Miksi pelkäätte kuolemaa?
Eihän se mitenkään voi olla pahempi vaihtoehto kuin elämä.
Kommentit (72)
Pelkään koska en halua kuolla vielä. Enkä haluaisi kokea kuolemassa mitään tuskaista kipua. Muutenkin ajatus olemattomuudesta häiritsee. Ehkä kun elää vanhaksi niin ajatus kuolemasta on jo helpotus. Näin ainakin toivon.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:01"]Karmeaa on ajatella ettei kuolisi koskaan vaan joutuisi elää ikuisesti. Sen pahempaa painajaista en tiedä.
[/quote]
Tää on totta. Itse asiassa mä odotan kuolemaa.
Mä en pelkää kuolemaa koska haluan uskoa
tapaavani edesmenneen mieheni tuonpuoleisessa.
En pelkää kuolemaa, mutta en halua luopua ihanasta elämästä vielä pitkään aikaan.
Kiinnostaa tietää miten omaan kuolemaan voi valmistautua.
Ajatus katoamisesta pelottaa. Et enää juo lattea ystävien kanssa, et ihaile syksyn väriloistoa. Olet vain kivi hautausmaalla, haalistuva muisto.
Minä en pelkää. Lakkaan vaan olemasta ja se siitä. Toivon että saisin elää pitkän hyvän elämän enkä toivo kuolemaa.
En pelkää kuolemaa. Ainoastaan en haluaisi kuolla ennen äitiäni, joka on jo menettänyt yhden lapsen syövän vuoksi.
Kyllä pelkään kuolemaa, ainakin vähän, kun ei tiedä mitä toisella puolella on. En usko että
kaikki päättyy kuolemaan. Tietysti maallinen elämä päättyy, mutta jatkunee muualla.
Pelkään sitä paniikkia, kipua, yksinäisyyttä mikä voi tulla juuri ennen kuolemaa. Esim hirvikolarin seurauksena yksin autonsa kanssa keskellä yötä ojan pohjalla osittain halvaantuneena ja verta vuotavana...