Tiedätkö, miksi neuleen alle puetaan t-paita?
Päivän niksi! T-paita neuleen alle!
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/0220343b-86a2-4bae-9a2a-c8dda628b21b
Tälle ihan uudelle idealle kannattaisi varmaan hakea patentti?
Tiesittekös muuten että pakkasella voi jalkaan vetää ALUSHOUSUT!!! Ja niitä on pitkiä alushousuja! Lämmittää kummasti!
Ja päähän voi laittaa PIPON! Ja käteen HANSKAT!
Näitä ei moni tiedä nykyisin!
Kommentit (22)
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että kuka pitää neuletta ilman aluspaitaa. Tai T-paitaa?
Tai muuta paitaa?
Kiitos tästä. Voisiko joku tulla taas ja vaikka ampua.
Taas tuli sellainen olo, ettei oikein jaksa enää.
Kai te kaik kuulitte tämä valla ihmeellise asia!
Hyvä vinkki minusta.
Olisiko mitään vastaavaa jalkoihin? Siis kengän ja jalan väliin?
Siis joku jalan muotoinen kangasputkilo?
Vähän on kylmät nuo kengät ja hiertääkin uutena. Onko mitään vinkkiii?
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että kuka pitää neuletta ilman aluspaitaa. Tai T-paitaa?
Tai muuta paitaa?
No tätä just meinasin itsekin kommentoida. Toki mä en käytä juuri ikinä neuleita mutta en vois kuvitellakaan ilman aluspaitaa, tuntuu epämiellyttävältä iholla.
Eipä ole mennyt Polina Niemellä muotialan koulutus Pariisissa hukkaan.
Varmaan on takana myös yliopisto-opintoja?
Höööh sittenhän ei nännit nipsuta sieltä neuleen reijästä.
Vierailija kirjoitti:
Tai muuta paitaa?
Minä, käytän kaikkia paitoja ilman mitään aluspaitaa koska 2 paitaa päällekkäin tuntuu oudolta ja ahdistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Voisiko joku tulla taas ja vaikka ampua.
Luulen ettei se ampuja tiedä että ase pitää ladata ensin. Ihmettelee vaan mikset kuole vaikka on vetänyt liipasimesta.
Oletko aina hengittänyt väärin? Joo olen, jo 50 vuotta. Kumma kun en ole kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Tai muuta paitaa?
Tarkkaan ottaen se t-paita on muuten neule.
Minä pidän usein merinovillaneuletta tai puuvillaneuletta aluspaitaa. Pellavaneuleitakin välillä. Mukavampaa niin. Tietenkään mitään sellaisia karvastelevia ei voi pitää, eikä mitään löysää neuletta, josta näkyisi läpi. Koska käyn säännölllisesti suihkussa, niin sanottu kehoni ei kuluta niitä mitenkään ennen kuin ne muutenkin kuluvat käytössä. Ja kyllä neuleitakin voi pestä.
Vierailija kirjoitti:
Tai muuta paitaa?
Minä?
Vierailija kirjoitti:
Juusto aina PÄÄLLE!
Juusto neuleen päälle? Mikä helvetin möläys tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juusto aina PÄÄLLE!
Juusto neuleen päälle? Mikä helvetin möläys tuo on?
Eri. Yhtä tyhmää kun aloitus....😝
😂