmoista etsi, mutta on mielestäni julmaa lähteä maalailemaan liian isoa kuvaa. 

Olen minäkin monesti "esittänyt", että miehen jutut on kiinnostavia. Samaan aikaan mietin meitä jo sängyssä. "Mmm, sun työ kuulostaa kyllä tosi vaativalta, ootko pitkään ollut alalla? Mmmm, aivan". Seuraavan päivänä saa pinnistellä, että muistaa (jos tarve vaatii) että mitä hittoa se tekikään :'D

N27 

Vierailija
47/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 07:13"]

Ihan ok meininkiä! Voi luoja, kun niitä "syvällisiä" keskusteluja ei tarvitsisi käydä vaan pääsisi suoraan panemaan!

[/quote]

Komppaan. Itse (olen nainen) en myöskään oikein jaksa lätistä juttuja jotka eivät oikeasti kiinnosta jos vain seksi on hakusessa. Se on puuduttavaa ja väsyttävää ja sitten sitä alkaa jo kohta olla liian humalassakin ja valmiina omaan petiin yksin nukkuu kunnolla :D

Vierailija
48/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tulee vastaan naisia, jotka ovat mahdottomia. Osa ei esim. kiinnostu alussa ulkonäöstäni tai muusta syystä ei ole yhtään vastaanottavainen. En ole mr. Finland, vaikka en rumakaan. Yleensä näkee kyllä hyvin pian, että kannattaa siirtyä seuraavaan. En kuitenkaan pakota koskaan tilannetta, vaan vien sitä vain vähitellen luontevasti eteenpäin. Jos nainen alkaa vaikuttaa kiinnostuksen menettäneeltä (tähän ei ihan alussa paljon tarvita) sanon "pidä hauskaa" ja poistun itse. Luen fiilikset hyvin toisen olemuksesta. Sen vuoksi huteja tulee aika vähän sellaisten kanssa, joihin olen käyttänyt aikaa. Todella kiinnostuneen kanssa etenen nopeasti. Vähän kiinnostuneen kanssa rakennan pidempään ennen ilmaisua halusta jatkaa samaan osoitteeseen.

En tee mitään lipeviä taikatemppuja tai suuria eleitä, vaan yritän olla aidon oloinen. Kehun korkeintaan vähän ulkonäköä, mielellään vaivihkaa keskustelun asiayhteydessä. Koko homman tarkoitus on välttää sitä, että vaikutan lipevältä. Tiedän yhtä hyvin kuin naiset itsekin mikä vaikuttaa epäaidolta iskemiseltä. Naisille on valtava turn off mies, joka yrittää miellyttää - tiedossa on. Teatteri on enemmän kehonkielen hallintaa kuin sanallista. Olen sen oloinen, että vaikutan aidon kiinnostuneelta tuntemaan heidät paremmin. Fyysistä kemiaa tunnen aidosti, kun kerran sänkyyn haluan.

Olen sellainen hyvähtahtoisen oloinen, lempeät silmät, hyvä itsetunto. Sanovat, että tuntuu kuin olisivat minut pitkään tunteneet. Olen heti alussa rento ja avoin, vähitellen yhä enemmän avoimeksi muuttuen. Toisaalta he ovat myös oikeassa, olen enimmäkseen oma itseni, näyttelen vain sen mikä on pakko.

Osa on aidostikin kiinnostavia tapauksia. Olen lopettanut teatterin ja vaihtanut lennosta aitoon kiinnostukseen, ei se näy mitenkään ulospäin. Eihän naisista pelkän ulkonäön perusteella tiedä kenet haluan vain sänkyyn ja kenet mahdollisesti suhteeseen.

-ap

Vierailija
49/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:52"]

Tiedä sitten millaisiin naisiin tuo tehoaa, mutta ei tehoaisi minuun. Kyllä sen nyt huomaa milloin mies esittää kiinnostunutta ja milloin on aidosti kiinnostunut, myös sen huomaa milloin mies kaipaa vain seksiä. Ja tuo "lääppiminen", yöh.... Sekä, jos minulle mies sanoo, että haluaa tulla yöksi, niin sori nyt vaan, en kaipaa yhden illan juttuja, joten täydellisen tyrmäyksen saisit.

Jotenkin outoa, että ap kuvittelee hänen konstiensa olevan jotenkin "oikeista naruista vetämistä", kun nuo on todella surkeita iskuyrityksiä. Jokainen mies yrittää noilla samoilla, joten siksi ne ovat niin kovin tuttuja juttuja, että ei mene läpi. Keksi nyt hyvä mies jotain uutta, jos meinaat naisia sänkyyn saada. Toisaalta, jos jo olet noilla jutuilla jo paljon kaatanut, niin ihmettelen miten höynäytettäviä jotkut naiset ovat, tai sitten munan perään...

[/quote]

Olet turhan varma. Koko kehonkieleni on mukana valheessa. Katson silmiin lumoutuneena, hymyilen välillä ns. silmilläni aidosti. En lääpi todellakaan, vaan kosketan tyyliikkäästi muka-spontaanisti keskustelun lomassa ja sopivasti niissä edeten. Kuuntelen oikeasti hyvin ja esitän niihin liittyviä kysymyksiä. En muista koska kukaan olisi nähnyt esitykseni läpi.

Saatan välillä olla tarkoituksella mukamas vähemmän kiinnostuneen oloinen kunnes hän "herättää mielenkiintoni" jollain tavalla. Usein naiset avautuvat minulle siitä kuinka kiva oli, että joku aito tuli juttelemaan! Olivat kuulemma kypsyneitä näihin, joilla on vain se mielessä. Kuuntelen ymmärtäväisesti. Saatan heittää, että joskus nuorempana ja typerämpänä olen itsekin ollut sellainen, kunnes aikuistuin. Olen häpeilemätön.

[/quote]

Tällainen toiminta on minulle täyttä hepreaa. Missä tätä voisi opiskella? Ei tullut ainakaan äidinmaidossa minun käytösmalleihiini. En osaa peliä ollenkaan.

t. mies 34

[/quote]

Älä koskaan ikinä muutu!

Vierailija
50/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan maalaile mitään parisuhdejuttuja. En tekisi niin alussa edes sellaisen naisen kanssa, jonka haluan parisuhteeseen. Mutta osa naisista haluaisi jatkaa tapailua ja heille pitää keksiä hyvä syy miksi en voi. Se on aina joku puute itsessäni tai olosuhteiden pakko, ettei heidän itsetuntoonsa kolahtaisi.

-ap

Vierailija
51/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:54"]

Tosiaan herää kysymys, miksei naiset (ihmiset) kiinnosta sua oikeasti enempää ja miksi vain vetelet naruista ja käytät toisia ihmisiä seksiin...

Tajuatko, että vain esität oikeaa elämää?

[/quote]

Just näin.

Ap:lla ei oo itseluottamus kohdallaan, kun ei uskalla ryhtyä oikeaan ihmissuhteeseen. Ei selvästikään arvosta edes itse itseään. Onko sillä jotain ongelmia? Alko?

Kuule ap. Ne naiset kiittää kun pääsee susta eroon. Mutta jatka sä vaan ittes huijaamista. Palvelus naisille? Pöh!   :)))))))  Arvaa vaan millasia juttuja naiset susta levittää kylillä...

Vierailija
52/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:03"]

Täh? Noinhan kaikki sosiaalinen kanssakäyminen etenee ihan ala-asteelta lähtien.

[/quote]

Voi olla, mutta omatuntoni kolkuttaa lievästi sen vuoksi, että siinä on teatteria mukana saadakseni sänkyyn. Usein nämä naiset ovat niin aidon oloisia, että tulee se fiilis.

[/quote]

Kiertokullin perässä ne naisetkin ovat olleet. Olet ollut paskista vaihtoehdoista vähiten paskin. Naiset yleensä näkevät teennäisen ja näytellyn käytöksen läpi helpommin kuin miehet, joten eivätköhän nuo ole tarkoitusperäsi nähneet ja aavistaneet.

Vierailija
53/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:12"]

En tosiaan maalaile mitään parisuhdejuttuja. En tekisi niin alussa edes sellaisen naisen kanssa, jonka haluan parisuhteeseen. Mutta osa naisista haluaisi jatkaa tapailua ja heille pitää keksiä hyvä syy miksi en voi. Se on aina joku puute itsessäni tai olosuhteiden pakko, ettei heidän itsetuntoonsa kolahtaisi.

-ap

[/quote]

Ettet vaan olis joku lyhyt tai vanha mies, joka ei saa naista ku yhdeks yöks? Valehtelet vaan ittelles et sä pelaat. Taitaa naiset puijata sut vaan pikaiseen panetukseen!

Vierailija
54/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,

ei sullakaan hyvin mee, jos vauva-palstalla pyörit. Jos ei nyt mee mullakaan.

Vierailija
55/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jotkut ovat jo sanoneetkin, niin naiset, jotka mukaasi lähtevät, ovat myös seksiä vailla. Heille on vain plussaa, että käyttäydyt hyvin. Minun kohdallani saisit vaikka seisoa päälläsi luritellen kohteliaisuuksia, en harrasta yhden yön juttuja tai irtoseksiä. Tositarkoituksella liikenteessä olevat naiset eivät lähtisi mukaasi, koska he ajattelisivat, että tuollainen "aito ja ymmärtäväinen" mies on suhdemateriaalia ja siksi odotuttavaisivat muutamien treffien ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä