Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin vedellä oikeista langoista saadakseen naisia sänkyyn?

Vierailija
26.04.2015 |

Tiedän aika hyvin miten kannattaa edetä, jos haluan seksiä. Siinähän ei heti kannata täräyttää jotain tökerösti tyyliin "mennääks panee". Tulen siis aluksi ihan vaivihkaa jostain juttelemaan, tai lähinnä olen hyvä kuuntelija ja "kiinnostunut" siitä mitä hän sanoo. Sitten mukamas vähitellen alan juttujen lisäksi näyttämään siltä kuin se antoisa keskustelu olisi avannut silmäni sille kuinka kiinnostava nainen on kyseessä. Pientä ei-lääppivää kosketusta kehiin antoisan keskustelun/kuuntelun päälle ja lopulta sanon suoraan, että haluaisin tulla hänen luokseen illaksi/yöksi. Olen aika luonteva esiintyjä. En seksinkään jälkeen paljasta, että SE oli mielessä alusta asti, vaan vedän roolin loppuun, ettei tule käytetty olo.

Mitä mieltä olette naiset? Onko tämä väärin teidän mielestänne?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Nenaiset jotka sun mukaan lähtee haluavat pelkkää seksiä kuitenkin itsekin. Ei kai se väärin oo.
N21

Vierailija
2/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Noinhan kaikki sosiaalinen kanssakäyminen etenee ihan ala-asteelta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ajatellut, että monet heistä haluavat vain seksiä, mutta eivät halua vaikuttaa halvoilta joten se suora kysymys ei toimi sen vuoksi.

Puolustuksekseni sanon, etten pelkästään itselleni hae tyydytystä, vaan heidät otan huomioon myös seksissä ja lähes aina ovat olleet hyvin tyytyväisiä.

-ap

Vierailija
4/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:03"]

Täh? Noinhan kaikki sosiaalinen kanssakäyminen etenee ihan ala-asteelta lähtien.

[/quote]

Voi olla, mutta omatuntoni kolkuttaa lievästi sen vuoksi, että siinä on teatteria mukana saadakseni sänkyyn. Usein nämä naiset ovat niin aidon oloisia, että tulee se fiilis.

Vierailija
5/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava mies. Nainen luulee, että vihdoinkin on löytänyt miehen, johon tuntee henkistä yhteyttä, mutta mies vain teeskentelee. Myöhemmin tulee pettymys, jos nainen ihastuu liian sulavaan näyttelijään, jolla mikään suhde ei alunperinkään ollut mielessä.

Vierailija
6/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:08"]

Pelottava mies. Nainen luulee, että vihdoinkin on löytänyt miehen, johon tuntee henkistä yhteyttä, mutta mies vain teeskentelee. Myöhemmin tulee pettymys, jos nainen ihastuu liian sulavaan näyttelijään, jolla mikään suhde ei alunperinkään ollut mielessä.

[/quote]

Tätä juuri olen miettinyt. Osa kun selvästi ihastuu. Minullahan on aina joku hyvä selitys sille miksi en voi alkaa deittailemaan, vaikka olen kiinnostunut.

Vierailija
7/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kerran tuollaisen miehen. Sen huomaa, kun mies on "liian" kiinnostunut, mutta se silti on mukavaa. Hyvä iskutaktiikka ja osaa suhtautua vain yhdenillanjuttuna, kun mies vähän lyö yli. Tuossa on aika iso merkitys sillä, että vielä saatuaan mitä haluaa mies kohtelee kivasti. Ajattelen tuon hyvin läpi vetävän miehen olevan todella lahjakas sosiaalisesti. Jäi niin hyvä mieli, että muistelen vielä näin pitkän ajankin jälkeen.

Vierailija
8/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää biisi on varmaan sitten tehty susta, ap: http://artists.letssingit.com/zen-cafe-lyrics-ala-tee-cczjzrn

Vierailija
9/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:03"]

[/quote]

Ai? No nytpä tiedän elämäni ulkopuolisuuden syyt.

Ei olisi pitänyt ala-asteella töksäytellä tytöille, että lähdetäänkö keinumaan?

Vierailija
10/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:17"]

Tää biisi on varmaan sitten tehty susta, ap: http://artists.letssingit.com/zen-cafe-lyrics-ala-tee-cczjzrn

[/quote]

Hyvin osuva kieltämättä.

-ap

Vierailija
11/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:03"]Täh? Noinhan kaikki sosiaalinen kanssakäyminen etenee ihan ala-asteelta lähtien.
[/quote]

Niin..jos on narsisti ja haluaa vain hyötyä muista ja ihailua osakseen.

Vierailija
12/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
13/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni täällä ei pidä pahana teatteria. Tapaamani naiset ovat kyllä nauttineet, mutta he eivät tiedä koko totuutta. Olen oikeasti empaattinen (vaikka itsekäs olenkin) ja minulle tulee hyvä olo siitäkin, että he nauttivat paljon. Sen vuoksi vedän roolin loppuun.

-ap

Vierailija
14/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten millaisiin naisiin tuo tehoaa, mutta ei tehoaisi minuun. Kyllä sen nyt huomaa milloin mies esittää kiinnostunutta ja milloin on aidosti kiinnostunut, myös sen huomaa milloin mies kaipaa vain seksiä. Ja tuo "lääppiminen", yöh.... Sekä, jos minulle mies sanoo, että haluaa tulla yöksi, niin sori nyt vaan, en kaipaa yhden illan juttuja, joten täydellisen tyrmäyksen saisit.

Jotenkin outoa, että ap kuvittelee hänen konstiensa olevan jotenkin "oikeista naruista vetämistä", kun nuo on todella surkeita iskuyrityksiä. Jokainen mies yrittää noilla samoilla, joten siksi ne ovat niin kovin tuttuja juttuja, että ei mene läpi. Keksi nyt hyvä mies jotain uutta, jos meinaat naisia sänkyyn saada. Toisaalta, jos jo olet noilla jutuilla jo paljon kaatanut, niin ihmettelen miten höynäytettäviä jotkut naiset ovat, tai sitten munan perään...

Vierailija
15/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole jotain marjonetti nukketeatteria ?

Vierailija
16/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:52"]

Tiedä sitten millaisiin naisiin tuo tehoaa, mutta ei tehoaisi minuun. Kyllä sen nyt huomaa milloin mies esittää kiinnostunutta ja milloin on aidosti kiinnostunut, myös sen huomaa milloin mies kaipaa vain seksiä. Ja tuo "lääppiminen", yöh.... Sekä, jos minulle mies sanoo, että haluaa tulla yöksi, niin sori nyt vaan, en kaipaa yhden illan juttuja, joten täydellisen tyrmäyksen saisit.

Jotenkin outoa, että ap kuvittelee hänen konstiensa olevan jotenkin "oikeista naruista vetämistä", kun nuo on todella surkeita iskuyrityksiä. Jokainen mies yrittää noilla samoilla, joten siksi ne ovat niin kovin tuttuja juttuja, että ei mene läpi. Keksi nyt hyvä mies jotain uutta, jos meinaat naisia sänkyyn saada. Toisaalta, jos jo olet noilla jutuilla jo paljon kaatanut, niin ihmettelen miten höynäytettäviä jotkut naiset ovat, tai sitten munan perään...

[/quote]

Olet turhan varma. Koko kehonkieleni on mukana valheessa. Katson silmiin lumoutuneena, hymyilen välillä ns. silmilläni aidosti. En lääpi todellakaan, vaan kosketan tyyliikkäästi muka-spontaanisti keskustelun lomassa ja sopivasti niissä edeten. Kuuntelen oikeasti hyvin ja esitän niihin liittyviä kysymyksiä. En muista koska kukaan olisi nähnyt esitykseni läpi.

Saatan välillä olla tarkoituksella mukamas vähemmän kiinnostuneen oloinen kunnes hän "herättää mielenkiintoni" jollain tavalla. Usein naiset avautuvat minulle siitä kuinka kiva oli, että joku aito tuli juttelemaan! Olivat kuulemma kypsyneitä näihin, joilla on vain se mielessä. Kuuntelen ymmärtäväisesti. Saatan heittää, että joskus nuorempana ja typerämpänä olen itsekin ollut sellainen, kunnes aikuistuin. Olen häpeilemätön.

Vierailija
17/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:08"]

[/quote]

Olet turhan varma. Koko kehonkieleni on mukana valheessa. Katson silmiin lumoutuneena, hymyilen välillä ns. silmilläni aidosti. En lääpi todellakaan, vaan kosketan tyyliikkäästi muka-spontaanisti keskustelun lomassa ja sopivasti niissä edeten. Kuuntelen oikeasti hyvin ja esitän niihin liittyviä kysymyksiä. En muista koska kukaan olisi nähnyt esitykseni läpi.

Saatan välillä olla tarkoituksella mukamas vähemmän kiinnostuneen oloinen kunnes hän "herättää mielenkiintoni" jollain tavalla. Usein naiset avautuvat minulle siitä kuinka kiva oli, että joku aito tuli juttelemaan! Olivat kuulemma kypsyneitä näihin, joilla on vain se mielessä. Kuuntelen ymmärtäväisesti. Saatan heittää, että joskus nuorempana ja typerämpänä olen itsekin ollut sellainen, kunnes aikuistuin. Olen häpeilemätön.

[/quote]

Tällainen toiminta on minulle täyttä hepreaa. Missä tätä voisi opiskella? Ei tullut ainakaan äidinmaidossa minun käytösmalleihiini. En osaa peliä ollenkaan.

t. mies 34

Vierailija
18/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:08"]

[/quote]

[/quote]

Juu ei toimi tuollainen teatteri. Keksi vähemmän läpinäkyvää ja imelää. Olisin sitäpaitsi todella vaivaantunut, jos mies tuijottaisi silmiin ja yrittää hiplailla. Todennäköisesti lähtisin tilanteesta pois. Mutta jatkoja sulle ja ok, jos tuo joihinkin tehoaa. Ehkä juurikin aikas epätoivoisiin ja huono itsetuntoisiin naisiin.

Vierailija
19/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä itseltäsi toimisiko kaltaisesi nainen väärin. Jos ihastuisit ja hän olisi vain vedellyt langoistasi saadakseen haluamansa, miltä sinusta tuntuisi? Ehkä tuntisit itsesi hölmöksi?

Vierailija
20/55 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennköisesti silti toimii. Itsevarmuus yhdistettynä stereotypisiin iskutekniikoihin on se millä varsinkin yöelämässä jyrätään. Turha havitella mitään gaussinkäyrän laitoja kun osuman todennäköisyys on siellä käyrän keskivaiheilla kaikkein suurin.

Ulkonäöllä saa myös paljon anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi