Onko väärin vedellä oikeista langoista saadakseen naisia sänkyyn?
Tiedän aika hyvin miten kannattaa edetä, jos haluan seksiä. Siinähän ei heti kannata täräyttää jotain tökerösti tyyliin "mennääks panee". Tulen siis aluksi ihan vaivihkaa jostain juttelemaan, tai lähinnä olen hyvä kuuntelija ja "kiinnostunut" siitä mitä hän sanoo. Sitten mukamas vähitellen alan juttujen lisäksi näyttämään siltä kuin se antoisa keskustelu olisi avannut silmäni sille kuinka kiinnostava nainen on kyseessä. Pientä ei-lääppivää kosketusta kehiin antoisan keskustelun/kuuntelun päälle ja lopulta sanon suoraan, että haluaisin tulla hänen luokseen illaksi/yöksi. Olen aika luonteva esiintyjä. En seksinkään jälkeen paljasta, että SE oli mielessä alusta asti, vaan vedän roolin loppuun, ettei tule käytetty olo.
Mitä mieltä olette naiset? Onko tämä väärin teidän mielestänne?
Kommentit (55)
Minusta tuosta on aivan turha potea huonoa omaatuntoa. Sellainen nainen, joka lähtee baarista jonkun vieraan miehen matkaan, ei ole todellakaan etsimässä mitään suhdetta, saati mitään vakavaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:30"]
Voit kysyä itseltäsi toimisiko kaltaisesi nainen väärin. Jos ihastuisit ja hän olisi vain vedellyt langoistasi saadakseen haluamansa, miltä sinusta tuntuisi? Ehkä tuntisit itsesi hölmöksi?
[/quote] Eivätkö he kaikki siis toimikaan näin?
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:34"]Minusta tuosta on aivan turha potea huonoa omaatuntoa. Sellainen nainen, joka lähtee baarista jonkun vieraan miehen matkaan, ei ole todellakaan etsimässä mitään suhdetta, saati mitään vakavaa.
[/quote]
Toisaalta aika moni parisuhde alkaa baarista. Ei se baarista yhdessä poislähteminen tarvitse tarkoittaa seksiä eka yönä, vaikka siihen kai se usein menee.
Tuli jotenkin paha mieli tästä. Turha viesti mutta otetaan noston kannalta.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:34"]Minusta tuosta on aivan turha potea huonoa omaatuntoa. Sellainen nainen, joka lähtee baarista jonkun vieraan miehen matkaan, ei ole todellakaan etsimässä mitään suhdetta, saati mitään vakavaa. [/quote] Toisaalta aika moni parisuhde alkaa baarista. Ei se baarista yhdessä poislähteminen tarvitse tarkoittaa seksiä eka yönä, vaikka siihen kai se usein menee.
[/quote]
Kyllä. Ei voi ajatella, että baareissa käyvät vain seksinälkäiset syöjänaiset ja pelimiehet. Kaikki siellä käyvät ja joskus yhteen päätyvät yksilöt, jotka oikeasti hakivatkin jotain vakavampaa.
Turha sitä on muilta kysellä onko väärin. Oma moraali sen kertoo mitä voi tehdä, kaikki sen päälle on teeskentelyä.
Kuulostaa siltä, että naisilla on kuitenkin kiva ilta ja välität siitä, miltä heistä tuntuu, vaikka et seksiä enempää etsikään, eli ei paha. :)
Itseäni hämmentää tässä vain se, että maailma pyörii näin (ilman mitään arvostelua). Yhden illan jutut ovat normi, vaikka on varmasti paljon myös meitä, jotka eivät koskaan sellaiseen lähde, vaikka seksistä pitävätkin. Ehkä se on inhorealismia, ehkä tarvetta tuntea seksikumppani silloinkin, kun varsinaista suhdetta ei ole, en tiedä, mutta ei toimisi itselläni yksinkertaisesti siksi, että haluan seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jonka tunnen vähän paremmin kuin yhden keskustelun ajan.
Tuleeko ap useinkin vastaan naisia, jotka eivät haluakaan? Vai oletko niin taitava, että osaat seuloa ennakolta?
Ei kettu, vinkki miten isketään naisia.
1 leiki olevasi 185 senttinen
2 leiki että sulla on varaa oma kaljasi edes maksaa
3 vastaanota lopututtomasti pillua...
Ei voi estää tumma jos olet niin Suomessa hyvä muualla parempi maantien värinnekin.
Minä kun naisesta erosin, siis kun nainen minut jätti.
Ajattelin että minähän tavoitteeksi otan että joka maasta kokeilen naista.
Koska osaan nuo temput ei ole edes vaikeaa noin 40 maata sain koluttua lähinnä Suomessa, sitten loppu veto.
Olen aikuinen nainen (en viitsi kertoa ikää... ), käyn baareissa silloin tällöin, olen ollut pitkään ns. sinkku. Minusta ap menettelee ihan oikein. Pitäähän naista liehitellä, kyllä minäkin flirttaan.
Ja jos minulla on sipisiisti koti, että sinne kehtaa tyypin tuoda, niin mikä ettei. Yleensä tykkään enemmän käydä miesten luona, koti jotenkin tuhrautuu noiden käypäläisten jäljiltä.
Ja mikä pahinta, nuo yhdenillansuhteet eivät älyä aamulla lähteä! Hitto ne jää norkoilemaan ja jotain kahvia juomaan, hitto ei kiinnosta!!! En ymmärrä, mikä on älyssä vikana, jos en enää naura ja ole iloinen. Teksisi mieli vihjata, että meillä ovi aukeaa ulospäin...
Ihan tervehenkinen mies olet, Ap. Jos rakkaus kohdalle tulee, sen kyllä erottaa, mutta siihen asti me pelimiehet ja -naiset, annetaan elämän johdattaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:57"]
Tiedän aika hyvin miten kannattaa edetä, jos haluan seksiä. Siinähän ei heti kannata täräyttää jotain tökerösti tyyliin "mennääks panee". Tulen siis aluksi ihan vaivihkaa jostain juttelemaan, tai lähinnä olen hyvä kuuntelija ja "kiinnostunut" siitä mitä hän sanoo. Sitten mukamas vähitellen alan juttujen lisäksi näyttämään siltä kuin se antoisa keskustelu olisi avannut silmäni sille kuinka kiinnostava nainen on kyseessä. Pientä ei-lääppivää kosketusta kehiin antoisan keskustelun/kuuntelun päälle ja lopulta sanon suoraan, että haluaisin tulla hänen luokseen illaksi/yöksi. Olen aika luonteva esiintyjä. En seksinkään jälkeen paljasta, että SE oli mielessä alusta asti, vaan vedän roolin loppuun, ettei tule käytetty olo.
Mitä mieltä olette naiset? Onko tämä väärin teidän mielestänne?
[/quote]
Taidat pitää itseäsi melko taidokkaana viettelijänä? :)
Tunnut kuitenkin lähestyvän aika epäkiinnostavia naisia (kts. lihasvointi), tai sitten muut ihmiset eivät kiinnosta sinua ylipäätäänkään. Mutta kuka minä olen sanomaan? Jos naiset eivät ole sinusta kiinnostavia kuin lainausmerkeissä etkä halua muuta kuin pillua ja tuolla tavalla sitä saat, niin go ahead. Partnereitasi en voi kadehtia kuitenkaan.
Onko tuo oikein tai väärin on asia, joka sinun on selvitettävä oman moraalisi kanssa. Ei siitä mitään palsta-äänestystä voi tehdä.
Millä muilla elämänaloilla vältät todellsisa haasteita ja tyydyt vain "vetelemään oikeista langoista"?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:52"]Eikös se ole jotain marjonetti nukketeatteria ?
[/quote]
Marionette!!!
Ihan ok meininkiä! Voi luoja, kun niitä "syvällisiä" keskusteluja ei tarvitsisi käydä vaan pääsisi suoraan panemaan!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 05:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:52"]Eikös se ole jotain marjonetti nukketeatteria ? [/quote] Marionette!!!
[/quote]
Ei vaan marionetti.
Ap kuulostaa niin lipevältä iskuyrityksissään, että ei kyllä tällaseen kohta 37-vuotiaaseen uppoaisi (olen toki varattukin enkä etsi baarista seuraa). Pieni sauma vois olla siinä tapauksessa, että ulkonäkö on jotain james franco tasoa :)
https://www.yahoo.com/movies/s/sundance-watch-franco-falls-love-reed-coy-engagement-025830099.html
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:06"] Usein nämä naiset ovat niin aidon oloisia, että tulee se fiilis.
[/quote]
Mistä tiedät miten paljon näillä naisilla on teatteria mukana? Oletan, että suurin osa ajattelee, että tällaiset tilanteet ovat yhden yön juttuja.
Suora kysymys "mennäänks panee" ei toimi mm. siksi, että aika harva nainen haluaa lähteä miehen mukaan, johon ei ole tutustunut edes pintapuolisesti. Mä en ymmärrä tätä joidenkin miesten hellimää ajatusta siitä, että ovat jotain "saalistajia", kun "saavat" naisen sänkyyn. Kyllä sen naisen itsekin pitää haluta. Esim. mä en ole ikinä halunnut mitään yhden illan juttuja, joten vaikka ap olisi yrittänyt vetää kaikista käsillä olevista naruista, en olisi hänen matkaansa lähtenyt. Toiset taas lähtevät, koska ovat itsekin hakemassa seksiä. Niin yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:52"]
Tiedä sitten millaisiin naisiin tuo tehoaa, mutta ei tehoaisi minuun. Kyllä sen nyt huomaa milloin mies esittää kiinnostunutta ja milloin on aidosti kiinnostunut, myös sen huomaa milloin mies kaipaa vain seksiä. Ja tuo "lääppiminen", yöh.... Sekä, jos minulle mies sanoo, että haluaa tulla yöksi, niin sori nyt vaan, en kaipaa yhden illan juttuja, joten täydellisen tyrmäyksen saisit.
Jotenkin outoa, että ap kuvittelee hänen konstiensa olevan jotenkin "oikeista naruista vetämistä", kun nuo on todella surkeita iskuyrityksiä. Jokainen mies yrittää noilla samoilla, joten siksi ne ovat niin kovin tuttuja juttuja, että ei mene läpi. Keksi nyt hyvä mies jotain uutta, jos meinaat naisia sänkyyn saada. Toisaalta, jos jo olet noilla jutuilla jo paljon kaatanut, niin ihmettelen miten höynäytettäviä jotkut naiset ovat, tai sitten munan perään...
[/quote]
Olet turhan varma. Koko kehonkieleni on mukana valheessa. Katson silmiin lumoutuneena, hymyilen välillä ns. silmilläni aidosti. En lääpi todellakaan, vaan kosketan tyyliikkäästi muka-spontaanisti keskustelun lomassa ja sopivasti niissä edeten. Kuuntelen oikeasti hyvin ja esitän niihin liittyviä kysymyksiä. En muista koska kukaan olisi nähnyt esitykseni läpi.
Saatan välillä olla tarkoituksella mukamas vähemmän kiinnostuneen oloinen kunnes hän "herättää mielenkiintoni" jollain tavalla. Usein naiset avautuvat minulle siitä kuinka kiva oli, että joku aito tuli juttelemaan! Olivat kuulemma kypsyneitä näihin, joilla on vain se mielessä. Kuuntelen ymmärtäväisesti. Saatan heittää, että joskus nuorempana ja typerämpänä olen itsekin ollut sellainen, kunnes aikuistuin. Olen häpeilemätön.
[/quote]
Aijai, en yleensä kommentoi täällä mutta hitto naurettiin ihan kippurassa täällä kun luin tän semmoseen viettelevään äänensävyyn. :D Anteeksi, jatkakaa, tää on hyvä ketju. :D
No eikö se olisi kuitenkin parempi sanoa heti alkuun että suhde ei kiinnosta ja vedellä vaikka käteen jos ei saa naista. Typerää touhua mun mielestä
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 02:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:52"]
Tiedä sitten millaisiin naisiin tuo tehoaa, mutta ei tehoaisi minuun. Kyllä sen nyt huomaa milloin mies esittää kiinnostunutta ja milloin on aidosti kiinnostunut, myös sen huomaa milloin mies kaipaa vain seksiä. Ja tuo "lääppiminen", yöh.... Sekä, jos minulle mies sanoo, että haluaa tulla yöksi, niin sori nyt vaan, en kaipaa yhden illan juttuja, joten täydellisen tyrmäyksen saisit.
Jotenkin outoa, että ap kuvittelee hänen konstiensa olevan jotenkin "oikeista naruista vetämistä", kun nuo on todella surkeita iskuyrityksiä. Jokainen mies yrittää noilla samoilla, joten siksi ne ovat niin kovin tuttuja juttuja, että ei mene läpi. Keksi nyt hyvä mies jotain uutta, jos meinaat naisia sänkyyn saada. Toisaalta, jos jo olet noilla jutuilla jo paljon kaatanut, niin ihmettelen miten höynäytettäviä jotkut naiset ovat, tai sitten munan perään...
[/quote]
Olet turhan varma. Koko kehonkieleni on mukana valheessa. Katson silmiin lumoutuneena, hymyilen välillä ns. silmilläni aidosti. En lääpi todellakaan, vaan kosketan tyyliikkäästi muka-spontaanisti keskustelun lomassa ja sopivasti niissä edeten. Kuuntelen oikeasti hyvin ja esitän niihin liittyviä kysymyksiä. En muista koska kukaan olisi nähnyt esitykseni läpi.
Saatan välillä olla tarkoituksella mukamas vähemmän kiinnostuneen oloinen kunnes hän "herättää mielenkiintoni" jollain tavalla. Usein naiset avautuvat minulle siitä kuinka kiva oli, että joku aito tuli juttelemaan! Olivat kuulemma kypsyneitä näihin, joilla on vain se mielessä. Kuuntelen ymmärtäväisesti. Saatan heittää, että joskus nuorempana ja typerämpänä olen itsekin ollut sellainen, kunnes aikuistuin. Olen häpeilemätön.
[/quote]
Juu ei toimi tuollainen teatteri. Keksi vähemmän läpinäkyvää ja imelää. Olisin sitäpaitsi todella vaivaantunut, jos mies tuijottaisi silmiin ja yrittää hiplailla. Todennäköisesti lähtisin tilanteesta pois. Mutta jatkoja sulle ja ok, jos tuo joihinkin tehoaa. Ehkä juurikin aikas epätoivoisiin ja huono itsetuntoisiin naisiin.[/quote]
Sanomani asiat ovat kyllä aidon kiinnostuksen merkkejä. Ne vain ovat näyteltyjä. Silmiin katsominen ei ole imelää. Kosketukset tulevan mukaan vasta sitten, kun naisesta näkee kiinnostuksen. Jos nainen vaikuttaa vaivaantuneelta, otan etäisyyttä, kunnes hän on vähemmän vaivaantunut. Mutta hyvä sulle, jos kuvittelet olevasi riittävän fiksu näkemään eron. Käyttäydyn ihan samoin oikeasti kiinnostuneena, joten en itse ainakaan osaa sanoa mitä eroa käytökselläni on näyteltynä vs aitona.